Przetargi.pl
Wykonanie usługi druku

Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-234 Rzeszów, ul. Trembeckiego 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 86 60 349 , fax. (017) 86 60 349
  • Data zamieszczenia: 2015-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie
    ul. Trembeckiego 3 3
    35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. (017) 86 60 349, fax. (017) 86 60 349
    REGON: 18048307100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi druku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usługi druku. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części: Część I: Wykonanie i dostawa rolek papieru termicznego do stacjonarnych i mobilnych automatów do sprzedaży biletów na potrzeby komunikacji miejskiej dla Zarządu Transportu Miejskiego w Rzeszowie. Bilety wydrukowane z papieru termicznego będą kasowane w drukarkach igłowych zainstalowanych w kasownikach. Papier termiczny ma gwarantować trwałe naniesienie wydruku z kasownika. PAPIER TERMICZNY W ROLKACH DO AUTOMATÓW STACJONARNYCH: 1) Papier termiczny z zabezpieczeniami ILOŚĆ: 100 sztuk 2) Papier termiczny bez zabezpieczeń (do pokwitowań): ILOŚĆ: 100 sztuk PAPIER TERMICZNY W ROLKACH DO AUTOMATÓW MOBILNYCH: 1) Papier termiczny z zabezpieczeniami: ILOŚĆ: 400 sztuk Rolki papieru termicznego należy wykonać zgodnie z podanymi parametrami, według wskazówek ZTM. Wykonawca jest zobowiązany użyć hologramu, który jest własnością ZTM Rzeszów. Hologram będzie posiadał certyfikat IHMA. Bilety wydrukowane z papieru termicznego będą kasowane w drukarkach igłowych zainstalowanych w kasownikach. Papier termiczny ma gwarantować trwałe naniesienie wydruku z kasownika. Szczegółowe informacje w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Część II: Usługa drukowania i dostawa papierowych biletów komunikacji miejskiej. Asortyment zawiera 5 typów biletów: A) bilet jednorazowy w ilości 85 000 bloczków B) bilet 4-ro przejazdowy w ilości 2 200 bloczków C) bilet 24-godzinny w ilości 100 bloczków D) znaczki w ilości 550 arkuszy E) bilet imienny 5-dniowy - 50 bloczków Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego asortymentu oraz do zmniejszenia ilości innego asortymentu. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto). Dostawy zamawianych biletów odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z potrzebami ZTM. Dostawy kolejnych partii zamawianych biletów odbywać się będą na podstawie zgłaszanych (faksem, emailem lub pisemnie) z co najmniej 7 dniowym roboczym wyprzedzeniem zamówień określających rodzaj w tym wartość nominałów i ilość zamawianego asortymentu. Szczegółowe informacje w załączniku nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia. Część III: Wykonanie i dostawa ulotek reklamowych. Ilość- 150 000 sztuk Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy bez usterek z najwyższą starannością wynikającą z zawodowego charakteru wykonania przez niego działalności. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania ulotek reklamowych zgodnie z zamówieniem dostarczonym przez ZTM. Szczegółowe informacje w załączniku nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia. Część IV: Wykonanie i dostawa rolek termicznych do urządzeń kontrolerskich. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa rolek papieru termicznego do czytników kontrolerskich z nadrukiem na wewnętrznej stronie według podanych przez Zamawiającego parametrów, zewnętrzna warstwa termiczna pusta - biała, przeznaczona do nadruków z czytnika. Papier termiczny ma gwarantować trwałe naniesienie wydruku z kontrolerki. Przewiduje się dostawę zamawianych rolek w dwóch transzach, zgodnie z potrzebami ZTM. Dostawy partii przedmiotu umowy odbywać się będą na podstawie zgłaszanych (faksem, emailem lub pisemnie) zamówień. Ilość- 2 000 sztuk, Szczegółowe informacje w załączniku nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia. Część V: Usługa druku oraz dostawa bloczków samokopiujących/ wezwań do zapłaty. Przedmiotem zamówienia jest Usługa druku oraz dostawa bloczków samokopiujących/wezwań do zapłaty, zgodnie z podanymi parametrami przedstawionymi przez Zamawiającego. Przewiduje się dostawę zamawianych bloczków w dwóch transzach, zgodnie z potrzebami ZTM. Dostawy partii przedmiotu umowy odbywać się będą na podstawie zgłaszanych (faksem, emailem lub pisemnie) zamówień. Ilość- 100 kompletów bloczków (w komplecie 50 x oryginał + kopia), Szczegółowe informacje w załączniku nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia. Część VI: Wydruk i dostawa kopert DL. Przedmiotem zamówienia jest wydruk i dostawa kopert. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć zgodnie z parametrami, według wzoru przedstawionego przez Zamawiającego. Przewiduje się dostawę zamawianych kopert w dwóch transzach, zgodnie z potrzebami ZTM. Dostawy partii przedmiotu umowy odbywać się będą na podstawie zgłaszanych (faksem, emailem lub pisemnie) zamówień. Ilość- 10 000 sztuk, Szczegółowe informacje w załączniku nr 6 do opisu przedmiotu zamówienia. Część VII: Wydruk i dostawa naklejek. a) wymiar 42*30 cm 300 szt. b) wymiar 21*30 cm 300 szt. c) wymiar 42*60 cm 250 szt. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy bez usterek z najwyższą starannością wynikającą z zawodowego charakteru wykonania przez niego działalności. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania naklejek zgodnie z zamówieniem dostarczonym przez ZTM. Szczegółowe informacje w załączniku nr 7 do opisu przedmiotu zamówienia. Załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia: Załączniki od 1-7 dotyczące poszczególnych części zamówienia. Formularz cenowy dla części I i II. Projekty umów dotyczące poszczególnych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. - dot. I-VII cz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach