Przetargi.pl
Wykonanie usługi pielęgnacji zieleni na terenie administrowanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 31-309 Gdynia, Warszawska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 621 02 70 , fax. 58 620 72 43
  • Data zamieszczenia: 2018-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni
    Warszawska 67 A
    31-309 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 621 02 70, fax. 58 620 72 43
    REGON: 360995521
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi pielęgnacji zieleni na terenie administrowanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 nw. części: część 1 - Koszenie traw i niszczenia chwastów w rejonie 1 wskazanym przez zamawiającego. część 2 - Koszenie traw i niszczenia chwastów w rejonie 2 wskazanym przez zamawiającego. część 3 - Cięcie krzewów i żywopłotów w rejonie 1 wskazanym przez zamawiającego. część 4 - Cięcie krzewów i żywopłotów w rejonie 2 wskazanym przez zamawiającego. część 5 - Wykonanie cięć sanitarnych i technicznych oraz nasadzeń zastępczych drzew w rejonie 1 wskazanym przez zamawiającego. część 6 - Wykonanie cięć sanitarnych i technicznych oraz nasadzeń zastępczych drzew w rejonie 2 wskazanym przez zamawiającego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia dla części 1 i części 2: 1) przedmiot zamówienia obejmuje ręczne i mechaniczne czterokrotne koszenie traw i niszczenie chwastów na terenie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ dla danej części postępowania oraz w terminie wskazanym w Rozdziale V niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości ilości zamówienia, a także do rezygnacji z usługi w odniesieniu do poszczególnych terenów, jeżeli będzie to wynikać z jego faktycznych potrzeb. Z tytułu zmniejszenia ilości zamówienia wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec zamawiającego. 2) realizacja przedmiotu zamówienia przez wykonawcę obejmuje: a) mechaniczne i ręczne koszenie trawników wraz ze zgrabieniem urobku, b) ręczne wyrywanie i niszczenie chwastów oraz ich usunięcie, c) wywiezienie i utylizację urobku i pozostałości zgodnie z obowiązującymi przepisami, we własnym zakresie i własnym staraniem w ramach otrzymanego wynagrodzenia. 3) obowiązek koszenia i usuwania chwastów dotyczy także miejsc trudnodostępnych. Ze szczególną uwagą usługę należy świadczyć w odniesieniu do obszarów kanalizacji deszczowej, 4) wykonawca przystępujący do koszenia trawy i niszczenia chwastów winien dysponować właściwym, sprawnym sprzętem. Zamawiający nie dopuszcza stosowania kosiarek rotacyjnych, 5) w trakcie realizacji przedmiotu umowy dokonywane będą przez strony odbiory po wykonaniu usługi koszenia w każdym z terminów, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt 1 (w odniesieniu do wszystkich terenów objętych danym terminem koszenia) wskazanych przez zamawiającego, 6) z czynności odbioru sporządzony zostanie przez strony pisemny protokół zawierający ewentualne uwagi. 3. Zakres przedmiotu zamówienia dla Części 3 i Części 4: 1) przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dwukrotnym wykonaniu cięć formujących krzewów i żywopłotów znajdujących się w pobliżu budynków mieszkalnych na terenie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ dla danej części postępowania. 2) zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) mechaniczne i ręczne cięcia formujące krzewów i żywopłotów wraz ze zgrabieniem urobku, b) wywiezienie i utylizacja urobku i pozostałości zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) w trakcie realizacji przedmiotu umowy dokonywane będą przez strony odbiory po wykonaniu usługi cięcia krzewów i żywopłotów w każdym z terminów, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 (w odniesieniu do wszystkich terenów objętych danym terminem cięcia) wskazanych przez zamawiającego, po zakończeniu prac w danym rejonie, 4) z czynności odbioru sporządzony zostanie przez strony pisemny protokół zawierający ewentualne uwagi. 4. Zakres przedmiotu zamówienia dla Części 5 i Części 6: 1) przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu wycinek, prześwietleń i cięć formujących oraz nasadzeń zastępczych drzew i ich 3-letniej pielęgnacji, w rejonie wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ dla danej części postępowania. 2) zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wycinki, prześwietlenia i cięcia formujące, b) nasadzenia zastępcze drzew, ich należyte zabezpieczenie oraz ich pielęgnacja przez okres 3 lat od nasadzenia, c) wywiezienie i utylizacja urobku i pozostałości zgodnie z obowiązującymi przepisami, d) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej nasadzonych drzew. 3) nasadzenia drzew winny być dokonane w okresach dogodnych zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej dla danego gatunku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: część 1 – 2.500,00 (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) część 2 – 2.500,00 (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) część 3 – 500,00 (słownie: pięćset złotych) część 4 – 1.000,00 (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) część 5 – 800,00 (słownie: osiemset złotych 00/100) część 6 – 800,00 (słownie: osiemset złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – tylko i wyłącznie przelew bankowy na rachunek zamawiającego w banku PKO BP na nr konta: 14 1440 1387 0000 0000 1764 0798 z dopiskiem: „Wykonanie usługi pielęgnacji zieleni na terenie administrowanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni” - ZP/4/U/2018 – Część….. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się aby do oferty dołączyć kopię dokonanego przelewu. 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. Niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela (bank) oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela (Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni) zawierającego: - termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę, - informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych, nr postępowania, - bezwarunkowe zobowiązanie banku wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 3) gwarancji bankowych. Niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank (oświadczenie) zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe, zawierającej: - termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę, - informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych, nr postępowania, - bezwarunkowe zobowiązanie banku wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 4) gwarancji ubezpieczeniowych. Niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez firmę ubezpieczeniową (oświadczenie) zawierającej: - termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę, - informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych, nr postępowania, - bezwarunkowe zobowiązanie firmy ubezpieczeniowej wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Niezbędnym jest przedłożenie przez poręczyciela pisemnego oświadczenia wobec wierzyciela zawierającego: - termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę, - informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych, nr postępowania, - bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów składa dokument z którego będzie wynikało zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia zasobów. Dokument ten wymagany jest od każdego podmiotu na zasoby którego powołuje się wykonawca. Dokument zobowiązania do oddania do dyspozycji zasobów winien zawierać następujące informacje: - nazwę podmiotu, który udostępnia swoje zasoby, - nazwę wykonawcy na rzecz którego inny podmiot udostępnia swoje zasoby, - zakres udostępnianych wykonawcy zasobów, - informację w jaki sposób wykonawca wykorzysta zasoby innego podmiotu przy realizacji niniejszego zamówienia, - zakres udziału innego podmiotu przy realizacji niniejszego zamówienia publicznego, - okres w którym inny podmiot będzie uczestniczył w realizacji niniejszego zamówienia, Dokument zobowiązania winien być złożony w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach