Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 61 18 , fax. 22 694 61 21
- Data zamieszczenia: 2017-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 61 18, fax. 22 694 61 21
REGON: 1226172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja gospodarki budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi obejmującej sporządzenie opracowania pn. „Analiza oszczędności i analiza efektów realizacji zamówień centralnych przez centralnego zamawiającego” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sporządzenia opracowania pn. „Analiza oszczędności i analiza efektów realizacji zamówień centralnych przez centralnego zamawiającego”. 2. Szczegóły dotyczące przedmiotowego zamówienia określone zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ). 3. Zamawiajacy wymaga sporządzenia Analizy, o której mowa punkcie 1, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), oraz na podstawie Wytycznych do sporządzenia Analizy (załącznik nr 2 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71620000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1) oświadczenia, o których mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 1) SIWZ, 2) pełnomocnictwo lub inne dokumenty, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa usługa ekspercka dotycząca szpitalnego systemu jakości dawstwa dla COK ds. Transplatacji Poltransplant
Dodano: 2022-12-16 - Wykonanie analizy dotyczącej uwarunkowań realizacji inwestycji jądrowych w świetle regulacji krajowych i wspólnotowych
Dodano: 2022-08-30 - Analiza i opracowanie raportu zawierającego ramowe propozycje w zakresie tworzenia taryf dynamicznych dla różnych grup odbiorców oraz ew. innych zmian w systemie taryfowania w związku z wprowadzeniem inteligentnego opomiarowania oraz przygotowanie i przeprowadzenie prezentacji.
Dodano: 2021-03-30 - Analiza i opracowanie raportu zawierającego ramowe propozycje w zakresie tworzenia taryf dynamicznych dla różnych grup odbiorców oraz ew. innych zmian w systemie taryfowania w związku z wprowadzeniem inteligentnego opomiarowania oraz przygotowanie i przeprowadzenie prezentacji.
Dodano: 2020-12-28 - Sporządzenie analizy pt. Rola umowy inwestycyjnej w rozwoju sieci telekomunikacyjnych finansowanych ze środków POPC oraz określenie 3 scenariuszy wykorzystania środków publicznych przeznaczonych na realizację celów określonych w art. 16a ust. 4 ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych.
Dodano: 2020-10-16 - Sporządzenie analizy pn. Rola umowy inwestycyjnej w rozwoju sieci telekomunikacyjnych finansowanych ze środków POPC oraz określenie 3 scenariuszy wykorzystania środków publicznych przeznaczonych na realizację celów określonych w art. 16a ust. 4 ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych.
Dodano: 2020-09-30 - Wykonanie ekspertyzy dotyczącej oceny dostosowania wymagań jakie muszą spełniać pracownicy bezpośrednio związani z prowadzeniem i bezpieczeństwem ruchu kolejowego oraz prowadzeniem pojazdów kolejowych metra w świetle obowiązujących przepisów i wymagań formalno-prawnych
Dodano: 2020-09-25 - Analiza zasad współpracy w przedmiocie dostępu do podbudowy słupowej operatorów sieci energetycznych.
Dodano: 2018-07-06 - Sporządzenie analizy współpracy przedsiębiorców telekomunikacyjnych w zakresie wykorzystania kabli telekomunikacyjnych w budynkach, uwzględniającej kwestie finansowe, usługowe i techniczne oraz prawne. Przygotowanie rekomendacji oraz zapewnienie wsparcia eksperckiego dla pracowników Zamawiającego
Dodano: 2018-06-12 - Wykonanie analiz w zakresie stosowania środków ochrony roślin w próbkach żywności pochodzenia roślinnego
Dodano: 2018-03-23