Przetargi.pl
Wykonanie usługi edukacyjnej na prowadzenie zajęć pozalekcyjnych i sprawowanie opieki nad uczniami Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu w ramach realizacji projektu Równy Start

Zespół Szkół im. Noblistów Polskich ogłasza przetarg

  • Adres: 78-123 Siemyśl, ul. Szkolna 10
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 35 880 25 , fax. 94 35 880 68
  • Data zamieszczenia: 2013-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Noblistów Polskich
    ul. Szkolna 10 10
    78-123 Siemyśl, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 35 880 25, fax. 94 35 880 68
    REGON: 33100898500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola.siemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi edukacyjnej na prowadzenie zajęć pozalekcyjnych i sprawowanie opieki nad uczniami Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu w ramach realizacji projektu Równy Start
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zespół Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu ogłasza przetarg nieograniczony, którego przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi edukacyjnej na prowadzenie zajęć pozalekcyjnych i sprawowanie opieki nad uczniami Zespołu Szkól im. Noblistów Polskich w Siemyślu w ramach projektu Równy Start. Zajęcia będą prowadzone w formę zajęć wyrównawczych, kół zainteresowań, zajęć terapeutycznych: psychologiczno -pedagogicznych i zajęć w formie Szkolnego Ośrodka Kariery Zawodowej. Opieka nad uczniami będzie sprawowana w czasie wyjazdów, wycieczek, obozów. Zajęcia obejmują materiał nauczania z zakresu przedmiotów: matematyka, przyroda, język polski, niemiecki, angielski, informatyka, chemia, biologia, astronomia. Zajęcia będą prowadzone w grupach 15-20-osobowych z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Zajęcia wyrównawcze to: zajęcia wyrównawcze matematyczne dla uczniów klas I-III( 54h; 1 grupa 15 ucz.),zajęcia wyrównawcze matematyczne dla ucz. klas IV-VI (54h, 1 grupa 15 ucz.), zajęcia wyrównawcze matematyczne dla uczniów gimnazjum(108h, 2 grupy 20ucz.)zajęcia wyrównawcze chemiczne dla ucz. gimnazjum (54h,1 grupa 20 ucz), zajęcia wyrównawcze biologiczne dla ucz. gimnazjum( 54h,1 grupa 20 ucz.), zajęcia wyrównawcze polonistyczne dla ucz. klas I-III (108h, 2 grupy 20 ucz.) zajęcia wyrównawcze polonistyczne dla ucz. klas IV-VI (108h, 2 grupy 20 ucz), zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego dla uczniów klas IV-VI (54h,1 grupa 20ucz.),zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego dla ucz. gimnazjum ( 54h 1 grupa 20 ucz.),zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego dla ucz. gimnazjum (54h,1 grupa 20 ucz.). Zajęcia w formie kół zainteresowań to: warsztaty informatyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej ( 54h, 1 grupa 20 ucz.),warsztaty informatyczne dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej (54h,1 grupa 20 ucz.),warsztaty informatyczne dla ucz. gimnazjum( 54h,1 grupa 20 ucz.),zajęcia astronomiczne dla ucz. gimnazjum (54h zajęć, 30 h obserwacji,1 grupa 20 ucz.),warsztaty i obserwacje astronomiczne dla ucz. gimnazjum(10 warsztatów),zajęcia z fizyki dla ucz. gimnazjum(54h, 1 grupa 10 ucz.),zajęcia turystyczno -regionalne dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej( 60h wycieczek w okresie wiosenno -jesiennym 2013/2014r, 20 osób) zajęcia chemiczno - biologiczne dla ucz.w gimnazjum(54h, 1 grupa 10 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej (54 h,15 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz.klas IV-VI szkoły podstawowej (54 h, 15 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz. gimnazjum(54 h, 15 ucz.),zajęcia przyrodnicze dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej(54 h, 15 ucz.),zajęcia przyrodnicze dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h, 15 ucz.), zajęcia - eksperymenty doświadczalne (6 warsztatów 3-godzinnych), zajęcia teatralne dla ucz. gimnazjum (54 h,15 ucz.),warsztaty teatralne( 4 warsztaty),zajęcia z języka niemieckiego dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h, 20 ucz.),koło j. niemieckiego dla ucz. gimnazjum(54 h, 20 ucz.),koło j. angielskiego dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej( 54 h, 20 ucz.),koło j. angielskiego dla ucz. gimnazjum(54 h, 20 ucz.). Zajęcia terapeutyczne: psychologiczno - pedagogiczne to: zajęcia terapeutyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej(54 h,16 ucz.),zajęcia terapeutyczne dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h,16 ucz.) zajęcia terapeutyczne dla ucz. gimnazjum( 54 h,16 ucz.) Zamawiający zaplanował także prowadzenie zajęć w formie Szkolnego Ośrodka Kariery Zawodowej ( 32h, 68 ucz.). W czasie realizacji projektu Równy Start uczniowie Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu poszerzać będą swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w wielu obozach, wyjazdach, wycieczkach. Aby zapewnić bezpieczeństwo uczniom w czasie wycieczek, wyjazdów i obozów Zamawiający określił opiekunów - kierowników do wykonania tego zadnia: Opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Torunia - maj 2013, opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Krakowa/ Częstochowy/ Oświęcimia - sierpień 2013, opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Białowieży -maj 2014,opiekun/ kierownik w czasie wycieczki do Stralsundu - czerwiec 2013,opiekun- kierownik w czasie obozów językowych: letniego - sierpień 2013 i zimowego - luty 2014,opiekun- kierownik w czasie wyjazdów do Ośrodka Edukacji Ekologicznej 13 wyjazdów do OEE - kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik 2013r, kwiecień, maj, czerwiec 2014, opiekun- kierownik w czasie wycieczek rowerowych( 60h w okresie wiosenno -jesiennym 2013/2014r),opiekun- kierownik w czasie wyjazdów na Koszaliński Uniwersytet Dziecięcy( 13 wyjazdów raz w miesiącu marzec- czerwiec, październik- grudzień 2013r; styczeń- czerwiec 2014r),opiekun- kierownik w czasie dodatkowych odwozów po zajęciach w ramach projektu (2h w tygodniu przez 54 tygodnie) Zajęcia będą prowadzone z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Celem zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Równy Start będzie:1.Poprawa wyników kształcenia, 2. Wyrównywanie szans i pomoc w przyswojeniu wiedzy uczniom osiągającym słabe wyniki w nauce, 3.Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia, 4.Rozwijanie zainteresowań uczniów 5.Likwidacja problemów utrudniających przyswajanie wiedzy i funkcjonowania uczniów w społeczności szkolnej, 6. Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji, 7.Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego, 8.Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń w związki przyczynowo -skutkowe, 9.Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych, 10.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji i umiejętne korzystanie z dóbr kultury, 11.Poznanie predyspozycji zawodowych i pomoc w wyborze dalszej ścieżki zawodowej, 12.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne odbywać się będą po zakończeniu nauki wynikającej z planu lekcji obowiązkowych zajęć. Wykonawca będzie dyspozycyjny w godz. 13:00-16:30 ( chyba, że plan nauki programowej umożliwi realizację zadań w innym czasie).Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących - min. 40% . Wykonawcy, w ramach realizacji zadania, są zobowiązani do wykonywania następujących czynności:1)zapoznanie się z dysfunkcjami, predyspozycjami oraz zainteresowaniami osób uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne,2) opracowanie szczegółowych programów zajęć pozalekcyjnych z zastosowaniem metod aktywizujących, 3) weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z koordynatorem ds. merytorycznych projektu,4) przygotowanie niezbędnych zestawień danych o Beneficjentach,5) realizacja ustalonego programu zajęć oraz wspieranie uczniów,6)kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych,7)regularne wypełnianie dokumentacji,8)informowanie Grupy Zarządzającej o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 9) dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, w czasie wyjazdów, wycieczek i obozów poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć,10)aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Program i doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsnp.bip.parsenta.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach