Gmina Kwilcz ogłasza przetarg
- Adres: 64-420 Kwilcz, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 29 15 065 , fax. 61 29 15 264
- Data zamieszczenia: 2021-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kwilcz
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 23
64-420 Kwilcz, woj. wielkopolskie
tel. 61 29 15 065, fax. 61 29 15 264
REGON: 63125896800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwilcz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi oświetleniowej na urządzeniach stanowiących własność ENEA Oświetlenie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zapewnienia oświetlenia miejsc publicznych w szczególności ulic, placów i dróg znajdujących się na terenie administrowanym przez Gminę Kwilcz za pomocą urządzeń stanowiących własność Wykonawcy. Zadanie to obejmuje: - ponoszenie nakładów związanych z utrzymaniem urządzeń oświetleniowych - prowadzenie ruchu, - eksploatację urządzeń, - konserwację i remonty urządzeń oświetleniowych w zakresie niezbędnym do utrzymania ich w należytym stanie technicznym, - zakup – jako odbiorca końcowy w rozumieniu ustawy prawo energetyczne, energii elektrycznej w ilości niezbędnej dla celów oświetlenia miejsc publicznych, - dystrybucja energii elektrycznej Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do zaproszenia. Punkty świetlne i słupy na których ma być świadczona usługa znajdują się w załączniku nr 1. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). dla osób wykonujących następujące funkcje w zamówieniu: - utrzymanie urządzeń oświetleniowych, - prowadzenie ruchu, - eksploatacja urządzeń, - konserwacja urządzeń , - remonty urządzeń. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 12 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania: 1) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, 2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, 3) innych dokumentów – zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, datę zawarcia umowy i zakres obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności. Skierowanie do wykonania czynności określonych w punkcie 4 osób niezatrudnionych na podstawie umowy o pracę, stanowić będzie podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Odstąpienie od umowy w tym wypadku może nastąpić w terminie 30 dni od dnia stwierdzenia przez Zamawiającego powyższego naruszenia . W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych za pomocą infrastruktury oświetleniowej
Dodano: 2024-03-22 - Usługa konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Zbąszyń, na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA Oświetlenie Sp. z o. o. oraz Gminy Zbąszyń na rok 2024
Dodano: 2024-03-08 - Wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Duszniki, na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA Oświetlenie sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-03 - Konserwacja sieci urządzeń oświetlenia ulicznego będącego własnością Enea Oświetlenie Sp. z o.o. na terenie gminy Murowana Goślina
Dodano: 2024-02-10 - Konserwacja sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Brodnica.
Dodano: 2024-02-05 - Wykonywanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Dopiewo, na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-22 - "Wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Skoki, na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA OŚWIETLENIE sp. z o.o."
Dodano: 2024-01-12 - Konserwacja sieci urządzeń oświetlenia ulicznego będącego własnością Enea Oświetlenie Sp. z o.o. na terenie gminy Murowana Goślina
Dodano: 2024-01-11 - Konserwacja oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy miejskiej Kościan stanowiących własność ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-10 - Wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Krzykosy, na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. od 01.01.2024r. do 30.06.2024r.
Dodano: 2024-01-08