Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej ogłasza przetarg
- Adres: 21-010 Łęczna, ul. Krasnystawska 52
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7516300 , fax. 081 7526301
- Data zamieszczenia: 2010-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej
ul. Krasnystawska 52 52
21-010 Łęczna, woj. lubelskie
tel. 081 7516300, fax. 081 7526301
REGON: 43121896900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.powiatleczynski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego dla SPZOZ w Łęcznej, znak sprawy SP ZOZ - ZP / 20 / 10 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania nadzoru inwestorskiego nad realizacją oraz w okresie gwarancji inwestycji pt: Zaprojektuj wybuduj i wyposaż ośrodek hiperbarii dla Oddziału Intensywnej Terapii i Wschodniego Centrum Leczenia Oparzeń i Chirurgii Rekonstrukcyjnej oraz całodobowe lądowisko dla helikopterów, znak sprawy: SP ZOZ - ZP / 17/ 10, kod wg CPV 71520000-9 3.2. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego w następujących okresach: a) w okresie realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do dnia uzyskania przez Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego zrealizowanego w ramach inwestycji; b) w okresie gwarancji i rękojmi: od dnia dokonania odbioru końcowego zadania, do dnia, w którym upłynie okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, tj. 3 lat, bądź do dnia usunięcia wad lub usterek ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi, a usuwanych po zakończeniu w/w okresów. 3.3. Charakterystyka inwestycji objętej przedmiotem sprawowania nadzoru inwestorskiego: dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia tj: program funkcjonalno użytkowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, a wartość brutto robót budowlanych wynosi 2 723 800,06 zł. 3.4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz.1118 z późn. zm.), w następujących specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej, bez ograniczeń; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń. 3.5. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) zapoznanie się z opracowaniami projektowymi, umowami o wykonanie robót, warunkami pozwolenia na budowę, terenem, jego rozbrojeniem i uzbrojeniami - przed wejściem wykonawców na plac budowy; 2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, specyfikacją techniczną wykonaniu i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno - budowlanymi; 3) protokólarne wprowadzenie wykonawcy na plac budowy; 4) uczestniczenie we wszelkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących prac budowlanych realizowanych przez wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego; 5) współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów; 6) pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji - według potrzeb, nie rzadziej jednak niż raz w miesiącu; 7) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego), w tym m.in.: atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp., sprawdzanie obmiarów wykonanych robót (książki obmiarów) i protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem; 8) weryfikowanie pomiarów geodezyjnych, wytyczenia budynku i zainwentaryzowania obiektów budowlanych oraz sprawdzanie i potwierdzanie prawidłowości dokumentów rozliczeniowych oraz dokumentacji powykonawczej 9) sprawdzenie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołu odbioru w zakresie wykonywanych robót oraz zgodności przedkładanych przez Wykonawcę faktur z umową, kontrola ilości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami częściowymi, odbiorami procentowego zaawansowania robót, odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót; 10) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 11) dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych inwestycji oraz udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania; 12) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu niezwłocznie, lecz nie później jak następnego dnia od dokonania wpisu do dziennika budowy przez kierownika robót; 13) uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych - cen jednostkowych zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń; 14) potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu inwestycji przez wykonawcę robót budowlanych; 15) potwierdzanie na karcie nadzoru autorskiego pobytów osób sprawujących nadzór autorski, związany z realizacją inwestycji; 16) współdziałanie w imieniu Zamawiającego z osobami sprawującymi nadzór autorski w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych inwestycji oraz przekazywanie wykonawcy robót budowlanych zaleceń osób sprawujących nadzór autorski; 17) przygotowanie, przy udziale Zamawiającego wniosku dotyczącego uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu; 18) uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych obiektu budowlanego zrealizowanego w ramach inwestycji, w tym sporządzanie ewentualnych protokołów ujawnionych wad i usterek; 19) kontrolowanie robót budowlanych przez inspektorów nadzoru odpowiednich branż - sprawujących nadzór inwestorski w imieniu Zamawiającego w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych prac, przy czym nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu (potwierdzone wpisami w dzienniku budowy) oraz na każde żądanie Zamawiającego i sporządzanie dokumentacji fotograficznej z postępu procesu budowlanego. 20) Nadzorowanie przestrzegania przez wykonawców zasad bhp, ustaleń planu BIOZ 21) Zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy 22) Zapewnienie we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na budowę 23) Przekazywanie Zamawiającemu przez wykonawcę faktur, podlegających jego weryfikacji niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie do 3 dni od dnia ich otrzymania 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania w przypadku nieuzyskania środków finansowych na realizację inwestycji pt: Zaprojektuj wybuduj i wyposaż ośrodek hiperbarii dla Oddziału Intensywnej Terapii i Wschodniego Centrum Leczenia Oparzeń i Chirurgii Rekonstrukcyjnej oraz całodobowe lądowisko dla helikopterów, co jednocześnie uniemożliwi wykonanie przedmiotu niniejszego postępowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.powiatleczynski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2015-08-26 - Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1625 L i 2007 L - etap II
Dodano: 2015-07-31 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Budowa siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego przy ul. Kilińskiego w Zamościu - etap III.
Dodano: 2015-06-02 - Świadczenie usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn.: Budowa skanera wraz z infrastrukturą towarzysząca do prześwietlania wagonów towarowych na kolejowym przejściu granicznym w Terespolu
Dodano: 2015-04-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego w ramach projektu pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mircze oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Ameryka, Borsuk, Łasków, Marysin, Mircze, Modryniec, Modryń, Modryń Kolonia, Smoligów.
Dodano: 2014-11-12 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zamówieniami uzupełniającymi realizowanymi w ramach zadania pn.: Budowa oraz przebudowa dróg gminnych w miejscowości Krzywowierzba gmina Wyryki
Dodano: 2014-10-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn.: Budowa oraz przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Dominiczyn, Lubowierz, Kołacze gmina Stary Brus
Dodano: 2014-08-29 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn. Budowa systemu przydomowych oczyszczalni ścieków w gospodarstwach indywidualnych w miejscowościach na terenie gminy Hanna.
Dodano: 2014-08-26 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Wykonanie robót w ciągu drogi krajowej nr 12/17 w zakresie: a) Roboty związane z poprawą systemu odwodnienia obwodnicy m. Piaski w ciągu drogi krajowej nr 12 Lublin - Chełm - Dorohusk; b) Roboty związane z wykonaniem ciągu pieszego wraz z przejściem dla pieszych przez ul. Piasecką w Świdniku
Dodano: 2014-08-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn.: Budowa dróg gminnych w miejscowości Wereszczyn, Borysik, Przymiarki gmina Urszulin
Dodano: 2014-07-28