Przetargi.pl
Wykonanie usługi naprawy i odtworzenia sprawności cystern paliwowych CD 5 dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku

22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, 17 Marca
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216,, , fax. 261 536 275
  • Data zamieszczenia: 2020-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
    17 Marca 20
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 261 536 713, 261 536 216,, , fax. 261 536 275
    REGON: 19247126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi naprawy i odtworzenia sprawności cystern paliwowych CD 5 dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy i odtworzenia sprawności cystern paliwowych CD 5 na podwoziu Star 266 – 2 sztuk Pojazd przekazywany do naprawy powinien być czysty w takim stopniu, aby możliwe było sprawdzenie wizualne stanu podzespołów i zespołów pojazdu. W celu określenia faktycznego stanu technicznego pojazdu, jest on poddawany szczegółowemu przeglądowi przy wykorzystaniu niezbędnych przyrządów i urządzeń diagnostycznych, a także próbom w miejscu i w ruchu. Przeglądu i prób dokonuje się w obecności przedstawiciela strony przekazującej. Podstawowymi dokumentami przy przekazywaniu do naprawy są: - protokół przyjęcia - przekazania, - dokument finansowy, - dowód rejestracyjny, - książka pojazdu mechanicznego, - książka pojazdu specjalnego, - dokumentacja WDT, - inne dokumenty dotyczące nadwozia i podwozia, Przekazanie cysterny do naprawy odbywa się u użytkownika sprzętu ( 49 BL Pruszcz Gdański ) Dostarczenie/transport pojazdu do naprawy dokonywane jest na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. Przekazanie cysterny po naprawie odbywać się będzie w siedzibie Wykonawcy. Podczas odbioru technicznego przeprowadzona będzie próba drogowa na odległości minimum 50 km. Za zgodą użytkownika i w obecności jego przedstawiciela próba drogowa może być przeprowadzona podczas przejazdu z zakładu remontowego do miejsca stacjonowania sprzętu. Paliwo lotnicze (F-34 lub JET A1) niezbędne do przeprowadzenia testów i próby węzła dystrybucyjnego zabezpiecza nieodpłatnie Wykonawca. Wykonawca naprawy zobowiązany jest co najmniej 3 dni roboczych wcześniej powiadomić pisemnie JW oraz Zamawiającego o terminie odbioru sprzętu z zakładu po wykonaniu usługi. Cysterna po naprawie powinna spełniać następujące wymagania: - wszystkie zespoły, podzespoły i mechanizmy pojazdu zamontowane w trakcie naprawy powinny być zgodnie z dokumentacją konstrukcyjną, zmontowane tak jak przewidują warunki techniczne producenta; - wszystkie spawane, zgrzewane i nitowane połączenia elementów muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją technologiczną, zapewniające odpowiednią trwałość, funkcjonalność i estetyczny wygląd; - śruby i nakrętki powinny być dokręcone momentami zgodnie z Polską Normą; nakrętki wszystkich połączeń zawieszenia silnika, mocowania kół i resorów, drążków kierowniczych, połączeń wału napędowego, mechanizmu kierowniczego i innych, mających wpływ na bezpieczeństwo jazdy, muszą być odpowiednio zabezpieczone; - wszystkie urządzenia, zespoły i mechanizmy winny włączać się płynnie, bez zacięć i zgrzytów; - przyrządy kontrolno-pomiarowe i sygnalizacyjne powinny zapewniać właściwy i pewny odczyt parametrów oraz sygnalizować włączenie i wyłączenie urządzeń, a wskaźniki pracować bez zacinania się wskazówek; - przewody elastyczne nie mogą ocierać o krawędzie sąsiadujących zespołów i części pojazdu; - połączenia elektryczne poszczególnych urządzeń i osprzętu elektrycznego powinny być zgodne pod względem prawidłowości połączeń, oznaczeń i zgodne ze schematem instalacji elektrycznej; - przewody elektryczne w miejscach połączenia z zaciskami lub końcówkami nie powinny wykazywać zmniejszenia przekroju żył, ułożenie przewodów na częściach pojazdu w miejscach doprowadzeń do zacisków oraz w miejscach przejść przez ścianki powinno być wykonane tak, aby przewody nie były naprężone, lecz posiadały luzy przewidziane w dokumentacji konstrukcyjnej; - otwory w elementach konstrukcyjnych przewidziane dla przejścia przewodów elektrycznych powinny być zabezpieczone przelotkami lub wykonane w postaci przepustów zabezpieczających przewody przed uszkodzeniami; w miejscach styku z innymi elementami samochodu powinny być zabezpieczone przed przetarciem wskutek drgań i wstrząsów oraz przegrzaniem izolacji w pobliżu nagrzanych części pojazdu; - pojazd winien być pomalowany z zewnątrz lakierem khaki RALL 6006 półmat; wewnątrz szafek jasny szary; powłoki lakiernicze powinny być jednolite, bez plam, odprysków, odwarstwień, pęcherzy i przylepionych zanieczyszczeń, odporne na działanie środowiska; lakier nie powinien zanieczyszczać szyb, szkieł, świateł, uszczelek i elementów wykończeniowych; poprawki malowania nie powinny różnić się barwą i odcieniem od całości w stopniu widocznym przy rozproszonym świetle z odległości niemniejszej niż 2 m; nieznaczne zacieki, zanieczyszczenia i powierzchniowe rysy są dopuszczalne tylko w miejscach niewidocznych jak np. spód nadwozia, wewnętrzne części błotników itp. (dopuszcza się różnicę odcieni koloru kabiny i pozostałej części pojazdu); - podwozie, profile zamknięte podwozia i nadwozia, winny być zakonserwowane odpowiednimi środkami antykorozyjnymi; - niedopuszczalne są nierówności powstałe od uszkodzeń mechanicznych; - zamki powinny działać bez zacięć oraz dokładnie wprowadzać i lekko zamykać drzwi przy ich zatrzaskiwaniu, zamknięte drzwi kabiny powinny równo przylegać do otworu drzwiowego; - uszczelnienie drzwi, okien, pedałów i kolumny kierownicy powinno zabezpieczyć wnętrza kabiny przed przedostawaniem się spalin, kurzu i wody; - blokada klamek powinna działać pewnie i bez zacięć; - drzwi kabiny nie powinny otwierać się samoczynnie w czasie ruchu samochodu, zawiasy drzwi powinny być silnie i pewnie przykręcone; - siedzenia powinny być elastyczne i bez nierówności, pokrycia siedzeń powinny być nowe, czyste i nieuszkodzone, siedzenie kierowcy powinno przesuwać się bez zacięć w całym zakresie regulacji; niedopuszczalne jest samoczynne przesuwanie się siedzenia podczas jazdy; WARUNKI WYKONANIA NAPRAWY NADWOZIA AUTOCYSTERNY Przyjęcie do naprawy Przyjęcie nadwozia cysterny (zbiornika, szafek, urządzeń zewnętrznych rozdzielaczy paliwa-dystrybutorów) następuje po sporządzeniu protokołu zdawczo-odbiorczego stanu technicznego pojazdu (w ramach przyjęcia całego pojazdu). Zbiornik autocysterny Demontaż zbiornika z podwozia pojazdu: - oczyścić i umyć wnętrze zbiornika, - zdemontować połączenie śrubowe zamocowania zbiornika na podwoziu – wymienić śrubę mocującą na nową; - dokonać oględzin stref przylgowych łoża zbiornika i ramy podwozia – podkładkę izolacyjną wymienić na nową; - dokonać oględzin i pomiaru grubości ścianek zbiornika. Demontaż armatury górnego załadunku: - zdemontować właz z armaturą - poddawać oględzinom i kontroli technicznej wymienione elementy; obowiązkowo wymienić uszczelki - elementy zużyte lub uszkodzone regenerować lub wymienić na nowe; -zawór oddechowy przekazać na stanowisko prób i po pozytywnym sprawdzeniu wystawić poświadczenie z badania; w przypadku negatywnego wyniku wymienić zawór na nowy; - zespół listwy pomiarowej po rozebraniu dokonać przeglądu korpusu i dźwigni, uszczelki wymienić na nowe - elementy uszkodzone wymienić na nowe lub regenerować; - zespół zamknięcia pokrywy - uszczelkę wymienić na nową - elementy uszkodzone wymienić na nowe lub regenerować; - pokrywę - uszczelkę wymienić na nową - elementy uszkodzone wymienić na nowe lub regenerować; Węzeł rozdzielacza paliwa: - dokonać demontażu całego węzła dystrybucyjnego (od zaworu dennego) wraz z elementami takimi jak: przepływomierz, pompa paliwa, filtry wstępnego i dokładnego oczyszczania, zawór bezpieczeństwa, zawory kulowe, prostki i kolanka rurociągu; - dokonać wymiany: łączników elastycznych, uszczelek, wkłady filtra wstępnego i dokładnego oczyszczania, przewód nalewczy ɸ38 z pistoletem nalewczym 20mb (nowy wąż musi posiadać badania odbiorcze WDT na ciśnienie robocze 0,6 MPa, instrukcję obsługi – dokumentacja w 2 egz.); - dokonać weryfikacji i naprawy pompy paliwa, przepływomierza, zwijadła, eżektora, zasuwy i zaworów: bezpieczeństwa, dennego i kulowych. Instalacja elektryczna Wiązki i przewody elektryczne. Wszystkie wiązki i przewody elektryczne poddać weryfikacji (przewody posiadające oznaki zniszczenia wymienić na nowe) . Instalacja połączeń masowych. Wszystkie przewody masowe wymienić na nowe. Pomiar rezystancji. Wykonać pomiary rezystancji cysterny i sporządzić protokół pomiaru. Uwaga: do wykonania pomiarów wymagane są uprawnienia SEP. Szafki boczne Szafki boczne lewe i prawe naprawiać lub wymieniać na nowe (przy istotnych uszkodzeniach). Oznakowanie. Po malowaniu zasadniczym wykonać oznakowania cysterny zgodnie z wymaganiami zawartymi w obowiązującej Umowie europejskiej ADR . Napisy i znaki wykonać kalkomanią lub natryskiem wg szablonów. Tabliczki informacyjne, instrukcje obsługi winny być czytelne. W przypadku uszkodzeń wymienić je na nowe. Układ zasilania Pompa wtryskowa i wtryskiwacze podlegają sprawdzeniu na stanowisku probierczym. W przypadku stwierdzenia niesprawności pompę i wtryskiwacze podlegają regeneracji. Wały napędowe Wymontowany wał napędowy poddać weryfikacji. W przypadku stwierdzenia: zużycia łożysk przegubu krzyżakowego z łożyskami - wymiana przegubu na nowy, - zużycia połączenia wielowypustowego - regeneracja, Układ kierowniczy Sprawdzenie końcówek drążka luz końcówki - wymiana końcówki na nową Wykonanie pełnych badań WDT po naprawie Wykonanie przeglądu technicznego pojazdu po naprawie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej wydane przez Wojskowy Dozór Techniczny (WDT) do naprawy: a. zbiorników do przewozu materiałów ciekłych zapalnych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ). b) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), c) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach