Przetargi.pl
wykonanie usługi pn.: Montaż i demontaż wraz z transportem stoiska targowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego podczas targów gospodarczo- turystycznych w 2011 roku realizowanych w ramach projektu LRPO pn.: Promocja Gospodarcza Województwa Lubuskiego. RPLB.01.02.00-08-009/09-00

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 068 4565404
  • Data zamieszczenia: 2011-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, fax. 068 4565404
    REGON: 97077008900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usługi pn.: Montaż i demontaż wraz z transportem stoiska targowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego podczas targów gospodarczo- turystycznych w 2011 roku realizowanych w ramach projektu LRPO pn.: Promocja Gospodarcza Województwa Lubuskiego. RPLB.01.02.00-08-009/09-00
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegające na montażu i demontażu oraz transporcie stoiska targowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego podczas targów gospodarczo - turystycznych w 2011 roku realizowanych w ramach projektu pn. Promocja Gospodarcza Województwa Lubuskiego. RPLB.01.02.00-08-009/09-00. Szczegółowy zakres usługi obejmuje: 1) Podstawienie środka transportu do magazynów jednostki Zamawiającego tj. Wojewódzki Ośrodek Sportu i Rekreacji z siedzibą w Drzonkowie (WOSIR Drzonków), ul. Olimpijska 20, najpóźniej na 2 dni robocze przed rozpoczęciem wystąpień targowych. 2) Odbiór i przekazanie elementów stoiska targowego na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do umowy wraz z jego wypełnieniem w przypadku stwierdzenia niezgodności ilościowej lub/i jakościowej elementów stoiska w terminach uprzednio uzgodnionych z Zamawiającym. W protokole należy wykazać wszelkie niezgodności, usterki, wymienić uszkodzenia jeżeli takie zaistnieją na przekazywanym przedmiocie zamówienia. W protokole należy wykazać zaistniałe braki, usterki np. czy jest to moment przekazania ze strony Zamawiającego, czy jest to moment przekazania ze strony Wykonawcy. 3) Złożenie zamówienia i montaż, zgodnie z wymogami ogólnych warunków wystawienniczych organizatora targów. Zamówienie musi obejmować dostęp do mediów takich jak: a) instalacja elektryczna, b) instalacja wodno-kanalizacyjna, c) Internet. Zamówienie mediów złożone będzie w oparciu o plan lokalizacyjny stoiska targowego, które Zamawiający uzgodni uprzednio z organizatorem targów, o czym poinformuje Wykonawcę; 4) Transport elementów stoiska wystawienniczego z miejsca magazynowania tj. WOSIR z siedzibą w Drzonkowie do miejsca wystąpienia targowego wskazanego przez Zamawiającego i z powrotem do miejsca magazynowania; 5) Rozładunek stoiska ze środka transportu przed rozpoczęciem montażu stoiska na terenie organizowania targów oraz demontaż i załadunek stoiska na środek transportu po zakończeniu wystąpień targowych; 6) Wykonawca zobowiązany jest do magazynowania opakowań zbiorczych stoiska podczas wszystkich wystąpień targowych. Koszty z tym związane ponosi Wykonawca; 7) Montaż oraz demontaż stoiska Wykonawca zobowiązany jest wykonać, zgodnie z Instrukcją montażu stoiska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ; 8) Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamontowane już stoisko targowe na terenie targów przedstawicielom Zamawiającego, przekazanie odbędzie się na podstawie protokołu odebrania i przekazania ( załącznik Nr 3 do umowy), w terminie uzgodnionym uprzednio z przedstawicielem Zamawiającego. 9) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej obsługi technicznej i utrzymanie stoiska przez wykwalifikowany personel oraz do niezwłocznego usuwania wszelakich usterek przez cały czas trwania wszystkich wystąpień targowych; 10) Zamawiający zapewnia bilety wejściowe dla personelu technicznego Wykonawcy usługi na czas obsługi i utrzymania technicznego stoiska podczas wszystkich wystąpień targowych. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji ww. zadania podczas niżej wskazanych wystąpień targowych realizowanych w 2011r.: 1) Caravan u. Touristic Messe, Frankfurt nad Odrą Termin targów: 18-20 marca 2011r. Zabudowa stoiska wystawienniczego o powierzchni: 25 m? 2) Tour Salon - Targi Regionów i Produktów Turystycznych, M.T.P. Poznań Termin targów: 19 - 22 października 2011r. Zabudowa stoiska wystawienniczego o powierzchni: 100 m? 3) Expo Real 2011, Monachium, Niemcy Termin targów: 04-06 października 2011r. Zabudowa stoiska wystawienniczego o powierzchni: 100 m?. 5. Zamawiający udostępnia instrukcję montażu stoiska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego wraz z autorskim projektem zabudowy dla powierzchni w wersjach: 15 m?, 25 m?, 50 m?, 100 m? wraz z dokumentacją zdjęciową zmontowanego stoiska na dwóch wystąpieniach targowych w wariantach: wyspowym, narożnym. 6. Koszty związanie z załadunkiem i rozładunkiem stoiska na środek transportu podstawiony przez Wykonawcę na terenie magazynów WOSiR z siedzibą w Drzonkowie ponosi Zamawiający. 7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452238004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2 500,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach