Muzeum Narodowe w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-062 Kraków, Al. 3-go Maja 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2955621 , fax. 012 2955555
- Data zamieszczenia: 2013-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Krakowie
Al. 3-go Maja 1 1
30-062 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 2955621, fax. 012 2955555
REGON: 00027596100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie usługi plakatowania wystaw i wydarzeń organizowanych przez Muzeum Narodowe w Krakowie w 2013 r. Usługa obejmuje plakatowanie 19 wystaw/wydarzeń/ projektów (m.in. projekt dofinansowany ze środków unijnych: Muzyka pod Tatrami) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wykonanie usługi plakatowania wystaw i wydarzeń organizowanych przez Muzeum Narodowe w Krakowie w 2013 r. Usługa obejmuje plakatowanie 19 wystaw/wydarzeń/ projektów (m.in. projekt dofinansowany ze środków unijnych: Muzyka pod Tatrami). Przedmiotem zamówienia jest plakatowanie: 1) plakatami B1 (pion lub poziom) wystaw organizowanych przez Muzeum Narodowe w Krakowie w 2013 r. na słupach lub tablicach ogłoszeniowych w minimum 100 miejscach na terenie miasta Krakowa na następujących warunkach: w obrębie centrum Miasta Krakowa ze szczególnym uwzględnieniem Starego Miasta oraz obszaru wokół Oddziałów Muzeum (tj. Gmach Główny- al. 3 Maja 1, Pałac Biskupa Erazma Ciołka - ul. Kanonicza 17, Sukiennice - Rynek Główny 1-3, Dom Jana Matejki - ul. Floriańska 41, Kamienica Szołayskich - pl. Szczepański 9, Dom Józefa Mehoffera - ul. Krupnicza 26, Muzeum im. Emeryka Hutten-Czapskiego - ul. Piłsudskiego 12, Muzeum Książąt Czartoryskich, Arsenał - ul. Pijarska 8, Biblioteka Książąt Czartoryskich ul. św. Marka 17) oraz w Warszawie i na Podhalu (Zakopane, Nowy Targ). Realizacja plakatowania ok. 8.440 szt. plakatów nastąpi na zasadzie wynajmu środkowych pasków słupa reklamowego. Każda kampania w rozbiciu na 2-6 etapów plakatowania po 14 dni. Realizacja plakatowania ok. 10.000 szt. nastąpi na zasadzie wynajmu pojedynczych miejsc do umieszczenia plakatu (B1, pion lub poziom) na słupach lub tablicach ogłoszeniowych. Każda kampania w rozbiciu na 2-6 etapów plakatowania po 14 dni lub 7 dni. 2) plakatami dużego formatu (na całym słupie) w minimum 10 miejscach w obrębie centrum Miasta Krakowa ze szczególnym uwzględnieniem Starego Miasta oraz obszaru wokół Oddziałów Muzeum (tj. Gmach Główny, al. 3 Maja 1, Pałac Biskupa Erazma Ciołka - ul. Kanonicza 17, Sukiennice - Rynek Główny 1-3, Dom Jana Matejki - ul. Floriańska 41, Kamienica Szołayskich - pl. Szczepański 9, Dom Józefa Mehoffera - ul. Krupnicza 26, Muzeum im. Emeryka Hutten-Czapskiego - ul. Piłsudskiego 12, Muzeum Książąt Czartoryskich, Arsenał - ul. Pijarska 8, Biblioteka Książąt Czartoryskich ul. św. Marka 17). Realizacja wymaga wydzierżawienia 35 słupów i wyklejenia plakatem dużego formatu w rozbiciu na 4 kampanie - każda na okres 30 dni. Ogółem usługa plakatowania wymaga rozmieszczenia 18.440 plakatów (B1, pion lub poziom) oraz 35 plakatów dużego formatu. Ogół plakatowania obejmuje 19 wystaw i wydarzeń organizowanych przez Muzeum w 2013 roku, w tym projekt: Muzyka pod Tatrami - projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska- Republika Słowacka 2007-2013. Plakatowanie do projektu Muzyka pod Tatrami obejmuje rozmieszczenie plakatów: w Krakowie, na Podhalu (Zakopane, Nowy Targ), w Warszawie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: w niniejszym postępowaniu zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przez wykonawców
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i produkcja filmu oraz spotu promocyjno-informacyjnego dotyczących projektu Przebudowa Pawilonu Nr 4 Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Krakowie oraz wdrożenie programu edukacyjnego w zakresie opieki długoterminowej
Dodano: 2016-07-27 - Realizacja kampanii reklamowej na nośnikach zewnętrznych typu billboard oraz citylight w związku z promocją Województwa Małopolskiego podczas Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016.
Dodano: 2016-04-12 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej projektu Przebudowa Pawilonu Nr 4 Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Krakowie oraz wdrożenie programu edukacyjnego w zakresie opieki długoterminowej
Dodano: 2015-07-27 - Usługi ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby promocji wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe w 2015 roku na nośnikach typu citylight od 1 października 2015 roku
Dodano: 2015-07-15 - Usługi ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby promocji wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe w 2015 roku na nośnikach typu citylight Część 1 zamówienia Ekspozycja od 1 października 2015 roku Część 2 zamówienia Ekspozycja od 16 września 2015 roku
Dodano: 2015-06-23 - Usługi ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby promocji wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe w 2015 roku Część 1 zamówienia Ekspozycja plakatów typu citylight Część 2 zamówienia Ekspozycja plakatów typu billboard
Dodano: 2015-06-09 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej na nośnikach reklamy zewnętrznej typu CLP (Citylight- 1,2 x 1,8 m) w Krakowie i Warszawie
Dodano: 2015-04-20 - Świadczenie usług akwizytorskich na rzecz Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Krakowie oraz pozyskiwania sponsorów do audycji telewizyjnych
Dodano: 2015-03-13 - Usługi ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby promocji wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe w 2015 roku Część 1 zamówienia Ekspozycja plakatów typu citylight do dnia 30 września 2015 roku Część 2 zamówienia Ekspozycja plakatów typu citylight do dnia 31 października 2015 roku Część 3 zamówienia Ekspozycja plakatów typu billboard
Dodano: 2015-01-14 - Usługi ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby promocji 7. Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego Boska Komedia Część 1 Usługi ekspozycji reklamy na nośnikach typu citylight Część 2 Usługi ekspozycji reklamy na nośnikach typu billboard
Dodano: 2014-09-11