Przetargi.pl
Wykonanie usługi diagnostyki chromatografu gazowego Agilent 7820A (CN13102025) z detektorem MS Agilent 5975C (US12158804) wraz z naprawą

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-875 Warszawa, ul. Żelazna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 620 90 01 wew. 668, 669, , fax. 22 620 90 01- 06 w. 128
  • Data zamieszczenia: 2019-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie
    ul. Żelazna 79
    00-875 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 620 90 01 wew. 668, 669, , fax. 22 620 90 01- 06 w. 128
    REGON: 29179900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi diagnostyki chromatografu gazowego Agilent 7820A (CN13102025) z detektorem MS Agilent 5975C (US12158804) wraz z naprawą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zdiagnozowania usterki chromatografu gazowego Agilent 7820A (CN13102025) z detektorem MS Agilent 5975C (US12158804) wraz z jego naprawą. 1. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym koszt transportu, koszt materiałów wykorzystanych do naprawy Urządzenia leżą po stronie Wykonawcy. 2. Wykonawca za wykonanie usługi otrzyma wynagrodzenie kosztorysowe za faktycznie wymienione części i usługę naprawy, po podpisaniu protokołu odbioru, bez uwag. 3. Płatność przelewem na konto Wykonawcy w terminie nie krótszym niż 14 dni. 4. Protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego będzie podstawą do wystawienia Faktury przez Wykonawcę. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: WSSE w Warszawie, ul. Żelazna 79, 00-875 Warszawa, 6. Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do wykonania usługi w nieprzekraczalnym terminie 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy i przesłania zlecenia na adres e-mail Wykonawcy. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, od godz. 7:30 – do 14:55 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku przekroczenia terminu przystąpienia do wykonania przeglądu Urządzenia Zamawiający naliczy karę umowną, 7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do umowy oraz zaleceniami producenta Urządzenia, w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy licząc od dnia przystąpienia do wykonania usługi. 8. Zamawiający zastrzega sobie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2 do SIWZ/Załącznik nr 2 do umowy, oraz ofertą Wykonawcy stanowiącą - Załącznik nr 1 do umowy, oraz zaleceniami producenta Urządzenia. 9. Wymaga się by wszelkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia były oryginalne, fabrycznie nowe, posiadające certyfikaty wymagane przez producenta Urządzenia. 10. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zastosować zamienniki oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi naprawy w przypadku zakończenia ich produkcji lub wycofania z obrotu handlowego pod warunkiem, że zastosowanie zamienników nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 z zastrzeżeniem, że Wykonawca wykaże, brak możliwości ich pozyskania, a w przypadku zainstalowania zamienników, urządzenie zachowa wymagane parametry techniczno użytkowe wymagane dla tego typu urządzeń i nie spowodują one pogorszenia stanu technicznego Urządzenia. 11. Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały eksploatacyjne i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres wskazany w ofercie jednak nie krótszy niż 90 dni, licząc od daty wskazanej w protokole odbioru podpisanym bez zastrzeżeń. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz realizacji został zawarty w Załączniku nr 2a do SIWZ/Załącznik nr 2 do Umowy. Warunki realizacji przedmiotu umowy zostały określone w istotnych postanowieniach umowy Załącznik nr 8 do SIWZ . 13. Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę Urządzeń w terminie wskazanym w ofercie jednak nie dłuższym niż 10 dni roboczych licząc od dnia przesłania zgłoszenia na adres e-mail Wykonawcy w dni robocze od godz. 7:30 – do 14:55 (za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku przekroczenia terminu realizacji usługi zamawiający naliczy kary umowne . 14. Zamawiający zastrzega sobie, iż Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2a do SIWZ/ Załącznik nr 2 do umowy oraz ofertą Wykonawcy stanowiącą - Załącznik nr 1 do umowy oraz zaleceniami producenta Urządzenia. 15. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z należytą starannością, wymaganą przy usługach tego rodzaju. 16. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. 17. Wymaga się by wszelkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia były oryginalne, fabrycznie nowe, posiadające certyfikaty wymagane przez producenta Urządzenia. 18. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zastosować zamienniki oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi naprawy w przypadku zakończenia ich produkcji lub wycofania z obrotu handlowego pod warunkiem, że zastosowanie zamienników nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust. 1, z zastrzeżeniem, że Wykonawca wykaże, brak możliwości ich pozyskania, a w przypadku zainstalowania zamienników, urządzenie zachowa wymagane parametry techniczno użytkowe wymagane dla tego typu urządzeń i nie spowodują one pogorszenia stanu technicznego Urządzenia. 19. Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie podpisany przez Strony umowy, bez zastrzeżeń, protokół wykonania usługi naprawy Urządzeń (Załącznik nr 3 do umowy). 20. Wykonawca udzieli gwarancji na części, i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres wskazany w ofercie jednak nie krótszy niż 90 dni, licząc od daty wskazanej w protokole odbioru podpisanym bez zastrzeżeń. 21. Wykonawca zobowiązuje się po wykonaniu usługi pozostawić Urządzeń nieuszkodzone mechanicznie i w stanie niepogorszonym niż przed przystąpieniem do wykonania ww. usługi. Zamawiający informuje, że w przypadku uszkodzenia Urządzeń z winy Wykonawcy może dochodzić roszczeń odszkodowawczych na zasadach ogólnych. 22. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do SIWZ/ Załącznik nr 2 do Umowy warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy, Załącznik nr 7 do SIWZ , 23. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia. 24. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 25. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 38432200-4 chromatografy, 38432210-7 chromatografy gazowe 26. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38432200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach