Przetargi.pl
Wykonanie usługi dekoracji świątecznych na terenie Miasta Zabrze w okresie 2013/2015

Miasto Zabrze ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3733537, 2710011 , fax. 32 3733427, 2710818
  • Data zamieszczenia: 2013-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zabrze
    ul. Powstańców Śląskich 5-7 5-7
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 32 3733537, 2710011, fax. 32 3733427, 2710818
    REGON: 27625552000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi dekoracji świątecznych na terenie Miasta Zabrze w okresie 2013/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi dekoracji świątecznych na terenie Miasta Zabrze w okresie 2013/2015 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) odbiór dekoracji świątecznych będących własnością Miasta z magazynu przy ulicy Pass 20F 05-870 Błonie (Błonie Business Park Magazyn MULTIDEKOR) potwierdzony protokołem zdawczo - odbiorczym spisanym pomiędzy Wykonawca a MULTIDEKOR Sp. z o.o. S.K.A. ul. Noakowskiego 4, 05-820 Piastów, b) sprawdzenie wraz z ewentualną wymianą uszkodzonych elementów dekoracji będących w posiadaniu Zamawiającego, przy czym szacuje się, że wymiana ta nie przekroczy 40 procent całkowitej ilości tych elementów. c) wynajem elementów dekoracji świątecznych, wskazanych w SIWZ oraz wynajem 160 kpl. NITKA ŚWIETLNA 12m 80 szt.LED d) wykonanie 53 szt. przyłączy w słupach oświetlenia ulicznego, e) montaż, uruchomienie oraz bieżąca eksploatacja i monitorowanie elementów dekoracji świątecznych, f) usuwanie awarii elementów dekoracji świątecznych w terminie do 24 godz. od pisemnego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego ( faks, email ), g) dokonywanie raz w tygodniu przeglądu dekoracji świątecznej w godz. wieczornych. Z wykonanego przeglądu Wykonawca dostarczy raport Zamawiającemu na piśmie (faks, email) h) wykonanie dokumentacji fotograficznej (na płycie CD) z zamontowanej i funkcjonującej dekoracji świątecznej na koniec sezonu I i II (min. 2 zdjęcia z każdej lokalizacji, i) odłączenie i demontaż elementów dekoracji świątecznych, j) przechowywanie elementów dekoracji świątecznych. Zamawiający przewiduje wynajem elementów dekoracji świątecznych przedstawionych w zał. nr 2 do SIWZ Wzory elementów dekoracji świątecznych A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L w ilości: A - 8 szt., B - 5 szt., C - 6 szt., D - 5 szt., E - 1 szt., F - 3 szt., G - 12 szt., H - 5 szt., I - 5 szt., J - 1 szt., K - 1szt., L- 38 szt. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wynajmu 160 kompletów - NITKA ŚWIETLNA 12 m, 80 szt. LED, Pozostałe elementy dekoracji świątecznych będące w posiadaniu Zamawiającego, opisano szczegółowo w zał. nr 1 do SIWZ. W przypadku, gdy w załączonych do SIWZ dokumentach zostało wskazane pochodzenie (znak towarowy, marka, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i wizualnych nie gorszych od założonych w dokumentach. Jeżeli Wykonawca przewidzi w ofercie zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych, na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia ich równoważności. Brak jednoznacznego wskazania w ofercie materiałów równoważnych będzie oznaczać wykonanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem urządzeń i materiałów wg załączonych do SIWZ dokumentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 511100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl (wybrać po lewej: Urząd Miejski, następnie: Zamówienia Publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach