Przetargi.pl
wykonanie usługi polegającej na nawiązaniu i koordynowaniu współpracy ze szkołami i przedszkolami z Powiatu Olsztyńskiego przez 5 osób pełniących funkcję szkolnego organizatora rozwoju edukacji SORE w ramach projektu Szyte na miarę wsparcie szkół i przedszkoli powiatu olsztyńskiego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju Szkół.

Zarząd Powiatu Olsztyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 10-516 Olsztyn, Plac Bema 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5210500 , fax. 089 5210501
  • Data zamieszczenia: 2014-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Olsztyńskiego
    Plac Bema 5 5
    10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5210500, fax. 089 5210501
    REGON: 51074266900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olsztynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usługi polegającej na nawiązaniu i koordynowaniu współpracy ze szkołami i przedszkolami z Powiatu Olsztyńskiego przez 5 osób pełniących funkcję szkolnego organizatora rozwoju edukacji SORE w ramach projektu Szyte na miarę wsparcie szkół i przedszkoli powiatu olsztyńskiego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju Szkół.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na nawiązaniu i koordynowaniu współpracy ze szkołami i przedszkolami z Powiatu Olsztyńskiego przez 5 osób pełniących funkcję szkolnego organizatora rozwoju edukacji SORE w ramach projektu Szyte na miarę wsparcie szkół i przedszkoli powiatu olsztyńskiego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju Szkół. Zadanie zostało podzielone na 5 części. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia z zastrzeżeniem, że każda z części musi być realizowana zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zmówienia. Część 1. SORE I obejmuje wykonanie usługi polegającej na nawiązaniu i koordynowaniu współpracy ze szkołami i przedszkolami w TRZYNASTU placówkach na terenie Powiatu Olsztyńskiego obejmującego 12 gmin wokół Miasta Olsztyn. Średniomiesięczny czas pracy wynosi 160 godzin. Część 2. SORE II obejmuje wykonanie usługipolegającej na nawiązaniu i koordynowaniu współpracy ze szkołami i przedszkolami w SZEŚCIU placówkach na terenie powiatu olsztyńskiegoobejmującego 12 gmin wokół Miasta Olsztyn. Średniomiesięczny czas pracy wynosi 80 godzin. Część 3. SORE III obejmuje wykonanie usługi polegającej na nawiązaniu i koordynowaniu współpracy ze szkołami i przedszkolami w SZEŚCIU placówkach na trenie powiatu olsztyńskiego obejmującego 12 gmin wokół Miasta Olsztyn. Średniomiesięczny czas pracy wynosi 80 godzin. Część 4. SORE IV obejmuje wykonanie usługi polegającej na nawiązaniu i koordynowaniu współpracy ze szkołami i przedszkolami w SIEDMIU placówkach na trenie powiatu olsztyńskiego obejmującego 12 gmin wokół Miasta Olsztyn. Średniomiesięczny czas pracy wynosi 40 godzin. Część 5. SORE Vobejmuje wykonanie usługi polegającej na nawiązaniu i koordynowaniu współpracy ze szkołami i przedszkolami w SIEDMIU placówkach na trenie powiatu olsztyńskiego obejmującego 12 gmin wokół Miasta Olsztyn.Średniomiesięczny czas pracy wynosi 40 godzin. Adresy i nazwy szkół i placówek zostaną przypisane każdemu SORE przez kierownika projektu po naborze szkół i placówek do projektu nabór obejmuje szkoły i placówki z terenu powiatu olsztyńskiego. Do obowiązków SORE należy: Współpraca z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb i określeniu obszarów wsparcia, Nawiązanie kontaktów ze szkołą i przedszkolem, budowanie relacji z dyrektorem i radą pedagogiczną, Przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej, Przygotowanie i ponoszenie odpowiedzialności za roczny plan wspomagania, w tym dostosowanie ofert doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb konkretnej szkoły i przedszkola, Uczestniczenie w opracowaniu harmonogramu szkoleń, Wspieranie szkoły i dyrektora, tworzenie oraz służenie pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania, Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem, Pomoc w poszukiwaniu zewnętrznych ekspertów, Utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorem i osobami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania, Wspieranie nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur,Realizowanie swoich działań bezpośrednio w szkole, którą wspiera, Monitorowanie procesu doskonalenia, w tym prowadzenie konsultacji grupowych w celu wspólnej analizy trudności związanych, z wykorzystaniem w bieżącej pracy nowych procedur i zasad działania, Dokumentowanie podejmowanych działań poprzez: protokoły spotkań z radą pedagogiczną, dzienniki zajęć z realizacji form doskonalenia, wykaz ofert doskonalenia z poszczególnych szkół i przedszkoli, ankiety ewaluacyjne ze szkoleń, harmonogramy realizacji, Opracowanie raportu z realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole i przedszkolu, Przedstawienie raportu z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły i przedszkola oraz radzie pedagogicznej, Współpraca z personelem zarządzającym. Uczestnictwo w cotygodniowych spotkaniach z kierownikiem projektu w biurze projektu celem monitorowania postępów realizacji projektu. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) powinien posiadać: wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu nauczyciela dyplomowanego,przygotowanie do pracy z dorosłymi lub młodzieżą lub moderatora lub organizatora rozwoju edukacji,Ponadto: powinien posiadać wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu spotkań grupowych ( warsztaty, szkoleniowe rady pedagogiczne, moderowanie grupowej pracy koncepcyjnej itp.). Być dyspozycyjnym w okresie realizacji projektu oraz cechować się komunikatywnością i wysokimi kompetencjami interpersonalnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach