Przetargi.pl
Wykonanie usługi naprawy autosamplera G1367D w chromatografie cieczowym 6460 C firmy Agilent wraz z okresowym przeglądem konserwacyjnym urządzenia HPLC i wymianą części zużywalnych

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-875 Warszawa, ul. Żelazna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 620 90 01-06 w. 176 , fax. 22 620 90 01- 06 w. 128
  • Data zamieszczenia: 2019-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie
    ul. Żelazna 79
    00-875 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 620 90 01-06 w. 176, fax. 22 620 90 01- 06 w. 128
    REGON: 29179900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi naprawy autosamplera G1367D w chromatografie cieczowym 6460 C firmy Agilent wraz z okresowym przeglądem konserwacyjnym urządzenia HPLC i wymianą części zużywalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy autosamplera G1367D w chromatografie cieczowym 6460 C firmy Agilent wraz z okresowym przeglądem konserwacyjnym urządzenia HPLC i wymianą części zużywalnych zgodnie z zaleceniami producenta: 1)polegająca na wymianie płyty głównej autosamplera i innych modułów sterujących autosamplerem jeśli są uszkodzone (w szczególności płytki sterującej zamykaniem drzwi, pręta włącznika autosamplera); 2)ograniczenie ciśnienia gazu poprzez montaż reduktora na linii sprężarka powietrza – generator azotu (reduktor posiada Zamawiający); 3)wymiana zasilacza obudowy wyciszającej pompy wstępnej Glob Tek, model GT-81081-6024-T3. 4)instalacja pułapek na linii azotu RMSN – 4 (2 szt.); 5)wykonanie okresowego przeglądu i konserwacji HPLC wraz z wymianą niezbędnych części zużywalnych zgodnie z zaleceniami producenta; 2.Zamawiający zastrzega sobie, iż Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do umowy oraz zaleceniami producenta Urządzenia. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z wykonania części prac wynikających z Opisu Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 2 do umowy). Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz przedstawić szczegółową specyfikację czynności które nie wymagają naprawy/ okresowego przeglądu konserwacyjnego wraz z wykazem części, materiałów eksploatacyjnych i wyceną prac. Akceptacja Zamawiającego będzie podstawą do zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia , wówczas wynagrodzenie o którym mowa w zostanie pomniejszone zgodnie z zaakceptowaną specyfikacją. 4.W przypadku gdy w trakcie naprawy i okresowego przeglądu konserwacyjnego niezbędne będzie wykonanie dodatkowych czynności, które nie zostały wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o tym fakcie i przedstawić kosztorys zawierający wykaz dodatkowych czynności do wykonania, który będzie podlegać zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Akceptacja Zamawiającego będzie podstawą do wykonania dodatkowych czynności z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie przekroczy kwoty o której mowa w § 3 ust. 1 umowy. 5.Wymaga się by wszelkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia były oryginalne, fabrycznie nowe, posiadające certyfikaty wymagane przez producenta Urządzenia. 6.Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zastosować zamienniki oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi naprawy w przypadku zakończenia ich produkcji lub wycofania z obrotu handlowego pod warunkiem, że zastosowanie zamienników nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust. 1, z zastrzeżeniem, że Wykonawca wykaże, brak możliwości ich pozyskania, a w przypadku zainstalowania zamienników, Urządzenie zachowa wymagane parametry techniczno użytkowe wymagane dla tego typu Urządzeń i nie spowodują one pogorszenia stanu technicznego Urządzenia. 7.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie wskazanym w ofercie jednak nie dłuższym niż do 20 dni roboczych licząc od dnia przesłania zgłoszenia na adres e-mail Wykonawcy w dni robocze od godz. 7:30 – do 14:55 (za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku przekroczenia terminu realizacji usługi zamawiający naliczy kary umowne . 8.Wykonawca udzieli gwarancji na części, i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres wskazany w ofercie jednak nie krótszy niż 90 dni, licząc od daty wskazanej w protokole odbioru podpisanym bez zastrzeżeń. 9.Wykonawca zobowiązuje się po wykonaniu usługi pozostawić Urządzeń nieuszkodzone mechanicznie i w stanie niepogorszonym niż przed przystąpieniem do wykonania ww. usługi. Zamawiający informuje, że w przypadku uszkodzenia Urządzeń z winy Wykonawcy może dochodzić roszczeń odszkodowawczych na zasadach ogólnych. 10.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do SIWZ warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Istotnych postanowieniach umowy Załącznik nr 7 do SIWZ ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38432200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach