Przetargi.pl
Wykonanie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy budowie systemu kolektorów słonecznych na terenie Gminy Nieporęt

Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg

  • Adres: 05-126 Nieporęt, Pl. Wolności 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 022 7670441
  • Data zamieszczenia: 2014-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
    Pl. Wolności 1 1
    05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie
    tel. 022 7670416, 7670442, fax. 022 7670441
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy budowie systemu kolektorów słonecznych na terenie Gminy Nieporęt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje opisane niżej usługi określone we Wspólnym Słowniku Zamówień następującymi kodami: Kod CPV 71520000-9. Usługi nadzoru budowlanego. 1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy budowie systemu kolektorów słonecznych na 590 budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Nieporęt i opisany jest w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz) oraz w załączniku nr 9 do niej - w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zwanym dalej PFU i obejmuje: 1) Sprawdzenie i zaakceptowanie dokumentacji projektowych kolektorów słonecznych, w tym potwierdzenie, że dokumentacja projektowa jest kompletna i wykonana zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ i PFU, a zaprojektowana instalacja spełnia wymagania określone dla niej w PFU. 2) Udział w następujących odbiorach robót: a) częściowym do celów fakturowania w okresach określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym, b) robót ulegających zakryciu i zanikających, c) technicznym, w tym obecność przy próbach szczelności, uruchomieniu instalacji kolektorów słonecznych, d) odbiorowi końcowemu. e) przeglądach i odbiorach gwarancyjnych. f) obecności na budowie na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót, g) uczestniczenia przy czynnościach, które mogą mieć wpływ na zmianę zakresu robót, h) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych sporządzaniu protokołu konieczności, z udziałem Zamawiającego, oraz sprawdzaniu kosztorysów na powyższe roboty, 3) Sprawdzenie dokumentacji powykonawczej określonej w PFU i potwierdzenie jej kompletności zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU, z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz z instrukcjami producentów zastosowanych urządzeń i materiałów, w skład której wejdą przede wszystkim: a) atesty oraz certyfikaty materiałów, kolektorów słonecznych i innych urządzeń, b) protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych przez Wykonawcę prób, badań i sprawdzeń, c) oświadczenie Wykonawcy o zgodności wykonania robót z: - z opisem przedmiotu umowy, - zasadami sztuki budowlanej oraz - obowiązującymi przepisami, normami i standardami, d) oświadczenie Wykonawcy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także - w razie korzystania - dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, e) dziennik budowy, f) dokumentacja projektowa powykonawcza, g) instrukcje obsługi wraz z czytelnym schematem całej instalacji z podaniem długości, materiału i średnic wszystkich przewodów i odwzorowaniem nazw wszystkich elementów, h) inne niezbędne do rozpoczęcia odbioru dokumenty, jeżeli są one wymagane odrębnymi przepisami. 4) Rozliczanie rzeczowo-finansowe nadzorowanych robót, 5) Zapewnienie przestrzegania postanowień zawartych w umowie pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych, będących przedmiotem nadzoru, 6) Zabezpieczenie we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich materiałów, katalogów, sprzętu niezbędnego do prawidłowej realizacji nadzoru nad robotami 2. Realizację zadania, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w 590 budynkach jednorodzinnych zgodnie z: 1) przekazanym przez Zamawiającego Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), 2) obowiązującymi przepisami w tym Prawo budowlane, 3) zasadami sztuki budowlanej, 4) obowiązującymi normami, 5) instrukcjami producentów zastosowanych urządzeń i materiałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim, stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), stanowiący załącznik
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 (słownie: pięć tysięcy) złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O-Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002, z dopiskiem Wykonanie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy budowie systemu kolektorów słonecznych na terenie Gminy Nieporęt 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminem składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym 1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą, w osobnej kopercie. 7. Wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt 1 zostanie uznane jako wniesione, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku, o którym mowa w ust. 3 przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nieporet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach