1. Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, Żwirki i Wigury
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261 821 316, , fax. 261 821 316
- Data zamieszczenia: 2019-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 1. Baza Lotnictwa Transportowego
Żwirki i Wigury 1c
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 261 821 316, , fax. 261 821 316
REGON: 10088949300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bltr.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: 1. Baza Lotnictwa Transportowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi pielęgnacji terenów zielonych w kompleksach wojskowych 1. BLTr. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pielęgnacji terenów zielonych w kompleksach wojskowych 1. BLTr. 2. Wykaz lokalizacji powierzchni przeznaczonych do koszenia trawy wraz z nawożeniem oraz cięcia żywopłotów: 1) K - 6077 ul. Żwirki i Wigury 1C, Warszawa 2) K - 0800 Hornówek gmina Izabelin 3) K - 0192 ul. Kajakowa 8, Warszawa 4) K - 0030 ul. Leśna, Warszawa. Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: - koszenia trawy na terenie kompleksów, zgodnie z otrzymanym zgłoszeniem; - dokładnego wykończenia koszenia wzdłuż krawężników oraz studzienek komunikacyjnych znajdujących się na terenach zielonych objętych umową, - zgrabienia, załadunku do własnych kontenerów i wywozu skoszonego materiału w terminie nie przekraczającym 5 dni od daty koszenia; - uprzątnięcia terenu po zakończeniu każdego koszenia; - ustalenia z przedstawicielami Sekcji Obsługi Infrastruktury dokładnej lokalizacji terenów przeznaczonych do koszenia, terminów wykonania przedmiotu umowy oraz innych szczegółów dotyczących jego realizacji - realizacji przedmiotu umowy na podstawie pisemnego (fax, harmonogramu) zgłoszenia dokonanego przez przedstawiciela 1. Bazy Lotnictwa Transportowego, - przycinania żywopłotów zgodnie ze sztuką ogrodniczą oraz zgodnie z sugestiami przedstawicieli Zespołów Zabezpieczenia. - niezwłocznego uprzątnięcia terenu po zakończeniu przycinania żywopłotu; - użycie najwyższej klasy środków ochrony roślin: nawozy długodziałające. - Zamawiającemu przysługuje reklamacja na wykonane prace. Informacje dodatkowe: - zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną na terenach objętych przedmiotem zamówienia. Wszelkie dodatkowe informacje uzyskane w trakcie wizji lokalnej, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy oraz wykonania zamówienia, Wykonawca zdobywa na własną odpowiedzialność i ryzyko. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu poniesie Wykonawca. Inne postanowienia: - cenę należy przedstawić w oparciu o kalkulację własną; - cena jednostkowa powinna obejmować wszystkie koszty związane z wywozem skoszonego materiału (np. koszt transportu, zagospodarowania skoszonej trawy, dostawy kontenerów, załadunku, rozładunku itp. ) - Zamawiający z przyczyn obiektywnych i niezależnych zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia deklarowanej ilości usług ustalonych dla określonego rejonu w zakresie przeznaczonej ogólnej kwoty brutto dla danego rejonu. - Wykonawca zobowiązany jest do opracowania do umowy wykazu osób realizujących przedmiot zamówienia tj. imię i nazwisko, imiona rodziców, adres zamieszkania, nr dokumentu tożsamości, przez kogo wydany i data wydania, PESEL i dostarczenia go do pięciu dni roboczych od momentu podpisania umowy (celem wydania przepustki na czas realizacji przedmiotu umowy) - Wykonawca zobowiązany jest do opracowania do umowy wykazu wraz z numerami rejestracyjnymi samochodów wyznaczonych do realizacji niniejszego zadania i dostarczenia go do pięciu dni roboczych od momentu podpisania umowy; - Wykonawca zobowiązuje się, że osoby, którymi posługiwać się będzie przy wykonywaniu umowy zatrudnione będą w całym okresie trwania umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.); - W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazach, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego, co najmniej 7 dni roboczych przed dokonaniem tych zmian i uzyskać stosowną akceptację. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, znajdującego się na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce - zamówienia publiczne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 1 783,00 zł. (słownie: jeden tysiąc siedemset osiemdziesiąt trzy złote); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy: 1. Baza Lotnictwa Transportowego NBP O/O Warszawa nr konta 28 1010 1010 0049 5213 9120 1000 z dopiskiem - „Wadium” „Wykonanie usługi pielęgnacji terenów zielonych w kompleksach wojskowych 1. BLTr.” * W treści przelewu proszę o wskazanie nr NIP Wykonawcy 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert (tj. do dnia 13.05.2019 r. do godz. 10:00) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt 2 ppkt 2-5 wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Pzp, w szczególności art. 46.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży w ofercie przetargowej pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 4 do SIWZ)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Łomianki w 2024 r.” Cz. I - V
Dodano: 2024-04-10 - Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego
Dodano: 2024-04-09 - Wykonanie prac związanych z pielęgnacją zieleni oraz obsługą placów zabaw na terenie zarządzanym przez ZGN w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
Dodano: 2024-03-18 - Usługi ogrodnicze i sprzątania na Cmentarzu Wojennym w Palmirach
Dodano: 2024-01-15 - Prace ogrodniczo-porządkowe na terenie zieleni nieurządzonej w obrębie międzywala Wisły /314,74 ha/ w granicach m.st. Warszawy w ramach tzw. służby brzegowej
Dodano: 2023-12-27 - „Bieżące utrzymanie zieleni w pasach drogowych ulic gminnych, na terenie Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy”.
Dodano: 2023-10-31 - Uprzątnięcie terenu z wycinki drzewostanu przeprowadzonego przez 32 dywizjon rakietowy Obrony Powietrznej na terenie kompleksu wojskowego w Olszewnicy Starej.
Dodano: 2023-10-19 - Zaprojektowanie i wykonanie w wyznaczonych placówkach czterech ogrodów deszczowych w pojemnikach wraz z przeprowadzeniem każdorazowo warsztatu na temat błękitno-zielonej infrastruktury (...)
Dodano: 2023-08-14 - „Realizacja kompleksowej usługi pielęgnacyjnej wybranych części zabytkowych ogrodów i parków Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie w 2023 roku” w podziale na 3 części.
Dodano: 2023-03-22 - Konserwacja i utrzymanie zieleni na terenach Gminy Lesznowola w 2023 roku.
Dodano: 2023-02-28