Przetargi.pl
Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego pełnobranżowego nad realizacją inwestycji pn. Kompleksowa termomodernizacja Zakładu dla Psychicznie i Nerwowo Chorych w Sieniawce Wielospecjalistycznego Szpitala - SPZOZ w Zgorzelcu - Etap II

Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Lubańska 11-12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7722858 , fax. 75 7722858
  • Data zamieszczenia: 2012-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu
    ul. Lubańska 11-12 11-12
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7722858, fax. 75 7722858
    REGON: 23116144800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.zgorzelec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego pełnobranżowego nad realizacją inwestycji pn. Kompleksowa termomodernizacja Zakładu dla Psychicznie i Nerwowo Chorych w Sieniawce Wielospecjalistycznego Szpitala - SPZOZ w Zgorzelcu - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr243 , poz. 1623 z późn. zm.)- art. 24 i 25 , w następujących specjalnościach - konstrukcyjno budowlanej - instalacyjno inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych - instalacyjno inżynieryjnej w zakresie instalacji i sieci energetycznych - konstrukcyjno inżynieryjnej w zakresie drogowym. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności 1) na etapie projektowania - analiza dokumentacji technicznej, nadzoru nad prawidłowym przebiegiem projektowania, zgodnie z programem funkcjonalno- użytkowym, będącym opisem przedmiotu zamówienia. - Wyegzekwowania od projektanta uzupełnień lub poprawienia dokumentacji w trakcie jej realizacji w przypadku wykonywania jej niezgodnie z zamówieniem. 2) na etapie budowy: - przekazanie Wykonawcy protokolarnie tereny budowy - Zapoznaniem się z opracowaniami projektowymi, umowami o wykonie robót, warunkami pozwolenia na budowę, terenem - przed wejściem wykonawców na plac budowy. - Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniami na budowę, specyfikacją techniczną wykonaniu i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno- budowlanymi; - Uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania, których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących prac budowlanych realizowanych przez wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego; - Współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robot budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów; - Pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji- według potrzeb, nie rzadziej jednak niż raz w miesiącu; - Weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego), w tym m. in.: atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp., sprawdzania obmiarów wykonanych robót (ksiązki obmiarów) i protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem; - sprawdzenie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołu odbioru w zakresie wykonywanych robót oraz zgodności przedkładanych przez Wykonawcę faktur z umową, kontrola ilości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami częściowymi, odbiorami procentowego zaawansowania robót, odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót; - sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych inwestycji oraz udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania; - dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu - w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia przez wykonawcę robót budowlanych wpisem w dzienniku budowy; - udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, sprawdzenie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję - uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych - cen jednostkowych zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń; - potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu inwestycji przez wykonawcę robót budowlanych; - potwierdzanie na karcie nadzoru autorskiego pobytów osób sprawujących nadzór autorski, związany z realizacją inwestycji; - współdziałanie w imieniu Zamawiającego z osobami sprawującymi nadzór autorski w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych inwestycji oraz przekazywanie wykonawcy robót budowlanych zaleceń osób sprawujących nadzór autorski; - przygotowanie, przy udziale Zamawiającego wniosku dotyczącego uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu; - uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych obiektu budowlanego zrealizowanego w ramach inwestycji, w tym sporządzanie ewentualnych protokołów ujawnionych wad i usterek; - kontrolowanie robót budowlanych przez inspektorów nadzoru odpowiednich branż - sprawujących nadzór inwestorski w imieniu Zamawiającego w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych prac, przy czym nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu (potwierdzone wpisami w dzienniku budowy) oraz na każde żądanie Zamawiającego i sporządzanie dokumentacji fotograficznej z postępu procesu budowlanego. - Nadzorowanie przestrzegania przez wykonawców zasad bhp, ustaleń planu BIOZ - Zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy - Żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez wykonawcę, - Dopilnowanie zapewnienia ubezpieczenia budowy przez wykonawcę, - Zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez wykonawcę na placu budowy, - Zapewnienie we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na budowę - Przekazywanie Zamawiającemu przez wykonawcę faktur, podlegających jego weryfikacji niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie do 3 dni od dnia ich otrzymania. 2) Zadania inspektora nadzoru w czasie trwania okresu gwarancyjnego a) Dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót co 12 m-cy, b) Zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, c) Zgłaszanie wykonawcy zaistniałych wad i ustalenie terminów ich usuwania. d) Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania, e) Ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym, f) Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, g) Sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez wykonawcę dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienie wniosku Zamawiającemu w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego, h) Inne zadania wynikające z przepisów prawa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713131306
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5000,00zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną