Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na organizacji stacjonarnych szkoleń zawodowych dla kadry oraz instruktorów Ośrodków Szkolenia Kierowców

Instytut Transportu Samochodowego ogłasza przetarg

  • Adres: 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 43 85 400 , fax. 22 43 85 401
  • Data zamieszczenia: 2014-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Transportu Samochodowego
    ul. Jagiellońska 80 80
    03-301 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 43 85 400, fax. 22 43 85 401
    REGON: 00012769200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.its.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na organizacji stacjonarnych szkoleń zawodowych dla kadry oraz instruktorów Ośrodków Szkolenia Kierowców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizacji stacjonarnych szkoleń zawodowych dla kadry oraz instruktorów Ośrodków Szkolenia Kierowców. Usługa jest realizowana w ramach projektu Wdrożenie polityki ECO drivingu w 300 szkołach jazdy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet II Rozwój zasobów ludzkich i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących, Działanie 2.1 Rozwój kadr nowoczesnej gospodarki, Poddziałanie 2.1.1 Rozwój kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach 1. Cel projektu Celem projektu jest wdrożenie polityki proekologicznej w 300 szkołach jazdy Ośrodkach Szkolenia Kierowców poprzez opracowanie indywidualnych planów wdrożenia działań proekologicznych w wyniku podniesienia kwalifikacji 2400 osób kluczowej kadry i instruktorów jazdy. Bez udzielonej pomocy publicznej projekt nie zostanie zrealizowany w danej formie ani zakresie. Do udziału w szkoleniu wyłonionych będzie 2400 osób z terenu całej Polski. Szkolenia będą organizowane począwszy od sierpnia 2014 roku oraz zostaną zakończone w kwietniu 2015 roku. 2. Zadaniem Wykonawcy jest organizacja szkoleń stacjonarnych, w tym: -sale wykładowe - zapewniające każdemu uczestnikowi miejsce siedzące wraz z pulpitem, bądź miejsce przy stole; -sprzęt audiowizualny - sala musi być wyposażona w nowoczesny sprzęt elektroniczny, tzn. komputer lub laptop podłączony z projektorem multimedialnym lub rzutnikiem, ekran, mikrofon dla prowadzącego wraz z odpowiednim nagłośnieniem; -catering - zapewnienie obiadu minimum 1 danie gorące, deser, napój ciepły lub zimny do wyboru dla wszystkich uczestników i wykładowców oraz przygotowanie przerw kawowych woda mineralna, soki owocowe, kawa, herbata, ciastka kruche we wszystkich przerwach w trakcie szkolenia;. -przygotowanie i prowadzenie sekretariatu szkolenia zgodnie z pkt 5 niniejszego opisu; -informacja i promocja zgodnie z pkt 6 niniejszego opisu; -inne zadania wymienione we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ. 3. Wymagania ogólne szkolenia stacjonarnego: -W szkoleniu weźmie udział 10 uczestników 240 szkoleń, -Szkolenie potrwa 8 godzin lekcyjnych po 45 min. każda, -W trakcie szkolenia przygotowane zostaną dwie przerwy kawowe, jedna przerwa obiadowa, -Szkolenia zorganizowane zostaną do końca kwietnia 2015 roku. 4. Wymagania techniczne szkolenia stacjonarnego: Szkolenie zorganizowane zostanie w 16 województwach, w tym na terenie aglomeracji, w których znajdują się siedziby wojewódzkich ośrodków ruchu drogowego - zgodnie z harmonogramem szkoleń, Szkolenie zorganizowane zostanie w miejscu dostępnym dla wszystkich uczestników, umożliwiającym dojazd komunikacją miejską oraz posiadającym dostęp do miejsc parkingowych, Szkolenie zorganizowane zostanie w pomieszczeniach spełniających następujące wymagania: - pojemność sali do 15 osób (miejsca siedzące przy stołach lub krzesełka z pulpitem), - wyposażenie sali w sprzęt multimedialny do prezentacji rzutnik, komputer przenośny, ekran oraz system nagłośnieniowy mikrofony przewodowe i bezprzewodowe; wyposażenie sali w flipchart oraz markery w rożnych kolorach, - wydzielone pomieszczenie w pobliżu sali lub w Sali szkoleniowej na zorganizowanie cateringu dla maksymalnie 15 osób jednorazowo, - sale wykładowe i wszelkie inne pomieszczenia, z których korzystają uczestnicy w związku z prowadzonymi szkoleniami będą spełniały wymagania w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej. 5. Sekretariat szkolenia: -Wykonawca zorganizuje na miejscu szkolenia sekretariat oraz zapewni co najmniej jedną osobę do jego obsługi. -Zadaniem sekretariatu będzie wydawanie przekazanych przez Zamawiającego materiałów szkoleniowych, ewidencjonowanie uczestników na liście obecności, potwierdzanie delegacji służbowych, informowanie uczestników o przebiegu szkolenia oraz prowadzenie innych spraw organizacyjnych w tym organizowanie cateringu podczas przerw między wykładami. -Po zakończeniu szkolenia Wykonawca wręczy reprezentantom przedsiębiorstw przekazane przez Zamawiającego certyfikaty udziału przedsiębiorstwa w szkoleniu oraz zaświadczenia dokumentujące złożenie przez uczestnika szkolenia egzaminu z wynikiem pozytywnym. -Wykonawca dołączy przekazaną przez Zamawiającego ankietę ewaluacyjną do materiałów szkoleniowych oraz przygotuje personel sekretariatu szkolenia do efektywnego zebrania ankiet od uczestników. Wykonawca zobowiąże się do przekazania wszystkim uczestnikom ankiet ewaluacyjnych i pozyskania wypełnionych ankiet ewaluacyjnych od wszystkich uczestników szkoleń przy wydawaniu zaświadczeń. 6. Informacja i promocja w ramach szkolenia: -Wykonawca właściwie oznaczy miejsca szkoleń za pomocą materiałów promocyjnych dostarczonych przez Zamawiającego. Za właściwe uważać się będzie oznaczenie gwarantujące bezproblemowe dotarcie uczestników do sali szkoleniowej. -Wykonawca zapewni wizualizacje szkolenia zgodnie z dokumentem Księga beneficjenta - Księga wzorów materiałów promocyjno-informacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, które są dostępne pod adresem www.parp.gov.pl oraz www.efs.gov.pl. -Wszystkie materiały spotkania zostaną opatrzone logo PO KL, PARP, ITS oraz Unii Europejskiej, a także napisem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany jest do informowania, że szkolenie organizowane jest z udziałem środków finansowych pochodzących z Unii Europejskiej. 7. Harmonogram szkoleń: -Najpóźniej do 7 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu uzupełniony Harmonogram Szkoleń w zakresie lokalizacji, a także wskaże skład personalny zespołu odpowiedzialnego za organizacje szkolenia wraz z danymi pozwalającymi na bezpośrednią komunikacje telefon, e-mail. -Zamawiający wyznaczy swojego przedstawiciela, z którym Wykonawca będzie konsultował realizacje poszczególnych szkoleń. Przedstawiciel Zamawiającego upoważniony będzie do zatwierdzania zadań realizowanych przez Wykonawcę. -Zamawiający przekaże Wykonawcy: listę uczestników danego szkolenia zgodnie z Harmonogramem szkoleń - w terminie 10 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia, materiały szkoleniowe dla uczestników szkolenia - w terminie 7 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia; certyfikaty dokumentujące udział przedsiębiorstwa w szkoleniu i zaświadczenia dokumentujące złożenie przez uczestnika szkolenia egzaminu z wynikiem pozytywnym - w terminie 7 dni od podpisania niniejszej umowy; inne materiały, tj.: wzory sprawozdań, wzór dziennika zajęć, materiały promocyjne - w terminie 7 dni od podpisania niniejszej umowy; wzór ankiety ewaluacyjnej dla uczestników szkolenia - w terminie 7 dni od podpisania niniejszej umowy; listę uczestników danego szkolenia - w terminie 3 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia. -Wykonawca nie później niż na 10 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia - wyśle Zamawiającemu informacje o tym szkoleniu data, miejsce, godzina rozpoczęcia szkolenia oraz nazwa firmy cateringowej wraz z menu; -Nie później niż w ciągu 10 dni po zakończeniu szkolenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemne sprawozdanie z realizacji szkolenia, do którego będą dołączone: -dziennik zajęć zawierający m.in. listę obecności uczestników, -ankiety ewaluacji szkolenia wypełnione przez uczestników, -zdjęcia dokumentujące przebieg szkolenia na płycie CD/DVD, -notatkę podsumowującą szkolenie do umieszczenia na stronach internetowych projektu w wersji elektronicznej; 8. Przetwarzanie danych osobowych: Zgodnie z postanowieniami § 9 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ. Harmonogram szkoleń znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ ==> www.its.waw.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 702200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.its.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach