Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 63-600 Kępno, Olszowa, ul. Bursztynowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 78 211 90 , fax. 627 514 166
- Data zamieszczenia: 2020-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o.
Olszowa, ul. Bursztynowa 55
63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
tel. 62 78 211 90, fax. 627 514 166
REGON: 25094533300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo-olszowa.pl, http://www.zzo-olszowa.bip.net.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi naprawy rozrywarki worków Matthiesen - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi naprawy rozrywarki worków Matthiesen NUMER SERYJNY: 130368. 2. W ramach wykonywanej usługi Wykonawca dokona wymiany: a) łańcucha przenośnika zasypowego M160-TIg 125; b) łańcucha połączeń zamykających; c) taśmy przenośnika d) płyty łączącej do pasa SRIII e) prowadnicy ślizgowej łańcucha f) płyty przejściowej na pasie do bunkra – 3 segmenty g) zespołu łożyskowego (łożyska z obudową 1635) h) walu napędowego wraz z łożyskiem i zębatkami i) kątownika pod taśmą j) usztywniacza pod pas wewnętrzny śruby k) usztywniacza pod pasem, 2x bloku przesuwnego i śrób l) ślizgu - klocka teflonowego – 110 szt. m) rolki tocznej zewnętrznej NUTR 50110A – 16 szt. n) rolki tocznej wewnętrznej NUTR 50 A – 16 szt. o) klocka bocznego rotora – 16 szt. p) skrobaków bocznych rotora – 4 szt. q) osłony łańcucha przedniej prawej kompletnej ze śrubami – 1 szt. r) osłony łańcucha przedniej lewej kompletnej ze śrubami – 1 szt. 3. Wykonawca dodatkowo wykona montaż kompletnego zestawu systemu smarowania łańcucha do bunkra. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszelkich wymienianych urządzeń fabrycznie nowych. 5. Wykonawca wykona usługę w czasie i w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 6. Zamawiający zapewni dostęp do mediów: energii elektrycznej, wody niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca podpisze protokół zdawczo-odbiorczy, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury. 8. Wykonawca udzieli rocznej gwarancji od podpisania protokołu odbioru na zamontowane urządzenia. 9. Gwarancja obejmuje wszelkie wady fizyczne powstałe z przyczyn tkwiących w towarze, a stanowiące w szczególności wady wykonawstwa, wady materiałowe, wady konstrukcyjne ujawnione w okresie gwarancji, wszystkie koszty wymiany w przypadku stwierdzenia wady ponosi Wykonawca zamówienia. 10. Wykonawca wykona zamówienie przy użyciu własnych materiałów, urządzeń i narzędzi oraz zaopatrzy się w części zamienne we własnym zakresie. 11. Zamawiający wymaga stosowania części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych spełniających normy zalecane przez producenta. 12. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. osób wykonujących naprawę. 13. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogów, o których mowa pkt. 21. IDW. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapewnił sobie możliwość egzekwowania od podwykonawcy (np. poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów w umowach zawieranych z nim) dokumentowania spełnienia wyżej wymienionych wymogów i przedkładania przez podwykonawcę dokumentów w celu przeprowadzenia przez Zamawiającego czynności kontrolnych, o ile spełnienie tych wymogów będzie realizowane przez podwykonawcę. 14. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, 4) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 15. W ramach wykonywania czynności kontrolnych, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży Zamawiającemu w szczególności wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu: 1) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika, 3) inne dokumenty, - zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 16. Strony oświadczają, iż wypełniają obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskują w celu zawarcia i wykonania niniejszej umowy oraz zobowiązują się wypełnić powyższe obowiązki informacyjne w odniesieniu do osób, których dane osobowe będą przekazywane wzajemnie w trakcie realizacji umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W danym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- OBSŁUGI OKRESOWE I NAPRAWY AWARYJNE ZABUDOWY LOTNISKOWYCH POJAZDÓW MECHANICZNYCH
Dodano: 2022-08-31 - Wykonanie usługi naprawy rozrywarki worków Matthiesen
Dodano: 2021-02-22 - Usługa wykonania przeglądów pojazdów ciężarowych – specjalnych, a także zabudów na pojazdach ciężarowych – specjalnych
Dodano: 2019-05-17 - Usługa wykonania napraw pojazdów osobowych, dostawczych, mikrobusów, ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych
Dodano: 2019-02-07 - KONSERWACJA MUZEALIÓW - SAMOCHODY TARPAN
Dodano: 2018-08-13 - KONSERWACJA MUZEALIÓW - POJAZDY
Dodano: 2018-06-29 - Usługa wykonania napraw pojazdów osobowych, dostawczych, mikrobusów, ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych, a także przeglądów pojazdów ciężarowych – specjalnych i ich zabudów
Dodano: 2018-01-31 - Usługa wykonania napraw pojazdów specjalnych techniki lotniczej oraz przeglądów pojazdów ciężarowych – specjalnych i ich zabudów
Dodano: 2017-07-14 - Usługa wykonania napraw pojazdów osobowych, dostawczych, mikrobusów oraz pojazdów ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych
Dodano: 2017-03-21 - Obsługi okresowe i naprawy awaryjne wojskowych pojazdów mechanicznych
Dodano: 2017-01-24