Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegająca na opracowaniu analizy pt. Podkarpackie dla inwestorów - analiza ekonomiczna możliwości inwestycyjnych w województwie podkarpackim 2010-2012.

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Szopena 51
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8520600, 8520610 , fax. 017 8520611
  • Data zamieszczenia: 2012-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Szopena 51 51
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8520600, 8520610, fax. 017 8520611
    REGON: 69026033085969
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rarr.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegająca na opracowaniu analizy pt. Podkarpackie dla inwestorów - analiza ekonomiczna możliwości inwestycyjnych w województwie podkarpackim 2010-2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usługi polegająca na opracowaniu analizy pt. Podkarpackie dla inwestorów - analiza ekonomiczna możliwości inwestycyjnych w województwie podkarpackim 2010-2012. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: Załącznik nr 1 do siwz - wzór umowy Załącznik nr 2 do siwz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zakres: 1. Przedmiotem niniejszej umowy jest usługa polegająca na opracowaniu Podkarpackie dla inwestorów - analiza ekonomiczna możliwości inwestycyjnych w województwie podkarpackim 2010-2012. 2. Eksperci/autorzy opracowania muszą bazować na doświadczeniu zawodowym lub/i naukowym oraz wiedzy własnej. Wiedzę ekspercką powinni uzupełnić analizami danych statystycznych, analizą materiałów źródłowych (raporty, analizy, opracowania sektorowe, pisma branżowe, dane statystyczne, dane i opracowania Ministerstwa Gospodarki, PARP, Ministerstwa Zdrowia, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Centrum Obsługi Inwestora, Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera, Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, i inne). 3. Wymagania do osób, które będą wykonywać przedmiot zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym co najmniej 3 osoby, w tym: (a+b spełnione łącznie) 3.a) Co najmniej 2 osoby każda o kwalifikacjach nie mniejszych niż: (wymienione kwalifikacja muszą być spełnione łącznie przez każdą osobę) 3.a.1) Wykształcenie wyższe, uzyskany stopień magistra 3.a.2) Doświadczenie - w ciągu ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert opracowała nie mniej niż 3 związane z procesami inwestycyjnymi analizy danych statystycznych, analiza trendów rynkowych, analiza aspektów prawnych, raporty z badań 3.b) Co najmniej 1 osoby, o kwalifikacjach nie mniejszych niż: (wymienione kwalifikacja muszą być spełnione łącznie przez każdą osobę) 3.b.1) Wykształcenie wyższe, uzyskany stopień magistra 3.b.2) Doświadczenie - udokumentowane doświadczenie w zakresie prac edytorskich, korekty i redakcji publikacji. Przedmiot umowy musi być wykonany przez osoby wskazane w ofercie. 4. Przedmiot umowy musi zostać dostarczony na adres: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego 35-959 Rzeszów ul. Szopena 51, pokój nr 109. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać protokół odbioru przedmiotu umowy podpisany przez przedstawiciela zamawiającego. 5. Objętość opracowania musi wynosić minimum 80 stron (ok. 130 tys. znaków bez spacji, czcionka Times New Roman 11, interlinia 1.5 wiersza). Opracowanie musi być dostarczone w wersji papierowej w 3 egzemplarzach i w wersji elektronicznej na płycie CD. 6. Zawartość opracowania - główne zagadnienia: Opracowanie powinno zawierać elementy porównawcze z pozostałymi województwami Polski Wschodniej tj. lubelskie, podlaskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie. 6.1. RYNEK PRACY, KOSZTY PRACY Ogólne informacje (głównie statystyczne) o populacji oraz strukturze zatrudnienia w województwie w tym struktura bezrobocia; - liczba ludności (z uwzględnieniem osób w wieku produkcyjnym, poprodukcyjnym itd.) - liczba osób pracujących (dane z GUS) w podziale na sektory - średnia wysokość pensji (wg. GUS), branże - zawody 6.2. EDUKACJA - kształcenie kadr - szkolnictwo wyższe w województwie - najczęściej wybierane kierunki studiów w stosunku do zapotrzebowania na konkretne zawody - kwestia nauczania języków obcych, znajomość języków obcych 6.3. PERSPEKTYWICZNE SEKTORY ROZWOJU GOSPODARKI REGIONU - charakterystyka sektorów - podstawowe dane statystyczne 6.4. KLASTRY i SKUPISKA PRZEMYSŁOWE - charakterystyka i podstawowe dane statystyczne 6.5. INWESTYCJE W REGIONIE - wielkość inwestycji z uwzględnieniem kraju pochodzenia i wartości inwestycji - trendy w zakresie napływu inwestycji 6.6. DOSTĘPNE SPOSOBY FINANSOWANIA INWESTYCJI ZAGRANICZNYCH - fundusze unijne - instrumenty rynku pracy - SSE - instytucje otoczenia biznesu - wpływ funduszy na rozwój sektora MŚP 6.7. PRAWNE ASPEKTY INWESTOWANIA W WOJEWÓDZTWIE - prowadzenie działalności gospodarczej - podstawy prawne - zasady inwestowania w SSE -podstawy prawne, pomoc publiczna, procedura inwestowania - sposób wyliczenia ulg strefowych - zezwolenie strefowe - pomoc publiczna - definicja MŚP 6.8. STUDIUM PRZYPADKU - wybrane przykłady inwestycji zagranicznych w województwie podkarpackim 7. Szczegółowe założenia technicznej propozycji badania 7.1) Cele analizy Przedmiotem umowy jest przeprowadzenie badań marketingowych ex-ante w ramach realizacji Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej Działanie I.4, Promocja i Współpraca Nadrzędnym celem badania jest zweryfikowanie stanu wiedzy i postrzegania Polski Wschodniej, rozumianej jako makroregion obejmujący województwa: lubelskie, podkarpackie, podlaskie, świętokrzyskie i warmińsko-mazurskie, poprzez kompleksową realizację ogólnopolskich badań marketingowych ilościowych i jakościowych. Celem badania jest ponadto uzyskanie informacji niezbędnych do zweryfikowania strategii komunikacji marketingowej: komunikatów promocyjnych, narzędzi promocji oraz grup docelowych, służącej przełamaniu negatywnych skojarzeń na temat makroregionu podczas prowadzonych działań promocyjnych. 7.2) Zawartość analizy Badania posłuży jako podstawa do późniejszych badań ewaluacyjnych przeprowadzanych w trakcie trwania Programu - w celu zbadania efektów promocji i wprowadzenia ewentualnych zmian oraz po jego zakończeniu, w celu ewaluacji końcowych rezultatów projektu. Badania wskaże, które z przewidzianych narzędzi promocyjnych powinny być stosowane w pierwszej kolejności oraz do których grup docelowych powinna być przede wszystkim kierowana kampania. Rekomendacje zawarte w raporcie zostaną wykorzystane do przeprowadzenia kampanii wizerunkowej realizowanej w Programie Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej Działania 1.4 Promocja i Współpraca. 7.3) Zasięg geograficzny regionu (woj. podkarpackie) oraz benchmarking Polski Wschodniej Zakres terytorialny badania obejmie 5 województw Polski Wschodniej. Autorzy opracowania powinni bazować na doświadczeniu zawodowym lub/i naukowym oraz wiedzy własnej. Wiedzę ekspercką powinni uzupełnić: - analizami danych statystycznych, - analizą materiałów źródłowych (raporty, analizy, opracowania sektorowe, pisma branżowe, dane i opracowania Ministerstwa Gospodarki, PARP, Ministerstwa Zdrowia, PAIiIZ, COI, IBnGR, SGH- Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie). 7.4) Analiza dokumentów (ang. Desk Research) Desk Research - to metoda badań społecznych lub marketingowych, która zakłada szczegółową analizę istniejących już i dostępnych danych. Realizacja Desk Research nie jest zatem związana z pozyskiwaniem nowych informacji, a jedynie scaleniem, przetworzeniem i analizą danych rozproszonych dotychczas wśród rozmaitych źródeł. W przedmiotowym badaniu analizie poddane zostaną dokumenty związane z analizą sytuacji społeczno-gospodarczej w Polsce Wschodniej, zawierające charakterystyki społeczno-gospodarcze makroregionu, jak i o atrakcyjności inwestycyjnej; raporty, strategie regionalne Polski Wschodniej z uwzględnieniem dokumentów dotyczących strategii komunikacji marketingowej, w tym dokumenty udostępnione przez Zamawiającego; a także informacje i dokumenty uznane za istotne przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793114001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: sposób realizacji usługi
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rarr.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach