Przetargi.pl
Wykonanie usługi dowozu dzieci przyczepami szkolnymi do szkoły podstawowej i gimnazjum w Książu Wlkp. w roku szkolnym 2009/2010

Gmian Książ Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-130 Książ Wielkopolski, ul. Stacha Wichury 11A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2822001 , fax. 061 2822724
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmian Książ Wlkp.
    ul. Stacha Wichury 11A 11A
    63-130 Książ Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2822001, fax. 061 2822724
    REGON: 00053046500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz-wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi dowozu dzieci przyczepami szkolnymi do szkoły podstawowej i gimnazjum w Książu Wlkp. w roku szkolnym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowozu dzieci przyczepami szkolnymi do szkoły podstawowej i gimnazjum w Książu Wlkp. w roku szkolnym 2009/2010 na trasach: 1.1 Świączyń - Książ Wlkp. - Świączyń- w wymiarze 4 godziny dziennie w dni nauki szkolnej 1.2 Gogolewo - Gogolewko - Zakrzewice- Książ Wlkp. wymiarze 4 godziny dziennie w dni nauki szkolnej 1.3 Radoszkowo - Książ - Radoszkowo - 3,5 godziny dziennie w dni nauki szkolnej. Usługa polegać będzie na przewozie dzieci przyczepami zamawiającego, własnym pojazdem (ciągnikiem) ciągnącym przyczepę z miejsca zbiórki dzieci do szkoły i odwrotnie według tras wyszczególnionych w pkt. 1.1,1.2, 1.3 wraz z zapewnieniem opiekuna do dzieci podczas przewozu dzieci do szkoły i ze szkoły. Do zadań przewoźnika należy: - zapewnienie opiekuna do dzieci podczas przewozu dzieci do szkoły i ze szkoły - zapewnienie pojazdu zastępczego ( ciągnika ) - utrzymanie przyczep w należytym stanie technicznym, utrzymanie czystości, zgłaszanie zamawiającemu potrzeb w zakresie ewentualnych napraw i remontów. - dokonywanie przeglądów technicznych i ubezpieczenia przyczep w przypadku upływu terminu ich ważności Koszty remontów, napraw, przeglądów technicznych i ubezpieczenia przyczep ponosi zamawiający, po wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym. Do zadań opiekuna dzieci należy: - Sprawowanie opieki nad dziećmi podczas przewozu z miejsca zamieszkania lub zbiórki dzieci do szkoły i z powrotem. - Uzyskane od dyrektora szkoły wykazu dzieci objętych dowozem. - Sprawdzanie stanu liczbowego uczniów w czasie wsiadania do przyczep oraz podczas jazdy. - Utrzymanie ładu i porządku wewnątrz pojazdu podczas wsiadania, zajmowania miejsc, jazdy i wysiadania dzieci. - Zapewnienie bezpieczeństwa przy wsiadaniu i wysiadania dzieci z pojazdu oraz przejściu do szkoły lub miejsc zbiórki skąd uczniowie rozchodzą się do domów. - Ustalenie sposobu porozumiewania się z kierującym pojazdem ciągnącym. - W przypadku stwierdzenia jakiejkolwiek sytuacji zagrażających bezpieczeństwu uczni niedopuszczenie ich do przewozu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601160004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 2.Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia. 3.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w dziale VIII SIWZ pkt. 1.1;, 1.2.; 1.3. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie oferenta - art. 22 Pzp. - Załącznik nr 1 do oferty - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr 2 do oferty - Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- . Załącznik nr 3 do oferty - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 4 do oferty - Wykaz sprzętu jakim dysponuje lub będzie dysponował oferent w celu wykonania zamówienia - Załącznik nr 5 do oferty - Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 6 do oferty - Kserokopie dokumentów pełnego ubezpieczenia pojazdu i pojazdu zastępczego- Załącznik nr 7 do oferty - Kserokopie uprawnień osób do kierowania pojazdem oraz kserokopie dowodu rejestracyjnego pojazdu ciągnącego i pojazdu zastępczego- Załącznik nr 8 do oferty - Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym ( lub innym dokumencie )jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta - w przypadku podpisywania oferty przez osobę nieupoważnioną - Załącznik nr 8 do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaz-wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach