Przetargi.pl
Wykonanie usługi pielęgnacji terenów zielonych w kompleksach wojskowych 1. BLTr

1. Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 821 316, , fax. 261 821 316
  • Data zamieszczenia: 2020-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 1. Baza Lotnictwa Transportowego
    Żwirki i Wigury 1c
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261 821 316, , fax. 261 821 316
    REGON: 10088949300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://1bltr.wp.mil.pl/pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 1. Baza Lotnictwa Transportowego w Warszawie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi pielęgnacji terenów zielonych w kompleksach wojskowych 1. BLTr
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pielęgnacji terenów zielonych w kompleksach wojskowych 1. BLTr. 2. Wykaz lokalizacji powierzchni przeznaczonych do koszenia trawy wraz z nawożeniem oraz cięcia żywopłotów: 1) K - 6077 ul. Żwirki i Wigury 1C, Warszawa, 2) K - 0800 Hornówek gmina Izabelin, 3) K - 0192 ul. Kajakowa 8 Warszawa, 4) K - 0030 ul. Leśna Warszawa. Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: - koszenia trawy na terenie kompleksów, zgodnie z otrzymanym zgłoszeniem, - dokładnego wykończenia koszenia wzdłuż krawężników oraz studzienek komunikacyjnych znajdujących się na terenach zielonych objętych umową, - zgrabienia, załadunku do własnych kontenerów i wywozu skoszonego materiału w terminie nie przekraczającym 5 dni od daty koszenia; - uprzątnięcia terenu po zakończeniu każdego koszenia; - ustalenia z przedstawicielami Sekcji Obsługi Infrastruktury dokładnej lokalizacji terenów przeznaczonych do koszenia, terminów wykonania przedmiotu umowy oraz innych szczegółów dotyczących jego realizacji, - realizacji przedmiotu umowy na podstawie pisemnego (fax, harmonogramu) zgłoszenia dokonanego przez przedstawiciela 1.Bazy Lotnictwa Transportowego, - przycinania żywopłotów zgodnie ze sztuką ogrodniczą oraz zgodnie z sugestiami przedstawicieli Zespołów Zabezpieczenia (przycięcie bieżących odrostów) - niezwłocznego uprzątnięcia terenu po zakończeniu przycinania żywopłotu; - użycie najwyższej klasy środków ochrony roślin: nawozy długodziałające. - Zamawiającemu przysługuje reklamacja na wykonane prace. Informacje dodatkowe: - zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną na terenach objętych przedmiotem zamówienia. Wszelkie dodatkowe informacje uzyskane w trakcie wizji lokalnej, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy oraz wykonania zamówienia, Wykonawca zdobywa na własną odpowiedzialność i ryzyko. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu poniesie Wykonawca, Inne postanowienia: - cenę należy przedstawić w oparciu o kalkulację własną; - cena jednostkowa powinna obejmować wszystkie koszty związane z wywozem skoszonego materiału (np. koszt transportu, zagospodarowania skoszonej trawy, dostawy kontenerów, załadunku, rozładunku itp. ) - Zamawiający z przyczyn obiektywnych i niezależnych zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia deklarowanej ilości usług ustalonych dla określonego rejonu w zakresie przeznaczonej ogólnej kwoty brutto dla danego rejonu. - Wykonawca zobowiązany jest do opracowania do umowy wykazu osób realizujących przedmiot zamówienia tj. imię i nazwisko i dostarczenia go do pięciu dni roboczych od momentu podpisania umowy - Wykonawca zobowiązany jest do opracowania do umowy wykazu wraz z numerami rejestracyjnymi samochodów wyznaczonych do realizacji niniejszego zadania i dostarczenia go do pięciu dni roboczych od momentu podpisania umowy; - W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazach, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego, co najmniej 7 dni roboczych przed dokonaniem tych zmian i uzyskać stosowną akceptację. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku nr 1 – (Opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ, znajdującego się na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce – zamówienia publiczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 1724,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset dwadzieścia cztery zł); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy: 1. Baza Lotnictwa Transportowego NBP O/O Warszawa nr konta 28 1010 1010 0049 5213 9120 1000 z dopiskiem -„Wadium” „Wykonanie usługi pielęgnacji terenów zielonych w kompleksach wojskowych 1. BLTr.”* *W treści przelewu proszę o wskazanie nr NIP Wykonawcy 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert (tj. do dnia 15.04.2020 r. do godz. 10:00) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt 2 ppkt 2-5 wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9.Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Pzp, w szczególności art. 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży w ofercie przetargowej pisemne oświadczenia w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 4 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach