Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na: odspajaniu gruntu metodą strzałową (minerską) lub mechanicznie w związku z realizacją zadania pn. Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej dla rejonu Prudnik - Chocim - Dębowiec, ETAP III - od miejscowości Chocim do miejscowości Dębowiec

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Poniatowskiego 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4363617 , fax. 077 4363617
  • Data zamieszczenia: 2012-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik Sp. z o.o.
    ul. Poniatowskiego 1 1
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4363617, fax. 077 4363617
    REGON: 53055665500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwikprudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na: odspajaniu gruntu metodą strzałową (minerską) lub mechanicznie w związku z realizacją zadania pn. Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej dla rejonu Prudnik - Chocim - Dębowiec, ETAP III - od miejscowości Chocim do miejscowości Dębowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odspajaniu gruntu skalistego metodą strzałową (pirotechnicznie) lub mechanicznie za pomocą sprzętu mechanicznego w związku z budową sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej. Na trasie prowadzonych robót odspajania wykonany będzie wykop pod rurociąg wodociągowy i kanalizacyjny. W przypadku wykonania zadania polegająca na odspajaniu gruntu metodą strzałową - minerską o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi z użyciem materiałów wybuchowych bez ograniczeń oraz legitymujący się odpowiednim zaświadczeniem potwierdzającym przygotowanie zawodowe do wykonywania prac związanych z dostępem do materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego na samodzielnych stanowiskach, w tym stanowiskach nadzoru, w zakresie prowadzenia prac przy użyciu materiałów wybuchowych poza górnictwem. I. Teren robót Kategoria gruntu VI i powyżej. Teren niezurbanizowany (niezamieszkały), brak sąsiedztwa budynków i sieci podziemnych. W odległości 1 m od planowanej trasy wykopu, biegnie napowietrzna linia kablowa na pojedynczych słupach. W odległości 10 m do trasy wykopu znajduje się droga powiatowa. Wykonawca zamówienia musi zabezpieczyć biegnące w okolicy robót media przed ich uszkodzeniem. Obmiar odspojenia gruntu pod wykop: - długość wykopu: 170,00 m. - szerokość wykopu: 2,00 m. - głębokość wykopu: 2,50 m. Miejsca gdzie należy przeprowadzić prace odspajania gruntu wskaże w terenie Zamawiający. Załącznik nr 9 przedstawia poglądowe zdjęcia terenu prowadzenia robót jak i profile gruntu uzyskane z odkrywek wykonanych na trasie budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. II. Metody realizacji: Wykonanie usługi polegającej na odspajaniu gruntu metodą strzałową (pirotechnicznie) lub mechanicznie za pomocą sprzętu mechanicznego. Roboty strzałowe - minerskie wykonać należy pod fachowym nadzorem zapewniający spełnianie wszelkich procedur związanych z prowadzeniem robót strzałowych, tj. powiadomienie organów administracyjnych, Policji, Straży Pożarnej, Nadzoru budowlanego. W przypadku użycia sprzętu mechanicznego tj. maszyny, urządzenia do odspajania i załadunku gruntu z wykopu zapewnia Wykonawca zamówienia, natomiast urobek z wykopu będzie ładowany na środki transportu Zamawiającego. Wykonawca musi załączyć do oferty przetargowej opis wybranej metody realizacji zadania: metoda strzałową (roboty minerskie) lub mechaniczne odspajania gruntu. W opisie Wykonawca musi wymienić sprzęt, który będzie użyty do realizacji zadania. III. Zakres robót 1. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) opracowania dokumentacji robót - dokumentacji strzałowej (dokumentacja i metryka strzałowa z oceną występujących zagrożeń i określeniem warunków zapobiegania im), b) przeprowadzenia wszystkich niezbędnych uzgodnień, c) zrealizowania przedmiotu umowy z własnych materiałów, d) dysponowania niezbędnym do zrealizowania przedmiotu umowy sprzętem i materiałami specjalistycznymi, e) bieżącego informowania Zamawiającego o stanie wykonywanych prac, f) zapewnienia własnego źródła energii elektrycznej. g) Wykonawca zapewnia nadzór i zabezpieczenie wszystkich użytych w pracach maszyn i urządzeń mechanicznych. 2. Do obowiązków kierownika robót strzałowych należy: - analizowanie dokumentacji strzałowej, - zapewnienie wykonania robót strzałowych zgodnie z dokumentacja strzałowa, - współpraca z kierownikiem budowy sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej, - wydanie poleceń wszystkim pracownikom znajdującym się na terenie robót, w okresie od dostarczenia środków strzałowych do chwili zakończenia robót strzałowych, -sprawdzenia odłączenia wszelkich instalacji sieci uzbrojenia terenu w którym prowadzone są roboty strzałowe, - sprawdzenie przed rozpoczęciem strzelania opuszczenia strefy zagrożenia dla ludzi przez osoby trzecie, - bezpośredni nadzór nad osobami wykonującymi roboty strzałowe, - nadzór nad używaniem środków strzałowych, - zezwalanie na nadanie sygnałów ostrzegawczych i na dokonanie odpalenia ładunków wybuchowych, - kontrola miejsca robót strzałowych po ich wykonaniu oraz zapewnienie usunięcia niewybuchów, - zgłoszenie do odbioru zakończenie robót strzałowych. IV. Organizacja robót Wykonawca zamówienia musi być w posiadaniu niezbędnych urządzeń i sprzętu umożliwiającego prawidłowe i należyte wykonanie zadania. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca robót zapewni nadzór techniczny, nadzór nad pracownikami w zakresie porządku i dyscypliny pracy, koordynację działań ewentualnych podwykonawców, zapewni pracownikom warunki socjalne, zabezpieczy zaplecze robót, oznakuje i zabezpieczy teren wykonywania prac. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakości, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Zadaniem Wykonawcy zamówienia jest przeprowadzenie wszystkich spraw administracyjnych i powiadomienie wszystkich wymaganych: organów administracyjnych, Policji, Straży Pożarnej, nadzoru budowlanego w przypadku prowadzenie robót strzałowych, oraz innych, jeżeli tego wymaga specyfika prowadzenia robót. Środki strzałowe jak i ich zabezpieczenie zapewnia Wykonawca zamówienia. V. Warunki Bezpieczeństwa Wykonawca zamówienia sam zapewnia nadzór BHP i zobowiązuje się do przestrzegania przepisów BHP. Dla zapewnienia bezpieczeństwa teren prowadzonych robót musi być odpowiednio zabezpieczony i oznakowany. Roboty wiertnicze i strzałowe wykonawca winien wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją, z zachowaniem niezbędnych warunków bezpieczeństwa ludzi i mienia. Wykonawca musi opracować instrukcje postępowania w związku z wykonaniem robót strzałowych, z którą zapoznani zostaną wszyscy pracownicy firm wykonujących prace w pobliżu miejsca strzelania. Odpowiedzialność Cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z wykonaniem umowy ponosi Wykonawca. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. VI. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części prac lub w całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, lub powiadomić Zamawiającego o tym fakcie w trakcie realizacji inwestycji w formie pisemnej. Nadzór nad pracami podwykonawców sprawuje Wykonawca zamówienia. VII. Gwarancja. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest udzielić, co najmniej 12 miesięcy gwarancji na wykonanie zadania. VIII. Wizja lokalna Zamawiający wymaga od Wykonawcy wizji lokalnej w miejscu budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, w tym celu Zainteresowany musi przybyć do siedziby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Prudniku Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik z o. o. ul. Poniatowskiego 1, a następnie razem z przedstawicielem Zamawiającego udają się na miejsce planowanych robót objętych przedmiotem zamówienia. Celem wizji lokalnej będzie zapoznanie się warunkami gruntowymi, terenem i miejscem planowanych prac odspajania gruntu. Wizja lokalna musi odbyć się przed terminem złożenia ofert, do dnia 04.04.2012 r. Termin wizji lokalnej powinien być ustalony z Zamawiającym telefonicznie lub pisemnie, z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem. Przeprowadzenie wizji lokalnej będzie udokumentowane spisaniem protokołu. Zamawiający zastrzega, że oceniane będą tylko te oferty Wykonawców, którzy przeprowadzili wizje lokalną w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. IX. Rozliczenie za wykonanie zadania Warunkiem odbioru robót będzie spisanie protokołu końcowego stwierdzającego należyte i zgodne z wymaganiami wykonanie wszystkich robót będących zakresem zamówienia leżących po stronie Wykonawcy. Rozliczenie za wykonanie zadania bez zastrzeżeń odbędzie się po dostarczeniu przez Wykonawcę zamówienia fakturę VAT z podanym kontem bankowym. Faktura powinna być z 30 dniowym terminem płatności. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby faktury VAT za przedmiot zamówienia zawierały w swoim opisie nazwę zadania lub numer umowy dotyczący niniejszego zamówienia. X. Każdy Wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, w której określi, jaki rodzaj metody zostanie wykorzystany do wykonania zadnia (roboty strzałowe czy mechaniczne odspajanie gruntu)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713560008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas wykonania zadania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwikprudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną