Przetargi.pl
wykonanie usługi ochrony osób i mienia

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, Al. 1 Maja 9/362
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 240 32 12 , fax. 63 240 33 00
  • Data zamieszczenia: 2012-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    Al. 1 Maja 9/362 9/362
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 240 32 12, fax. 63 240 33 00
    REGON: 31102291400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usługi ochrony osób i mienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ochrona obiektów przy Al. 1 Maja 9 w Koninie oraz ul. Hurtowej 1 realizowana będzie przez 2 pracowników ochrony z licencją w systemie zmianowym, którzy obsługują portiernię w dni pracy Starostwa przez 5 dni w tygodniu w n/w wymiarze: 1. W budynku na Al. 1 Maja 9: od godz.6.00 do godz. 8.00 i od 15.00 do godz. 21.00. 2. W budynku na ul. Hurtowej 1: od godz.6.00 do godz. 8.00 i od 15.00 do godz. 21.00. Zamawiający zastrzega możliwość pełnienia służby w wyjątkowych sytuacjach, w dni wolne od pracy. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Otwieranie wejścia do budynku oraz jego zamykanie zgodne z ustaleniami 2. Dokładne kontrolowanie stanu chronionego obiektu przed objęciem służby, a zwłaszcza: a) stanu wyposażenia obiektu, b) dokumentacji organizacyjno-ochronnej, c) wpisów w dzienniku służby czynności kontroli obiektu, 3. Wydawanie kluczy do pomieszczeń osobom upoważnionym z adnotacją w ewidencji pobranych kluczy. 4. Przyjmowanie kluczy od pracowników po zakończonej pracy i wydanie kluczy osobom sprzątającym z odpowiednia adnotacją. 5. Prowadzenie ewidencji wejść i wyjść po godzinach urzędowania. 6. Sprawdzanie po zakończeniu pracy: - czy zostały zdane wszystkie klucze, - czy zostały zamknięte wszystkie drzwi i okna, - czy wygaszono światła i zabezpieczono pomieszczenia pod względem p-poż. 7. Odnotowanie w dzienniku służby uwag z przebiegu służby. 8. Nadzorowanie mienia i osób podczas służby pełnionej w dni wolne od pracy (w wyjątkowych sytuacjach). 9. Niewpuszczanie na teren obiektu osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz usiłujących wnieść przedmioty niebezpieczne; 10.Obserwowanie otoczenia obiektów w tym pojazdów parkujących na terenie obiektu, których obecność może zagrażać bezpieczeństwu obiektu, a także innych wydarzeń naruszających spokój i porządek na terenie bezpośrednio przyległym do obiektu. 11.Podejmowanie interwencji w przypadku naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony p-pożarowej i powiadomienie osób wskazanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 3.100 zł (słownie: trzytysiącestozłotych00/100),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach