Przetargi.pl
Wykonanie usługi bankowej - udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000 PLN na pokrycie występującego deficytu budżetowego z przeznaczeniem na realizację zadania : Rozbudowa stacji wodociągowej z ujęciem wody w miejscowości Sokolniki

Urząd Gminy w Sokolnikach ogłasza przetarg

  • Adres: 98-420 Sokolniki, ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 062 7845176 , fax. 062 7845194
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Sokolnikach
    ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 1 1
    98-420 Sokolniki, woj. łódzkie
    tel. 062 7845176, fax. 062 7845194
    REGON: 00054366300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi bankowej - udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000 PLN na pokrycie występującego deficytu budżetowego z przeznaczeniem na realizację zadania : Rozbudowa stacji wodociągowej z ujęciem wody w miejscowości Sokolniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bankowej - udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000 PLN (słownie : jeden milion złotych 00/100) z przeznaczeniem na pokrycie występującego deficytu budżetowego z przeznaczeniem na realizację zadania : Rozbudowa stacji wodociągowej z ujęciem wody w miejscowości Sokolniki. Zamawiający oczekuje na oferty spełniające wymagania określone w ustawie oraz SIWZ w tym : a) kwota i waluta kredytu - 1.000.000,00 PLN, b) czas trwania umowy - od dnia podpisania do dnia lipiec 2019 r, c) postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego - w terminie 2 dni (roboczych) od daty podpisania umowy kredytowej, na podstawie pisemnych dyspozycji w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do dnia 31.12.2009 r d) Zamawiający wymaga dwuletniego okresu karencji w spłacie kapitału kredytu, e) spłata rat kapitałowych - wysokość raty kapitałowej : 31.250,00 zł , ilość rat 32, płatne w terminach : 15 marzec, 15 maj, 15 wrzesień, 15 listopad każdego roku (licząc od roku 2011 do roku 2019), f) spłata odsetek od wykorzystanego kredytu następować będzie w okresach kwartalnych, do dnia 15 dnia danego miesiąca, następującego po miesiącu w którym nastąpiła spłata raty kapitałowej, g)jeżeli określony termin spłaty raty kredytu lub odsetek upływa w dniu wolnym od pracy, albo nie będącym dniem roboczym dla Banku, spłata może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty, h) koszt kredytu składać się będzie wyłącznie z odsetek od kapitału i jednorazowej prowizji, płatnej w dniu podpisania umowy, i) prowizja pobrana przez Wykonawcę nie może przekroczyć 0,3 % od wartości pobranej kwoty kredytu, j) oprocentowanie kredytu - zmienna stopa procentowa oparta na WIBOR 1M plus stała marża banku obowiązująca na koniec miesiąca (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). Marża banku przedstawiona w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej. k) Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat . l) zabezpieczenie kredytu - weksle in blanco wraz z deklaracją wekslową (należy podać jego wysokość). i) Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty projekt umowy kredytowej z uwzględnieniem postanowień zawartych w zał. nr 7 SIWZ wraz z harmonogramem spłaty. W celu zbadania kondycji finansowej Gminy Sokolniki, Zamawiający informuje, że na stronie internetowej : www.sokolniki.pl umieszczone są budżety gminy z poprzednich lat oraz sprawozdania z wykonania budżetu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00 zł , słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków : Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych o którym mowa w art.36 usta.1 ustawy - Prawo Bankowe. 8) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty : 1) Wykaz co najmniej 2 referencji, o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 500.000,00 zł. brutto, wykonywanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, . Potwierdzeniem wykazu wykonywanych usług mogą być: a) referencje, b) lub inne, z których wynikałaby rzetelność Wykonawcy Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością rozumie się - usługi tożsame z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego - usługi udzielenia kredytów. 2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.1, 2.6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 1) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 4.2. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w punktach i podpunktach dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną