Przetargi.pl
Wykonanie usługi pielęgnacji terenów zielonych w kompleksach wojskowych 1 BLTr

1. Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 821 316 , fax. 261 821 316
  • Data zamieszczenia: 2017-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 1. Baza Lotnictwa Transportowego
    Żwirki i Wigury 1c
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261 821 316, fax. 261 821 316
    REGON: 1008894930000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi pielęgnacji terenów zielonych w kompleksach wojskowych 1 BLTr
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usługi pielęgnacji terenów zielonych w kompleksach wojskowych 1 BLTr. 2.Wykaz lokalizacji powierzchni przeznaczonych do koszenia trawy wraz z nawożeniem oraz cięcia żywopłotów - K - 6077 ul. Żwirki i Wigury 1C, Warszawa - K - 0800 Hornówek gmina Izabelin - K - 0192 ul. Kajakowa 8, Warszawa - K - 0030 ul. Leśna, Warszawa 3.Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do -koszenia trawy na terenie kompleksów, zgodnie z otrzymanym zgłoszeniem; -dokładnego wykończenia koszenia wzdłuż krawężników oraz studzienek komunikacyjnych znajdujących się na terenach zielonych objętych umową, -zgrabienia, załadunku do własnych kontenerów i wywozu skoszonego materiału; w terminie nie przekraczającym 5 dni od daty koszenia; -uprzątnięcia terenu po zakończeniu każdego koszenia; -ustalenia z przedstawicielami Zespołów Zabezpieczenia dokładnej lokalizacji terenów przeznaczonych do koszenia, terminów wykonania przedmiotu umowy oraz innych szczegółów dotyczących jego realizacji -realizacji przedmiotu umowy na podstawie pisemnego -fax, harmonogramu- zgłoszenia dokonanego przez przedstawiciela 1 Bazy Lotnictwa Transportowego, -przycinania żywopłotów zgodnie ze sztuką ogrodniczą oraz zgodnie z sugestiami przedstawicieli Zespołów Zabezpieczenia. -niezwłocznego uprzątnięcia terenu po zakończeniu przycinania żywopłotu; -użycie najwyższej klasy środków ochrony roślin: nawozy długodziałające. -Zamawiającemu przysługuje reklamacja na wykonane prace 4.Informacje dodatkowe: - zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną na terenach objętych przedmiotem zamówienia. Wszelkie dodatkowe informacje uzyskane w trakcie wizji lokalnej, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy oraz wykonania zamówienia, Wykonawca zdobywa na własną odpowiedzialność i ryzyko. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu poniesie Wykonawca, 5.Inne postanowienia: -cenę należy przedstawić w oparciu o kalkulację własną; -cena jednostkowa powinna obejmować wszystkie koszty związane z wywozem skoszonego materiału -np. koszt transportu, zagospodarowania skoszonej trawy, dostawy kontenerów, załadunku, rozładunku itp. - -Zamawiający z przyczyn obiektywnych i niezależnych zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia deklarowanej ilości usług ustalonych dla określonego rejonu w zakresie przeznaczonej ogólnej kwoty brutto dla danego rejonu. -Wykonawca zobowiązany jest do opracowania do umowy wykazu osób realizujących przedmiot zamówienia tj. imię i nazwisko, imiona rodziców, adres zamieszkania, nr dokumentu tożsamości, przez kogo wydany i data wydania, PESEL i dostarczenia go do pięciu dni roboczych od momentu podpisania umowy -Wykonawca zobowiązany jest do opracowania do umowy wykazu wraz z numerami rejestracyjnymi samochodów wyznaczonych do realizacji niniejszego zadania i dostarczenia go do pięciu dni roboczych od momentu podpisania umowy; -W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazach, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego, co najmniej 7 dni roboczych przed dokonaniem tych zmian i uzyskać stosowną akceptację. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 1 500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset zł.); Zgodnie z § 14.SIWZ - Wymagania dotyczące wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach