Przetargi.pl
Wykonanie usługi pn.: „Nasadzenia drzew na terenie Dzierżoniowa oraz ich pielęgnacja” w ramach zadania DBO „Nasadzenie 2020 drzew w 2020 roku”.

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746450800 , fax. +48746450801
  • Data zamieszczenia: 2020-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. +48746450800, fax. +48746450801
    REGON: 89071783000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.dzierzoniow.pl/Article/id,81.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi pn.: „Nasadzenia drzew na terenie Dzierżoniowa oraz ich pielęgnacja” w ramach zadania DBO „Nasadzenie 2020 drzew w 2020 roku”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: „Nasadzenia drzew na terenie Dzierżoniowa oraz ich pielęgnacja” w ramach zadania DBO „Nasadzenie 2020 drzew w 2020 roku”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) nasadzenie drzew - część I zadania; 2) pielęgnacja drzew - część II zadania; na terenie Strefy Ekonomicznej w Dzierżoniowie oraz terenach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z wymogami określonymi w: 1) wykazie projektowanych roślin (załącznik nr 10 do SIWZ); 2) jakości materiału szkółkarskiego (załącznik nr 11 do SIWZ); 3) wytycznych dotyczących sadzenia drzew (załącznik nr 12 do SIWZ); 4) wytycznych dotyczących pielęgnacji drzew (załącznik nr 13 do SIWZ). 3. Planowana lokalizacja nasadzeń drzew na terenie Strefy Ekonomicznej w Dzierżoniowie została wskazana na mapowych załącznikach nr 14-18 do SIWZ. Pozostałe lokalizacje zostaną szczegółowo określone w protokole typowania robót sporządzonym przez Zamawiającego i przekazanego Wykonawcy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. 4. Ceny jednostkowe i zakres zamówienia zostały określone w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 5. W zależności od aktualnego zapotrzebowania Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lokalizacji nasadzeń oraz zmniejszania lub zwiększania ilości usług określonych w kosztorysie ofertowym. 6. Prace, które obejmuje przedmiot zamówienia zostaną szczegółowo określone w protokole typowania robót sporządzonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. 7. Dopuszcza się możliwość przekazania Wykonawcy protokołu typowania drogą e-mailową. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) realizacja robót objętych umową z należytą starannością, terminowo, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem oraz obowiązującymi normami technicznymi, przepisami ochrony środowiska oraz zasadami bhp, 2) stosowanie się do wytycznych i wskazówek Zamawiającego, zapewnienie stałego dozoru nad realizacją usług, 3) uczestniczenie w przeglądach pielęgnacji drzew oraz odbiorach realizacji poszczególnych etapów zadania, 4) wyposażenie pracowników wykonujących roboty fizyczne w odpowiedni czysty strój, z nazwą firmy wykonującej roboty, posiadający odpowiednie elementy odblaskowe, 5) odpowiednie oznakowanie pojazdów wykorzystywanych przy wykonywaniu usług w celu odróżniania ich od innych pojazdów uczestniczących w ruchu, 6) zabezpieczenie i oznakowanie miejsca prowadzonych usług, 7) uporządkowanie terenu po wykonaniu usług, 8) wykonywanie robót w sposób jak najmniej dezorganizujący ruch drogowy oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, 9) dostarczenie Zamawiającemu w ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia o przeszkoleniu w zakresie BHP oraz ochrony środowiska na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu usług związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, 10) Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody wyrządzone w związku z realizacją robót objętych umową. 9. Wykonawca ma obowiązek zawarcia umowy od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku z prowadzonymi usługami o minimalnej wartości 15.000,00 zł. 10. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w w/w ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem. 11. Wykonawca zobowiązany do wykonywania obowiązków w zakresie gospodarki odpadami w ramach zadania pn.: „Nasadzenia drzew i krzewów na terenie Dzierżoniowa oraz ich pielęgnacja”. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego jest obowiązany przedstawić dokumenty potwierdzające gospodarowanie odpadami przez Wykonawcę, w szczególności ewidencję odpadów oraz karty przekazania odpadów, wynikające z przepisów prawa. 12. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę co najmniej jednej osoby posiadającej doświadczenie w zakresie zakładania terenów zielonych i pielęgnacji drzew. Zamawiający wymaga, aby w okresie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, osoby które będą świadczyły pracę u Wykonawcy, Podwykonawcy i dalszego Podwykonawcy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.), zatrudnione były na podstawie umowy o pracę. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania wobec Wykonawcy, czynności kontrolnych dotyczących spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dokumenty w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) i ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 poz. 1781 z późn.zm.), tj.: w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę pracowników w związku z przetwarzaniem danych osobowych, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) i ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 poz. 1781). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Nadmienia się, że z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujących czynności wskazane powyżej, Zamawiający przewiduje kary umowne w wysokości określonej w § 7 ust. 2 pkt 4 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania przez Wykonawcę prawa pracy Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 13. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w wysokości do kwoty netto 80.000,00 zł. W takim przypadku przedmiot zamówienia i ceny jednostkowe wynikające z umowy podstawowej nie ulegną zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zmawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów wówczas zobowiązany jest złożyć: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu zawartym we wzorze znajdującym się w załączniku nr 2 do SIWZ lit. A i B , b) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu udostępniającego zasoby - dokument wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upełnomocnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego swoje zasoby - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamiast niniejszego formularza można przedstawić inne dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami będzie gwarantował rzeczywisty dostęp do ich zasobów, określające w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się, składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ lit. C, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 6) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach