Przetargi.pl
Wykonanie usługi konserwacji i naprawy urządzeń kopiujących i powielających

Jednostka Wojskowa nr 4198 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1C
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6821316 , fax. 022 6821316
  • Data zamieszczenia: 2013-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa nr 4198
    ul. Żwirki i Wigury 1C 1C
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6821316, fax. 022 6821316
    REGON: 01008894930000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blot.sp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa 4198

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi konserwacji i naprawy urządzeń kopiujących i powielających
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest -Wykonanie usługi konserwacji i naprawy urządzeń kopiujących i powielających- polegającej na wykonywaniu konserwacji, napraw - wymian części, demontaży - instalacji wraz z uruchomieniem w miejscu nowego użytkowania (urządzeń) sprzętu kopiującego i powielającego w zakresie Zadania nr 1, 2, 3 obejmujące: 1)Czynności konserwacyjne (z uwzględnieniem modelu urządzenia oraz faktycznie zainstalowanych elementów i funkcji) tj.: a)wykonanie kopii testowych przed wykonaniem przeglądu z karty skali szarości i kolorów; b)czyszczenie komory skanera, luster i odbłyśników, obiektywu, czujnika formatu oryginału, obustronne mycie szyby oryginału; c)czyszczenie sekcji i komory wywołania i transferu, lampy kasującej, elektrod - rolek transferowych i separujących, pasa transferowego, lasera lub linijek diodowych, styków HV, czujników AIDC, zespołu czyszczącego bęben, sprawdzenie bębna, jego ładowania, pojemnika na zużyty toner; d)czyszczenie sekcji utrwalania, zespołu wałków utrwalających, wałka lub taśmy czyszczącej, separatorów; e)czyszczenie sekcji poboru, transportu i separacji papieru, mycie rolek i wałków; f)czyszczenie i diagnostyka ogólna modułu głównego, modułu transportu wewnętrznego oraz wyjściowego, panelu sterowania, drzwiczek wraz z dźwigniami zwalniającymi, pokrywy oryginału / automatycznego podajnika dokumentów, zespołu duplexu, podajnika bocznego, finiszera / sortera, separatora prac / podajnika do przesuwania, modułu szufladowego, sprawdzenie poziomu materiałów eksploatacyjnych; g)programowanie parametrów związanych z poprawą jakości obrazu, w tym: poziomu GAMMA i ATDC, gradacji; h)kontrola i czyszczenie sekcji tworzenia / usuwania matrycy, w tym: głowicy termicznej, zespołu rolek prowadzących, pojemnika na zużyte matryce; i)kontrola i czyszczenie sekcji drukującej, w tym zespołu pojemnika farby, zespołu cylindra drukującego, zespołu płytki trzymania matrycy, wałka drukującego, separatora bębna j)odkurzanie wnętrza kserokopiarki z resztek tonera i pyłu papierowego z użyciem specjalnego sprzętu; k)w przypadku zbiegu konserwacji z koniecznością wymiany części eksploatacyjnych ulegających naturalnemu zużyciu dokonanie wymiany części stanowiących zespoły takich jak: bębny, wkłady światłoczułe, zespoły obrazowania, pojemniki na zużyty toner, filtry; l)wykonanie innych czynności zabezpieczających poprawną pracę urządzenia - według zaleceń producenta sprzętu; m)ocena stanu technicznego i zużycia części mechanicznych sprzętu takich jak np.: bębny, wałki, napędy, przekładnie i koła zębate, rolki poboru i przesuwu dokumentów, separatory, itp. z wpisaniem zaleceń serwisowych; n)sprawdzenie poprawności działania funkcji kopiowania, drukowania, skanowania, faksowania, powielania, systemowych i ich ewentualna korekta; o)wykonanie kopii testowych po wykonaniu przeglądu z karty skali szarości i kolorów, wydruku listy licznika kopii, wydruku strony spod aplikacji drukarki, naklejenie na sprzęt naklejki z datą przeglądu wykonanego i zalecanego oraz stanem licznika głównego, dokonanie wpisu do dokumentacji sprzętu.; p)dokonanie regulacji jakości kopii z uwzględnieniem zaleceń użytkownika; q)w razie konieczności udzielenie podstawowego instruktażu użytkownikowi. 2)Czynności naprawcze - wymian części: zgodnie z instrukcją serwisową producenta sprzętu. 3)Czynności demontażu - instalacji: a)demontaż niezbędnych części danego urządzenia umożliwiający jego transport; b)zabezpieczenie urządzenia i jego elementów służące przygotowaniu do transportu; c)transport do nowego miejsca użytkowania; d)ponowna instalacja urządzenia w nowym miejscu użytkowania; e)uruchomienie urządzenia i sprawdzenie poprawności działania; 2.Opis części zamówienia: 1)Zadanie nr 1 Konserwacja urządzeń kopiujących - 101 szt. 2)Zadanie nr 2 Konserwacja urządzeń kopiujących - 35 szt. a)Canon - 15 szt. b)Epson - 1 szt. c)Gestetner - 1 szt. d)Olivetti - 15 szt. e)Ricoh - 3 szt. 3)Zadanie nr 3 Konserwacja urządzeń powielających (risografów) - 2 szt. 3.Ceny ryczałtowe za każdą wykonaną konserwację należy wskazać w Formularzu oferty. Formularz oferty winien zawierać: stawkę podatku VAT, ceny netto w PLN jednorazowej konserwacji 1 sztuki urządzenia wymienionego w pkt. 2. ust. 1) lit. a), pkt. 2. ust. 2) lit. a), pkt. 2. ust. 3) lit. a) opisu przedmiotu zamówienia oraz wartość netto konserwacji poszczególnych modeli urządzeń - Zadanie Nr 1, 2, 3: -WYKAZ URZĄDZEŃ PODLEGAJĄCYCH: KONSERWACJI, NAPRAWIE - WYMIANIE CZĘŚCI, DEMONTAŻOWI - INSTALACJI. Przy ustalaniu ceny jednostkowej Wykonawca powinien przyjąć częstotliwość konserwacji jednego urządzenia jeden raz na pół roku. Sposób obliczania -Wartości netto konserwacji- dla poszczególnych modeli urządzeń i zadań: cena netto za jednorazową konserwację x 6 razy w czasie obowiązywania umowy = wartość konserwacji. Następnie podsumować tą kolumnę dla każdego zadania oddzielnie. Jednocześnie ZAMAWIAJĄCY zastrzega, że ilość usług w zakresie konserwacji jest wielkością szacunkową. Zgłoszenie do WYKONAWCY konieczności konserwacji będzie dokonywane bez limitu czasowego według stanu licznika wykonanych kopii na podstawie zaleceń producenta sprzętu. Ceny podane przez WYKONAWCĘ zostaną uznane za obowiązujące w całym okresie trwania umowy i nie będą podlegały zmianie. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert w każdym zadaniu. Kryteria i ich znaczenie: CENA - 100 %, w tym: 1)cena za konserwację - 50% 2)cena za naprawę -wymianę części, demontaż - instalację wraz z uruchomieniem - 50% Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia jest zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: średnia cena jednej roboczogodziny za naprawę -wymianę części, demontaż - instalację wraz z uruchomieniem
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blot.sp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach