Przetargi.pl
Wykonanie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów, w tym odpadów Niebezpiecznych dla SPZOZ w Krotoszynie II

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Młyńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5880390 w. 253 , fax. 625 880 402
  • Data zamieszczenia: 2019-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Młyńska 2
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5880390 w. 253, fax. 625 880 402
    REGON: 31022628200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów, w tym odpadów Niebezpiecznych dla SPZOZ w Krotoszynie II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów , w tym odpadów niebezpiecznych: - kod CPV: 90524000-6 – usługi w zakresie odpadów medycznych - 90513300-9 – usługi spalania odpadów -90512000-9 – usługi transportu odpadów Szczegółowy opis asortymentowy i przewidywana ilość odpadów została określa w załączniku nr 2 – Formularz cenowy. Podane ilości są wielkościami szacunkowymi. Podane w Formularzu Cenowym ilości określone są szacunkowo. Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń w stosunku do Zamawiającego, mogących wyniknąć w przyszłości, w przypadku braku zamówienia w okresie obowiązywania umowy całego wolumenu dostaw asortymentu określonego niniejszą umową, a tym samym nie wyczerpania maksymalnej wartości umowy. Wyłącza się odpowiedzialność Zamawiającego za szkodę w postaci utraconych korzyści Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przejęte odpady w zakresie określonym przepisami. Transport odpadów niebezpiecznych musi odbywać się za pomocą środków transportu, odpowiadających wymogom dla przechowywania i transportowania odpadów niebezpiecznych, z zachowaniem przepisów o transporcie drogowym materiałów niebezpiecznych. Odbiorca zapewni worki foliowe, na cały okres trwania umowy w ilości 13 000 tysięcy sztuk. Worki muszą być koloru czerwonego, z folii polietylenowej wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych, z możliwością jednokrotnego zamknięcia, o pojemność 130 l o wymiarach min. szer. 860mm x min. dł. 1000 mm x min. grub. 0,045 mm,. Worek ma posiadać nazwę firmy odbierającej odpady i opis: „worek na odpady medyczne”. Odbiorca odpadów będzie dostarczał także etykiety samoprzylepne, (które będą umieszczane na workach przez zamawiającego) w ilości odpowiadającej kilogramom wytworzonych odpadów podanych w umowie. Etykiety nacinane na ploterze w celu ułatwienia ich odklejenia. Na etykietach muszą znajdować się następujące informacje: kod odpadów medycznych, komórka organizacyjna, nr. regon Zamawiającego, nr. księgi rejestrowej Zamawiającego, data i godzina otwarcia / zamknięcia worka, zgodnie z wzorem podanym w zał. . nr 9 do SIWZ. Odbiorca udostępni zamawiającemu na czas realizacji zamówienia nieodpłatnie pojemniki do gromadzenia odpadów: z grupy 18 GMT – poj. 240 l w ilości 41 szt., GMT – poj. 120 l w ilości 14 szt. Zamawiający wymaga, przy odbiorze odpadów, bezwzględnej rotacji pojemników. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do odbioru i transportu odpadów w pojemnikach. W miejsce pojemników zbieranych każdorazowo należy podstawić pojemniki w tej samej ilości oraz pojemności, umyte i zdezynfekowane na koszt Wykonawcy. Wykonawca do każdej wystawionej faktury musi dołączyć oświadczenie o umyciu i zdezynfekowaniu wszystkich wymienionych pojemników. Realizację zamówienia Zamawiający przewidział w terminie i z pomieszczeń magazynowych znajdujących się w niżej wymienionych lokalizacjach: 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godz. 8:00 – 13:00 - odbiór maksymalnie dwukrotnie w ciągu jednego dnia jednym lub dwoma transportami: ▪ Szpital, ul. Mickiewicza 21 w Krotoszynie ▪ Szpital, ul. Bolewskiego 4-8 w Krotoszynie ▪ Zakład Opiekuńczo – Leczniczy, ul. Bolewskiego 14 w Krotoszynie 1 raz w tygodniu (wtorek lub środa) w godz. 8:00 – 13:00: - odbiór jednym transportem ▪ Szpital, ul. Stęszewskiego 9-10 w Koźminie Wielkopolskim 2 razy w miesiącu (poniedziałek) w godz. 8:00 – 13:00 ▪ Zespół Ratownictwa Medycznego, ul. Al. Powstańców 47 w Kobylinie Zamawiający przewiduje możliwość zmiany lokalizacji poszczególnych magazynów oraz terminów odbioru odpadów po uprzednim poinformowaniu Wykonawcy. W przypadku gdy planowany wywóz odpadów przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, Wykonawca jest zobowiązany odebrać odpady w dniu następnym przypadającym po dniu lub dniach wolnych od pracy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowego wezwania Wykonawcy do odbioru odpadów w nagłych przypadkach w terminach innych niż wymienione. W takich sytuacjach Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej jeden dzień przed pożądanym przez Zamawiającego terminem odbioru odpadów. Zmiana terminu, miejsca odbioru lub dodatkowego wezwania do odbioru odpadów nie może skutkować zmianą ceny. W razie zaistnienia poważnej awarii wyłączającej pracę spalarni na okres powyżej 1 tygodnia Odbiorca odpadów powiadomi Wytwarzającego odpady o takim zdarzeniu i zapewni unieszkodliwianie przez przekształcenie termiczne odpadów medycznych w innej spalarni, spełniającej wymogi prawidłowego świadczenia usług w tym zakresie. Ilość odpadów, jakie Wytwarzający odpady będzie przekazywał Odbiorcy odpadów do transportu i unieszkodliwiania ustala się na ok. 7900,00 kg/miesiąc, przy czym może ona ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia ilościowego i wartościowego między poszczególnymi pozycjami w ramach jednego pakietu na które została podpisana umowa z danym Wykonawcą, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy. 4. Odbiorca odpadów potwierdza, że odpady objęte przedmiotową umową będą transportowane i unieszkodliwiane zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa. 5. Dowód odbioru odpadów stanowi potwierdzenie „Karty przekazania odpadów”- KPO dokonane przez Odbiorcę, a dowód unieszkodliwiania odpadów stanowi „Dokument potwierdzający unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych - odpadów weterynaryjnych- DPUOM ”. Odbiorca jest zobowiązany do: 1) Ważenia odpadów każdorazowo na wadze (posiadającej ważną legalizację) umiejscowionej na samochodzie Wykonawcy. 2) Rozliczania (ważenia) odpadów na miejscu w każdym punkcie ich odbioru w obecności przedstawiciela Wytwarzającego odpady. 3) Odbioru, transportu i przekazywania do unieszkodliwiania poprzez termiczne przekształcenie odpadów powstających z działalności prowadzonej przez Wytwarzającego odpady. 4) Wystawiania każdorazowo „Karty przekazania odpadów”, wypełnienia jej przez posiadacza odpadów oraz podmiot odbierający odpady zgodnie z Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819) oraz wystawiania i przekazywania Zamawiającemu w ciągu 14 dni kolejnego miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych - DPUOM (Dz.U. z 2014 r. poz. 107). Niniejsza umowa stanowi jednocześnie wniosek o wydawanie potwierdzeń unieszkodliwiania odpadów medycznych zakaźnych, o jakim mowa w art. 95 ust. 4 ustawy o odpadach. 5) Posiadania systemu GPS monitorującego trasę przejazdu pojazdów odbierających odpady od zamawiającego i udostępniania na żądanie Zamawiającego wydruków potwierdzających przebieg trasy przejazdu.10. Wymagania związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę: a). Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040) osób wykonujących następujący zakres czynności: ważenie odpadów, odbiór, załadunek, transport, rozładunek, unieszkodliwianie odpadów medycznych, mycie i dezynfekcja pojemników, wystawianie i przekazywanie dokumentów potwierdzających unieszkodliwianie odpadów medycznych b) Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 10a., Wykonawca zobowiązany będzie składać, pod rygorem odpowiedzialności karnej na podstawie art. 297 k.k, oświadczenia o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudniania na podstawie umowy o pracę, w następujących terminach: • pierwsze oświadczenie zawierające imienne wskazanie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wraz z wykazem osób wyznaczonych do wykonywania przedmiotu zamówienia – w dniu wyznaczonym na podpisanie umowy;• na każde wezwanie Zamawiającego Powyższe oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób,imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy c) Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania na podstawie stosunku pracy ww. osób i przedłożyć niezwłocznie do wglądu kopie umów o pracę, o które zawnioskuje Zamawiający. Wykonawca przedstawiając dokumenty powinien przekazać je w sposób nie naruszający przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; d) Zamawiający zastrzega, że w przypadku powzięcia wątpliwości, co do rzetelności złożonego oświadczenia, stosowna informacja zostanie przekazana Państwowej Inspekcji Pracy. e) Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, o którym mowa w pkt. 10a. musi być spełniony przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku zmiany osób w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaktualizować wykaz i oświadczenia, o którym mowa w pkt 10b. f). W przypadku jeżeli Wykonawca nie spełni warunku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, Zamawiający naliczy kary w wysokości określonej w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że:  posiada wpis do rejestru BDO (wraz z numerem wpisu) w zakresie transportu,zbierania i unieszkodliwiania odpadów o kodach podanych przez Zamawiajacego w SIWZ . Wykonawca musi dostarczyć wydruk z rejestru bazy BDO potwierdzający wyżej wymienione wymogi (które należy zaznaczyć zakreślaczem) (potwierdzone oryginałem lub poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopią wydruku z rejestru)  posiada zezwolenie (decyzja) na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i unieszkodliwiania odpadów o kodach podanych przez Zamawiajacego w SIWZ, przy czym instalacja do odzysku lub unieszkodliwienia wymienionych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj.Dz.u 2019, poz. 701 ze zm.) Wykonawca musi dostarczyć do Zamawijącego zezwolenie w formie papierowej (wyżej wymienione wymogi należy zaznaczyć zakreślaczem) (potwierdzone oryginałem lub poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopią zezwolenia (decyzji) na zbierania i unieszkodliwiania odpadów). Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że zezwolenie (decyzja) na zbieranie odpadów w tym odpadów niebezpiecznych jest wymagana tylko w przypadku podmiotów, które ze względu na obowiązujace przepisy prawa - są zobowiązane do ich posiadania.  posiada zezwolenie (decyzja) na unieszkodliwianie lub odzysk odpadów z grupy 18, 06 lub umowa z wykonawcą, któremu usługa unieszkodliwiania odpadów została zlecona lub oświadczenie tego wykonawcy o gotowości przyjęcia w całym okresie realizacji umowy z Zamawiającym wskazanej przez Zamawiającego ilości odpadów, z uwzględnieniem zasady bliskości, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2019 r. poz.701) . (potwierdzone oryginałem lub poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopią zezwolenia (decyzji) na unieszkodliwianie odpadów lub umową z wykonawcą, któremu usługa unieszkodliwiania odpadów została zlecona lub oświadczeniem tego wykonawcy o gotowości przyjęcia w całym okresie realizacji umowy z Zamawiającym wskazanej przez Zamawiającego ilości odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 701) - rozdz. VI pkt 5c. W przypadku, gdy aktualna, dostarczona Zamawiającemu umowa ze spalarnią nie obejmowałaby całego okresu realizacji usługi u Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego należy również dołączyć umowę przedwstępną ze spalarnią lub oświadczenie Wykonawcy, że po upływie obowiązywania umowy ze spalarnią, przedłoży Zamawiającemu nową umowę (bądź aneks do dotychczasowej), z której będzie wynikało, że okres na jaki ją zawarto obejmuje czas wykonania usługi u Zamawiającego. (Zamawiający przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia zezwolenia (decyzji) na unieszkodliwianie lub odzysk odpadów dla wskazanej w ofercie spalarni, która będzie unieszkodliwiała odpady Zamawiającego w ramach przedmiotu niniejszego zamówienia, jeśli takie zezwolenie (decyzja) nie zostało dołączone wcześniej ).  posiada zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zaświadczenie na przewozy na potrzeby własne (potwierdzone oryginałem lub poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopią zezwoleniai na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zaświadczeniem na przewozy na potrzeby własne  posiada zezwolenie (decyzja) na użytkowanie (eksploatację) instalacji/spalarni, w której będą unieszkodliwiane odpady będące przedmiotem niniejszego zamówienia (potwierdzone oryginałem lub poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopią zezwolenia (decyzji) na użytkowanie (eksploatację) instalacji/spalarni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 2. Oferta winna zawierać: a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . c. Oświadczenie – załącznik nr 3 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). II. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi zostać złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach