Przetargi.pl
WYKONANIE USŁUGI PN. „OCENA POPRAWY PŁYNNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA RUCHU – VI OP PO IiŚ ”

Centrum Unijnych Projektów Transportowych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Plac Europejski
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 262 06 28 , fax. 22 262 05 01
  • Data zamieszczenia: 2019-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Unijnych Projektów Transportowych
    Plac Europejski 2
    00-844 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 262 06 28, fax. 22 262 05 01
    REGON: 14100714500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cupt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE USŁUGI PN. „OCENA POPRAWY PŁYNNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA RUCHU – VI OP PO IiŚ ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usługi pn. „Ocena poprawy płynności i bezpieczeństwa ruchu, integracji systemów transportowych w miastach oraz wykorzystania transportu miejskiego w wyniku działań podejmowanych w ramach VI osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko – etap I”. Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”) opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79419000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta Wykonawcy musi zawierać: 1) Formularz ofertowy – wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 ppkt 1.1) SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 ppkt 1.2) SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, 5) Dokument „Koncepcja realizacji zamówienia” – dokument na co najmniej 25 stron A4, czcionką Times New Roman w rozm. 12, odstępy pojedyncze, przyjmując 4 000 znaków ze spacjami na jedną stronę - zawierający co najmniej: a) opis koncepcji badawczej oraz sposobu powiązania poszczególnych elementów badania prowadzących do realizacji celu badania, b) opis wszystkich metod i technik analizy danych i dopasowanie ich do zagadnień badawczych. Zamawiający wymaga, aby przygotowany przez Wykonawcę Dokument „Koncepcja realizacji zamówienia”, umożliwiał identyfikację poszczególnych elementów podlegających ocenie wg przyjętego kryterium, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 3 pkt 3.2 SIWZ. 6) Dokument „Opis kluczowych trudności badania i sposoby zapobiegania im” - dokument na co najmniej 8 stron A4, czcionką Times New Roman w rozm. 12, odstępy pojedyncze, przyjmując 4 000 znaków ze spacjami na jedną stronę - zawierający co najmniej: szczegółowy opis trudności mogących wystąpić podczas realizacji badania i precyzyjny opis skutecznych sposobów zapobiegania wskazanym trudnościom. Dokument ten ma stanowić analizę ryzyk przewidywanych przez Wykonawcę na etapie składania oferty wraz ze szczegółowym opisem działań zaradczych. Zamawiający wymaga, aby przygotowany przez Wykonawcę Dokument „Opis kluczowych trudności realizacji usługi i sposoby zapobiegania im”, umożliwiał identyfikację poszczególnych elementów podlegających ocenie wg przyjętego kryterium, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 3 pkt 3.3 SIWZ. UWAGA: Brak dokumentów opisanych w pkt 5) i 6) powyżej, lub nie zawarcie któregokolwiek z powyższych elementów wskazanych w ust. 2 pkt 5) lit. a)-b) i pkt 6), spowoduje odrzucenie oferty, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach