Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kapitulna 24
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 234 00 89 , fax. 054 231 07 82
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Kapitulna 24 24
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 234 00 89, fax. 054 231 07 82
REGON: 91093310900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi drukarskiej biuletynu wraz z dostawą dla Powiatowego Urzędu Pracy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie usługi drukarskiej biuletynu wraz z dostawą dla Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku 4 wydania 1000 sztuk w każdym kwartale. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą złożyć dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej SIWZ. 3. W przypadku zaistnienia jakiejkolwiek przesłanki określonej w art. 24 Prawa zamówień publicznych Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 1.2. Wypełniony i podpisany Formularz Oferta (Załącznik nr 1 do SIWZ), 1.3.Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). 1.4. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zm. (Załącznik nr 3 do SIWZ ). 1.5. Podpisane oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (Załącznik nr 4 do SIWZ), 1.6.Wykaz minimum 3 zrealizowanych usług drukarskich w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości każda nie mniejszej niż 100 % ceny ofertowej (brutto), z podaniem wartości i terminów dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały zrealizowane należycie (załącznik nr 6 do SIWZ). 1.7. Zaakceptowany i podpisany wzór umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ). 1.8.Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje co najmniej 1 samochodem dostawczym umożliwiającym realizację zamówienia. 1.9. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługa drukowania wydawnictw zwartych i innych dla Muzeum Okręgowego im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy
Dodano: 2015-12-22 - Wykonywanie druków i ksiąg medycznych.
Dodano: 2015-12-07 - Druk i dostawa podręczników szkolnych i książek pomocniczych wydrukowanych pismem brajla dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Bydgoszczy
Dodano: 2014-10-08 - usługi drukowania i dostawy wydawnictw i wyrobów poligraficznych dla Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy
Dodano: 2014-04-28 - Wykonywanie druków i ksiąg medycznych
Dodano: 2014-02-07 - Przygotowanie do druku, druk oraz dostawa publikacji pt.: Wybrane elementy pomocy społecznej i pieczy zastępczej w województwie kujawsko-pomorskim w latach 2009 - 2011 - analiza porównawcza na tle innych województw
Dodano: 2013-11-07 - ZP - 35 - 2013, USŁUGA WYKONANIA DRUKÓW RÓŻNYCH WRAZ Z DOSTAWĄ.
Dodano: 2013-10-04 - Druk i dostawa podręczników szkolnych i książek pomocniczych wydrukowanych pismem brajla dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Bydgoszczy
Dodano: 2013-09-10 - Usługi dostawy i drukowania wyrobów poligraficznych dla Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy
Dodano: 2013-07-24 - Świadczenie usług poligraficznych dla potrzeb działalności Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy
Dodano: 2013-04-09