Przetargi.pl
Wykonanie usługi naprawy rozrywarki worków Matthiesen

Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, Olszowa, ul. Bursztynowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 78 211 90 , fax. 627 514 166
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o.
    Olszowa, ul. Bursztynowa 55
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 78 211 90, fax. 627 514 166
    REGON: 25094533300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo-olszowa.pl, http://www.zzo-olszowa.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi naprawy rozrywarki worków Matthiesen
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi naprawy rozrywarki worków Matthiesen NUMER SERYJNY: 130368. 2. W ramach wykonywanej usługi Wykonawca dokona wymiany: a) łańcucha przenośnika zasypowego M160-TIg 125; b) łańcucha połączeń zamykających; c) taśmy przenośnika d) płyty łączącej do pasa SRIII e) prowadnicy ślizgowej łańcucha f) płyty przejściowej na pasie do bunkra – 3 segmenty g) zespołu łożyskowego (łożyska z obudową 1635) h) walu napędowego wraz z łożyskiem i zębatkami i) kątownika pod taśmą j) usztywniacza pod pas wewnętrzny śruby k) usztywniacza pod pasem, 2x bloku przesuwnego i śrób l) ślizgu - klocka teflonowego – 110 szt. m) rolki tocznej zewnętrznej NUTR 50110A – 16 szt. n) rolki tocznej wewnętrznej NUTR 50 A – 16 szt. o) klocka bocznego rotora – 16 szt. p) skrobaków bocznych rotora – 4 szt. q) osłony łańcucha przedniej prawej kompletnej ze śrubami – 1 szt. r) osłony łańcucha przedniej lewej kompletnej ze śrubami – 1 szt. 3. Wykonawca dodatkowo wykona montaż kompletnego zestawu systemu smarowania łańcucha do bunkra. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszelkich wymienianych urządzeń fabrycznie nowych. 5. Wykonawca wykona usługę w czasie i w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 6. Zamawiający zapewni dostęp do mediów: energii elektrycznej, wody niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca podpisze protokół zdawczo-odbiorczy, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury. 8. Wykonawca udzieli rocznej gwarancji od podpisania protokołu odbioru na zamontowane urządzenia. 9. Gwarancja obejmuje wszelkie wady fizyczne powstałe z przyczyn tkwiących w towarze, a stanowiące w szczególności wady wykonawstwa, wady materiałowe, wady konstrukcyjne ujawnione w okresie gwarancji, wszystkie koszty wymiany w przypadku stwierdzenia wady ponosi Wykonawca zamówienia. 10. Wykonawca wykona zamówienie przy użyciu własnych materiałów, urządzeń i narzędzi oraz zaopatrzy się w części zamienne we własnym zakresie. 11. Zamawiający wymaga stosowania części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych spełniających normy zalecane przez producenta. 12. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. osób wykonujących naprawę. 13. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogów, o których mowa pkt. 21. IDW. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapewnił sobie możliwość egzekwowania od podwykonawcy (np. poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów w umowach zawieranych z nim) dokumentowania spełnienia wyżej wymienionych wymogów i przedkładania przez podwykonawcę dokumentów w celu przeprowadzenia przez Zamawiającego czynności kontrolnych, o ile spełnienie tych wymogów będzie realizowane przez podwykonawcę. 14. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, 4) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 15. W ramach wykonywania czynności kontrolnych, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży Zamawiającemu w szczególności wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu: 1) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika, 3) inne dokumenty, - zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 16. Strony oświadczają, iż wypełniają obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskują w celu zawarcia i wykonania niniejszej umowy oraz zobowiązują się wypełnić powyższe obowiązki informacyjne w odniesieniu do osób, których dane osobowe będą przekazywane wzajemnie w trakcie realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W danym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach