Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i unieszkodliwieniu lub odzysku odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne powstających w rejonach działania 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i unieszkodliwieniu lub odzysku odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne powstających w rejonach działania 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa „polegającej na odbiorze, transporcie i unieszkodliwieniu lub odzysku odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne powstających w rejonie działania 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu”: o kodach 03 01 04*, 03 01 05, 07 01 04*, 17 06 01*, 15 01 02, 15 01 07, 15 01 10*, 15 02 02*,15 02 03, 16 01 07*, 16 01 12, 16 01 20, 16 05 06*, 16 05 07*, 16 05 08*, 16 05 09, 16 80 01, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 02 04*, 17 03 80, 17 09 04, 19 12 04, 19 12 08, 16 02 13*, 10 11 03 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości i rodzajów odbieranych odpadów pomiędzy miejscami odbioru odpadów (miejscami realizacji przedmiotu zamówienia) w zakresie przeznaczonej ogólnej kwoty zamówienia brutto, która została określona w umowie. Dokładna ilość odbieranych odpadów zostanie każdorazowo określona w trakcie ich odbioru i potwierdzona podpisem Wykonawcy lub osoby reprezentującej Wykonawcę na protokole odbioru odpadu. Karta przekazania odpadu zostanie wystawiona przez Zamawiającego za pośrednictwem systemu BD i musi zostać niezwłocznie potwierdzona w systemie po zrealizowaniu przejęcia i transportu odpadów. Niezatwierdzenie Karty przekazania odpadów w systemie BDO skutkować będzie wstrzymaniem wypłaty za wykonaną usługę do czasu jej zatwierdzenia w systemie BDO. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia niezbędnych pojemników na miejsca wytwarzanych odpadów w ilości i o pojemności uzgodnionej z Zamawiającym. Zamawiający ma prawo do żądania wymiany w przypadku podstawienia pojemników uszkodzonych, a zwłaszcza nieszczelnych.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu odpadów własnym środkiem transportu wraz z dostarczeniem ustalonej liczby pojemników przy użyciu własnych specjalistycznych maszyn, urządzeń oraz środków transportu do odbioru odpadów w terminie nie dłuższym niż 6 dni roboczych licząc od daty otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. Zgłoszenie Zamawiający prześle Wykonawcy faksem lub e-mailem na wskazany przez Wykonawcę nr telefonu lub adres e-mail. Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godz. 800-1400, w piątek w godz. 8.00- 12.00. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu umowy z należytą starannością, posiadanymi kwalifikacjami i wiedzą techniczną oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z : ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ; ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp (art. 36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp), w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług, w zakresie do 50 % wartości zamówienia podstawowego, w przypadku wytworzenia większej niż planowana ilość odpadów, wytworzenia podobnych odpadów (wynikających np. ze zwiększenia zakresu działalności na terenie danych jednostek bądź też w przypadku przejęcia w administrowanie nowych kompleksów wojskowych na terenie, których działalność będzie powodowała powstanie odpadów o kodach nieujętych w przedmiocie zamówienia). Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel. Udzielenie zamówienia będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. WYMÓG ZATRUDNIENIA W OPARCIU O UMOWĘ O PRACĘ (art.29 ust.3a ustawy Pzp) W związku z obowiązkiem art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób, jeżeli wykonanie usługi będzie polegać na wykonaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040,z późn.zm.) Sposób realizacji tego obowiązku opisują kolejne ustępy niniejszego paragrafu, zgodnie z art.143e ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.:- osoby wykonujące świadczenie usług odbioru i transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest do dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. W celu weryfikacji spełnienia wymogu, o którym mowa w ust. 1, każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć stosowne oświadczenia lub zaświadczenia potwierdzające spełnienie wymogu wskazanego w ust.1. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę dokumentów wskazanych w ust. 4 z pracownikami wykonującymi ww. czynności określone w ust. 2, w terminie wskazanym w ust. 4 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących usługi na podstawie umowy o pracę. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących ww. czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę obowiązujących w dacie stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących ww. czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie ww. umowy o zamówienie publiczne w przedmiotowej sprawie oraz liczby miesięcy w okresie realizacji w/w umowy o zamówienie publiczne, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Opis spełnienia warunku: Do posiadania przez cały okres realizacji przedmiotu umowy aktualnego zezwolenia na zbieranie odpadów lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów i wpisu do rejestru w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust 1 pkt 5 lit b ustawy o odpadach ( kopie decyzji lub zezwoleń Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na żądanie Zamawiającego). Wykonawca posiadający zezwolenie wyłącznie na zbieranie odpadów przedstawia aktualne umowy z podmiotami posiadającymi zezwolenia na przetwarzanie odpadami objętymi zamówieniem jak również kopię zezwolenia na przetwarzanie wydanego dla firmy, z którą zawarł umowę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. Pełnomocnictwo: w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEIDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) – należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego w formie pisemnej do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach