Przetargi.pl
Wykonanie usługi inżyniera kontraktu dla inwestycji -Budowa sieci kanalizacji ściekowej dla miejscowości Kretomino z przesyłem do kolektora A w Koszalinie-

Gmina Manowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76-015 Manowo, Manowo 40
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3183220 , fax. 094 3183289
  • Data zamieszczenia: 2010-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Manowo
    Manowo 40 40
    76-015 Manowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3183220, fax. 094 3183289
    REGON: 00054305400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.manowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi inżyniera kontraktu dla inwestycji -Budowa sieci kanalizacji ściekowej dla miejscowości Kretomino z przesyłem do kolektora A w Koszalinie-
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi inżyniera kontraktu dla inwestycji -Budowa sieci kanalizacji ściekowej dla miejscowości Kretomino z przesyłem do kolektora A w Koszalinie- Zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu: 1. Opracowanie procedury obiegu dokumentów i nadzoru nad nimi zgodnie z umowa o dofinansowanie projektu oraz z zasadami obowiązującymi u Zamawiającego. 2. Opracowywanie dokumentacji przetargowej związanej z realizacja zadania określonego projektem i udzielanie wyjaśnień na zapytania uczestników postępowania przetargowego oraz uczestnictwo w procedurach zamówień publicznych na wybór wykonawcy robót budowlanych. 3. Zarządzanie realizacją postanowień umowy zawartej z wykonawcom robót budowlanych. 4. Opisywanie faktur, rachunków i innych dokumentów wystawianych Zamawiającemu, tak by zachować całkowitą zgodność z wymogami PROW , Instytucji Zarządzającej oraz z innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz zasadami rozliczeń ustalonymi przez Zamawiającego. 5. Całkowite końcowe rozliczenie rzeczowe i finansowe projektu zgodnie z umową dofinansowania i ustalonymi zasadami rozliczania inwestycji. 6. Informowanie Zamawiającego o wszelkich ustaleniach dotyczących przebiegu i zaawansowania robót oraz informacje o istotnych zdarzeniach, jakie miały miejsce na terenie budowy, podjętych działaniach oraz o ewentualnych zagrożeniach mogących mieć wpływ na terminy realizacji robót. 7. Inżynier Kontraktu wyznaczy inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz specjalistę ds. rozliczeń 8. Inżynier Kontraktu jest zobowiązany do bytności na placu budowy nie rzadziej jak 1 raz na dwa tygodnie. W przypadku takiej niemożliwości zobowiązany jest wyznaczyć ze swojego personelu zastępcę o równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu. 9. Inspektor nadzoru branży sanitarnej zobowiązany jest do bytności na placu budowy nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu. 10. Pozostali inspektorzy nadzoru stanowiący zespół specjalistów Inżyniera Kontraktu zobowiązani są do bytności na placu budowy w trakcie trwania robót danej branży. 11. Zobowiązuje sie wszystkich inspektorów nadzoru w nagłych przypadkach do podjęcia czynności związanych z pełniona funkcja (na miejscu prowadzenia robót) w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od zawiadomienia przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót. 12. Zarządzanie procesami tak by zapewnić terminową realizację robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym inwestycji. 13. Kontrola nad zgodnością i prawidłowością realizacji robót z dokumentacją projektową, wytycznymi technologicznymi, obowiązującymi normami, SIWZ, ofertą wykonawcy, zawartą umową, obowiązującym prawem, w szczególności prawem budowlanym i rozporządzeniami wykonawczymi do prawa budowlanego. 14. Kontrola jakości, ilości i technologii wykonawstwa robót oraz zastosowanych wyrobów budowlanych (materiałów) i urządzeń. Szczegółowa kontrola prowadzona jest przy pomocy zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego poszczególnych branż. 15. Wydawanie decyzji nakazujących poprawę wykonanych robót oraz wymianę wyrobów budowlanych (materiałów) lub urządzeń, w przypadku wadliwego ich wykonania lub wykonania niezgodnego z projektem. 16. Ustalanie i zatwierdzanie koniecznych do wykonania przez Wykonawcę badan i prób materiałów i urządzeń oraz określanie sposobu i czasu ich wykonania, a w razie potrzeby uczestnictwo przy takich próbach. 17. Uczestnictwo w odbiorach robót zanikających i częściowych, odbiorze końcowym oraz przyjmowanie od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badan, protokoły pomiarów, gwarancje, DTR i instrukcje obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, geodezyjne inwentaryzacje powykonawcze obiektów i części obiektów). 18. Sporządzanie wniosków (protokołów) dotyczących konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych i przedkładanie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu. 19. Sprawdzanie i przedkładanie do zatwierdzenia Zamawiającemu kosztorysów sporządzonych przez wykonawców na roboty zamienne i dodatkowe. 20. Sprawdzanie, opiniowanie i przekazywanie do zatwierdzenia Zamawiającemu protokołów wykonanych i odebranych robót. 21. Inżynier Kontraktu zobowiązany jest: a) zapewnić zakwaterowanie dla zespołu i pokryć koszty podróży do miejsca zakwaterowania i z powrotem oraz podróży lokalnych, b) zapewnić obsługę sekretarska i administracyjna. 22. Powiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzającym przyjecie obowiązków na budowie. 23. Sprawowanie kontroli zgodności realizowania robót z dokumentacją projektową i pozwoleniami na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 24. Organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych, zgodnie z ustalonym harmonogramem. 25. Kontrola i odbiór robót budowlanych ulęgających zakryciu. 26. Kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacja i harmonogramem oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń. 27. W przypadku wystąpienia takiej potrzeby inicjowanie wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, z punktu widzenia przyszłej eksploatacji, przy udziale nadzoru autorskiego i Zamawiającego. 28. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie bieżące rozliczenia budowy, zatwierdzanie pod względem merytorycznym faktur w ciągu 10 dni od daty otrzymania i przekazanie ich Zamawiającemu. 29. Zawiadamianie organu nadzoru budowlanego o przypadkach naruszania przepisów prawa budowlanego, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska lub rażących uchybień technicznych. 30. Potwierdzanie wykonania usługi przez uprawnione służby geodezyjne. 31. Nadzorowanie przeprowadzenia prób, badan, rozruchu mechanicznego i technologicznego urządzeń przez Wykonawcę, celem osiągnięcia zakładanych efektów. 32. Zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wzięcia udziału przedstawicieli Zamawiającego w pracach Komisji Rozruchowej. 33. Uczestnictwo w pracach Komisji odbioru końcowego inwestycji, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i Użytkownika. 34. Skompletowanie dokumentów po rozruchowych. 35. Zgłoszenie do odbioru zadania inwestycyjnego, z jednoczesnym przekazaniem go Użytkownikowi. 36. Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, otrzymanej od wykonawcy, w dniu odbioru przedmiotu umowy. 37. Wystąpienie w imieniu Zamawiającego do organu nadzoru budowlanego o wydanie decyzji - pozwolenia na użytkowanie. 38. Opracowanie harmonogramów rzeczowo-finansowych dla jednostek współfinansujących Przedsięwzięcie inwestycyjne. 39. Udzielanie wyjaśnień i przygotowywanie pisemnych materiałów dot. złożonych wniosków w celu przyznania środków finansowych. 40. Uczestnictwo w prowadzeniu negocjacji z jednostkami współfinansującymi w celu podpisania umowy o udzielenie dotacji. 41. Przygotowanie niezbędnych załączników do umów zawieranych z jednostkami współfinansującymi przedsięwzięcie. 42. Przygotowanie dla Zamawiającego dokumentów do rozliczenia etapów płatności dla jednostek współfinansujących przedsięwzięcie inwestycyjne, a w szczególności: sprawozdania etapowego, protokoły zdawczo-odbiorcze stwierdzające wykonanie prac i ich odebranie przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego wraz z potwierdzonymi fakturami za wykonane w ramach etapu prace i dokonane zakupy. 43. Czuwanie nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez Wykonawcę robót w zakresie fakturowania robót finansowanych przez jednostki współfinansujące, 44. Dopilnowanie w imieniu Zamawiającego, terminowości rozliczania poszczególnych środków z jednostek współfinansujących, 45. Zgłaszanie konieczności przyspieszania realizacji robót lub konieczności aneksowania umów zawartych z jednostkami współfinansującymi w zakresie przesunięć w harmonogramie rzeczowo- finansowym, 46. Przygotowywanie dla Zamawiającego dokumentów w celu zawiadamiania jednostek współfinansujących o zakończeniu realizacji każdego etapu, jak i całego przedsięwzięcia, w terminach określonych w zawartych umowach. 47. Czynne uczestnictwo w kontroli sposobu wykorzystania udzielonego dofinansowania i pożyczki, przeprowadzanych przez jednostki współfinansujące. 48. Sporządzanie sprawozdań końcowych do jednostek współfinansujących w części rzeczowej, finansowej oraz efektu ekologicznego, z uwzględnieniem postanowień zawartych w umowach o współfinansowanie. Opis inwestycji: Inwestycja - Budowa sieci kanalizacji ściekowej dla miejscowości Kretomino z przesyłem do kolektora w Koszalinie, realizowana jest przez Gminę Manowo w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Działania 321 Podstawowe usługi dla ludności. Łączna szacunkowa wartość inwestycji: 10.172.063,56 zł Projekt obejmuje następujący zakres prac: - kanalizację grawitacyjną o dł. 14415,8 m - kanalizację tłoczną o dł. 1164,3 m - przyłącza domowe - 216 szt. - przykanaliki o dł. 4035,8 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.manowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach