Przetargi.pl
Wykonanie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów

Gmina Niepołomice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-005 Niepołomice, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 509 404 , fax. 122 509 400
  • Data zamieszczenia: 2021-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niepołomice
    Plac Zwycięstwa 13
    32-005 Niepołomice, woj. małopolskie
    tel. 122 509 404, fax. 122 509 400
    REGON: 35155537000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z: koszy ulicznych, przystankowych, placów zabaw oraz pojemników na psie odchody, z budynków gminnych, uprzątnięcia odpadów z dzikich wysypisk z terenu Gminy Niepołomice. Usługa obejmuje również zapewnienie przez Wykonawcę wyposażenia koszy ulicznych w worki, wyposażenia w pojemniki na odpady komunalne budynki gminne. Zadanie częściowe nr 1: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z koszy ulicznych, przystankowych, placów zabaw oraz pojemników na psie odchody zlokalizowanych na terenie Gminy Niepołomice. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów z koszy ulicznych, przystankowych, placów zabaw oraz pojemników na psie odchody zlokalizowanych na terenie Gminy Niepołomice wraz z wymianą worków oraz uporządkowaniem i utrzymaniem czystości wokół koszy i przekazywaniem odpadów zgodnie z hierarchią. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik do SIWZ "Opis Przedmiotu Zamówienia". Zadanie częściowe nr 2: Odbiór odpadów z budynków gminnych Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów z budynków gminnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik do SIWZ "Opis Przedmiotu Zamówienia Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie konieczność oddzielnego fakturowania punktów z Tabeli 1 (Odbiorcą faktur są poszczególne placówki oświatowe, Nabywcą Gmina Niepołomice, NIP 683 13 95 375). Zadanie częściowe nr 3 - Usługa polegająca na uprzątnięciu zalegających odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania tzw. dzikich wysypisk Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na uprzątnięciu zalegających odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania tzw. dzikich wysypisk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik do SIWZ "Opis Przedmiotu Zamówienia" Dla wszystkich części: WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1. Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac w szczególności: a) operatorzy, kierowcy, ładowacze. 2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy 3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ. 4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach