Przetargi.pl
Wykonanie usługi dot. dozoru i ochrony mienia - zabytkowego Dworku w Byszewach, gmina Nowosolna, powiat łódzki wschodni, województwo łódzkie wraz z usługą utrzymania terenu wokół Dworku

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-420 Łódź, ul. Północna 27/29
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 636 53 26 , fax. 042 632 9133
  • Data zamieszczenia: 2012-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi
    ul. Północna 27/29 27/29
    91-420 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 636 53 26, fax. 042 632 9133
    REGON: 01034470800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi dot. dozoru i ochrony mienia - zabytkowego Dworku w Byszewach, gmina Nowosolna, powiat łódzki wschodni, województwo łódzkie wraz z usługą utrzymania terenu wokół Dworku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia - Byszewy Zakres zamówienia obejmuje dozór i ochronę mienia usytuowanego na nieruchomości zabudowanej położonej na części działki o numerze 50/11 (umownie wydzielonej według punktów ABCDEFGH - zgodnie z załączoną mapą) wraz z pracami związanymi z utrzymaniem terenu wokół budynku. Ochrona mienia w szczególności dotyczy budynku zabytkowego Dworku wraz z jego wyposażeniem gospodarczo-technicznym (kotłownia olejowa oraz wyposażanie pomieszczeń). Wykonawca zapewni całodobową ochronę stacjonarną obsadzoną przez co najmniej 1 osobę wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej (pracownicy ochrony z licencją I stopnia). Wykonawca zainstaluje na własny koszt system powiadamiania grup interwencyjnych oraz zapewni Zamawiającemu kontakt z pracownikami ochrony za pomocą telefonu komórkowego. 1.1. Zakres zamówienia Utrzymanie terenu wokół dworku obejmuje: - koszenie trawników w okresie kwiecień-czerwiec o częstotliwości nie mniejszej niż 1 raz w miesiącu, przy czym Zamawiający może, jeśli wegetacja roślinności byłaby nadzwyczaj bujna, zażądać wykonywania dodatkowego koszenia (jednak nie więcej niż jednokrotnie w czasie obowiązywania umowy). Sprzęt niezbędny do wykonania tych prac zapewni we własnym zakresie i na koszt własny Wykonawca. - utylizacja odpadów pozostałych po koszeniu traw i grabieniu liści - zgodnie z ustawą o odpadach. - uprzątanie liści na bieżąco ( w tym z rynien) - odśnieżanie na bieżąco wskazanych przez Zamawiającego - wewnętrznych dróg dojazdowych na działce nr 50/11 - odśnieżanie na bieżąco obejścia budynku wraz z posypywaniem piaskiem (ręcznie) w stopniu umożliwiającym swobodny dojazd do budynku, wejście do budynku (2 wejścia) oraz do kotłowni (1 wejście) - Zamawiający informuje, iż drzewostan znajdujący się na działce 50/11 jest objęty ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 1.2. Dodatkowe informacje. Podstawowe wskaźniki: - powierzchnia zabudowy dworku: 340,19 m2; kubatura 2 304,00 m3. - powierzchnia terenu zielonego - około 6000 m2 - powierzchnia dróg wewnętrznych (żwirowych) objętych zamówieniem - około 250 mb. Teren podlegający zamówieniu został wyznaczony punktami ABCDEFGH zgodnie z załączoną mapą. 1.3. Informacje o nieruchomości Dworek jest aktualnie niezamieszkały oraz nie jest w nim prowadzona żadna działalność gospodarcza. Zabytkowy dwór w Byszewach jest obiektem parterowym, z poddaszem użytkowym, murowanym, częściowo podpiwniczonym. 1.4. Cel i sposób pełnienia dozoru i ochrony mienia. - Do obowiązków ww. pracowników należy zabezpieczenie mienia Zamawiającego, znajdującego się na terenie nieruchomości objętej ochroną przed kradzieżą, włamaniem i uszkodzeniem oraz zapobieganie pożarom, zalaniom pomieszczeń oraz pozostałym wypadkom losowym, w przypadku możliwości zaobserwowania i stwierdzenia tych zjawisk. - Wykonawca zobowiązany jest realizować ww. zadanie ochronne poprzez obsadzenie obiektu swoimi pracownikami w ilości: 1 (jeden) pracownik ochrony w systemie: Poniedziałek - Poniedziałek, 24 godziny/dobę, siedem dni w tygodniu (w tym również w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy) wraz z dodatkowym wzmocnieniem pracownika, w postaci zapewnienia dojazdu dwuosobowych Grup Patrolowo-Interwencyjnych (pracownicy ochrony z licencją I stopnia) w ilości niezbędnej do utrzymania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa dozorowanego terenu. - Zamawiający dopuszcza możliwość by prace związane z utrzymaniem terenu wokół budynku były wykonywane przez pracowników ochrony, o ile nie spowoduje to zaniedbywania przez nich podstawowego obowiązku jakim jest ochrona i dozór mienia. - Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać profilaktyczną kontrolę obiektu przez grupy GPI w godzinach nocnych (w godz. 22:00-06:00) w ilości nie mniejszej niż trzy razy w tygodniu. - Czas dojazdu grupy interwencyjnej na wezwanie ustala się na nie więcej niż do 20 minut. - Pracownik Wykonawcy pełniący służbę na obiekcie zobowiązany jest do wykonania codziennie sprawdzenia zabezpieczenia budynku nie mniej niż 6 razy na dobę, w tym jednak nie mniej niż 2 razy w godzinach od 22.00 do godz. 06.00 oraz do obchodu chronionego terenu - co dwie godziny oraz w nie mniej niż 4 razy w godzinach od 22:00 do godz. 06:00 (harmonogram obchodów zostanie ustalony najpóźniej w dniu zawarcia umowy). Dokonanie tych czynności należy udokumentować w prowadzonej przez Wykonawcę książce dozoru - Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki ochrony obiektu, w której będą odnotowane wszystkie zdarzenia, w tym w szczególności udokumentowanie zmiany pracowników Wykonawcy, wykonywanych przez nich obchodów budynku oraz przyjazdów GPI. - Wykonawca zobowiązany jest wskazać do pełnienia służby na obiekcie osoby nie karane, posiadające kwalifikacje i predyspozycje do wykonania zadania - Zamawiający nie wyraża zgody na zatrudnianie na stanowiskach ochrony osób niepełnosprawnych. Ponadto, pracownik winien posiadać niezbędne wyposażenie, w tym co najmniej telefon komórkowy z aktywną kartą SIM, pilota antynapadowego umożliwiającego natychmiastowe wezwanie grupy interwencyjnej, latarkę elektryczną oraz czytnik punktów kontrolnych. - Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są również podejmować wszelkie czynności w celu przeciwdziałania wystąpieniu wypadków losowych lub innych zdarzeń mogących mieć wpływ na stan techniczny i zabezpieczenia budynku, a w razie ich wystąpienia podejmować stosowne środki zapobiegawcze w tym w szczególności: interwencje z zastosowaniem dozwolonych prawem środków przymusu bezpośredniego, zawiadomienie odpowiednich służb alarmowych oraz przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydawania, przez upoważnione osoby, wiążących poleceń lub dyspozycji pracownikom Wykonawcy pełniącym służbę bezpośrednio na obiekcie oraz interweniujących grup GPI w zakresie objętym umową. Dyspozycje takie muszą być zgodne z umową i przepisami prawa oraz nie mogą wpływać ujemnie na stan bezpieczeństwa chronionego obiektu. - W związku ze zdarzającymi się przerwami w dostawach energii elektrycznej, pracownik Wykonawcy zobowiązany będzie do niezwłocznego ponownego uruchomienia pieca wielofunkcyjnego centralnego ogrzewania po przywróceniu dostawy (Zamawiający dostarczy instrukcję obsługi na użytek Wykonawcy). - Wykonawca zobowiązany jest przygotować we własnym zakresie stanowisko służbowe pracowników wyznaczonych do wykonywania przedmiotowego zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. - Zamawiający informuje, iż na potrzeby realizacji zadań ochronnych określonych powyżej, Wykonawcy zostanie zapewnione jedno ogrzewane pomieszczenie z dostępem do sieci elektrycznej, instalacji wod-kan - pomieszczenie zostanie wskazane i udostępnione najpóźniej w dniu zawarcia umowy. - Wykonawca zobowiązany jest zachować w pilnowanym budynku, w tym w szczególności w zajmowanym pomieszczeniu, stan nienagannej czystości. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakresu obowiązków pracowników Wykonawcy oraz pozostałych warunków realizacji zamówienia, został określony w załącznikach do SIWZ nr 6 - projekt umowy oraz nr 7 - Instrukcja dozoru i ochrony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1 150,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto pięćdziesiąt złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach