Przetargi.pl
Wykonanie usługi montażu i uruchomienia wysokospecjalizowanych układów elektronicznych

Centrum Badań Kosmicznych PAN ogłasza przetarg

  • Adres: 00-716 Warszawa, ul. Bartycka 18a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 840 37 66 , fax. 022 840 31 31
  • Data zamieszczenia: 2012-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Badań Kosmicznych PAN
    ul. Bartycka 18a 18a
    00-716 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 840 37 66, fax. 022 840 31 31
    REGON: 00067548800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cbk.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut naukowo-badawczy PAN z osobowością prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi montażu i uruchomienia wysokospecjalizowanych układów elektronicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie montażu i uruchomienia wysokospecjalizowanych układów elektronicznych. 2. Szczegółowy zakres usługi określa Załącznik nr 7. 3. Zamówienie będzie realizowane w całości z materiałów powierzonych Wykonawcy przez Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga żeby wykonawca usługi dysponował i zastosował do realizacji Zamówienia co najmniej: - powierzchnią produkcyjną o podwyższonych parametrach czystości powietrza (clean room klasy nie gorszej niż ISO 8 lub co najmniej 3-ma komorami laminarnymi skonfigurowanymi do lutowania (konieczny lokalny system wyciągowy), testów i inspekcji z monitoringiem zapylenia, temperatury i wilgotności względnej), zabezpieczonej w zakresie ESD zgodnie z ASIM-SRC-MXGS-PLN-005 (Załącznik nr 10) - legalizowanymi urządzeniami do ręcznego lutowania elementów elektronicznych z regulowaną temperaturą grota, - komora termiczną (suszarką komorową) o temperaturze pracy obejmującej zakres 60÷90°C i minimalnych, wewnętrznych wymiarach komory umożliwiających prace z elementami o wymiarach 300x150x80 mm, - urządzeniem próżniowym do przygotowywania kompozycji zalewowych do płytek drukowanych i klejów mocujących, - stanowiskiem do inspekcji wizualnej z możliwością uzyskiwania powiększeń w zakresie 4x ÷ 40x i dokumentowania fotograficznego. 5. Do realizacji zamówienia wymagane jest posiadanie, przez osoby bezpośrednio zaangażowane w montaż elektroniczny, certyfikatów potwierdzających umiejętności fachowe wydanych przez jednostki certyfikujące uznawane przez Europejską Agencję Kosmiczną (ESA). Wykaz tych jednostek jest dostępny na stronie internetowej http://esmat.esa.int/Databases/ESA_Skills_Training_Schools/esa_skills_training_schools.html. W szczególności certyfikacji podlega znajomość standardów wymienionych w p. 13. ppkt. a i b 6. W dniu otwarcia ofert termin upływu ważności certyfikatów nie może być krótszy niż 3 miesiące. Zamawiający zobowiązany będzie do utrzymania ważności certyfikatów podczas całego okresu realizacji zamówienia. 7. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Zamawiający przeprowadzi u Wykonawcy audyt w celu potwierdzenia gotowości do realizacji zamówienia. W szczególności Zamawiający oczekuje pozytywnych i udokumentowanych odpowiedzi na pytania zawarte w Załączniku Nr 9 (Arkusz pytań audytowych) 8. Ujawnione w trakcie audytu niedociągnięcia Wykonawca zobowiązany będzie usunąć przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, w terminie określonym przez audytorów. 9. W skład grupy audytorów może wejść poza przedstawicielami Zamawiającego przedstawiciel/przedstawiciele instytucji nadzorujących realizację projektu, którego częścią jest zamówienie objęte niniejszym postepowaniem: DTU Space (Dania), TERMA A/S (Dania), European Space Agency (ESA). 10. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że w trakcie realizacji zamówienia może dochodzić do konieczności dokonania niewielkich zmian w dokumentacji projektowej i wynikające z tego zmiany montowanych układów elektronicznych zobowiązuje się realizować zgodnie ze standardem ECSS-Q-ST-70-28C. 11. Przedstawiciel Zamawiającego zastrzega sobie prawo przeprowadzania inspekcji procesu realizacji zamówienia na każdym etapie. W inspekcji może uczestniczyć także przedstawiciel instytucji nadzorujących realizację projektu (patrz p. 9) 12. W wypadku stwierdzenia niezgodności procesu realizacji zamówienia z normami wymienionymi w p. 13 Wykonawca oraz Zamawiający mają obowiązek przerwania procesu realizacji. Zdarzenia tego typu muszą być udokumentowane w formie raportów niezgodności sporządzanych przez Zamawiającego lub pod jego nadzorem. Wznowienie procesu realizacji nastąpi po uwzględnieniu zaleceń określonych w w.w. raporcie. 13. Zamówienie zostanie uznane za zrealizowane na podstawie protokołu odbioru zawierającego pozytywne wyniki kontroli końcowej wyrobu. Pod względem wykonawstwa obowiązującymi normami są: a) ECSS-Q-ST-70-08C Manual soldering of high-reliability electrical connections b) ECSS-Q-ST-70-38C High-reliability soldering of surface-mount and mixed technology c) ECSS-Q-ST-70-28C Repair and Modification of PCB Przywołane normy są dostępne na stronie internetowej http://www.ecss.nl. Pod względem funkcjonalnym wyrób powinien spełniać wymagania opisane w dokumentacji technicznej. Do protokołu muszą być dołączone: przewodniki produkcyjne, raporty z pomiarów i testów, raporty inspekcji i kontroli wykonanych od momentu przekazania Wykonawcy materiałów i dokumentacji technicznej do momentu zakończenia procesu produkcji. 14. Dokumentacja techniczna powierzona Wykonawcy podlega zwrotowi po zakończeniu realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość usługi
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cbk.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach