Przetargi.pl
Wykonanie usługi badawczej w zakresie przygotowania i opracowania kart procesu-projektu dla inteligentnych specjalizacji województwa świętokrzyskiego

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2015-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi badawczej w zakresie przygotowania i opracowania kart procesu-projektu dla inteligentnych specjalizacji województwa świętokrzyskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi badawczej w zakresie przygotowania i opracowania kart procesu-projektu dla inteligentnych specjalizacji województwa świętokrzyskiego, w tym realizacja następujących zadań: 1)opracowanie wstępnej propozycji karty procesu, 2)opracowanie metodologii, planu badania i monitoringu oraz jego realizacji, 3)realizowanie celów badania, 4)zebranie danych koniecznych do opracowania karty, 5)prowadzenie i nadzorowanie procesu zbierania danych potrzebnych do opracowania karty, 6)utrzymywanie stałego kontaktu z IV Oddziałem ds. Innowacji i Transferu Wiedzy oraz właścicielami procesu/ menadżerami (wyznaczenie osoby/osób do kontaktów roboczych, spotkania robocze, telefoniczne, e-mail, pisma), 7)opracowywanie propozycji zmian, 8)sporządzenie końcowych kart procesu dla każdej z siedmiu specjalizacji, 9)udokumentowanie uzyskanego materiału badawczego do opracowania karty. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem każdej specjalizacji karty zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Efektem finalnym prac będzie odrębna dla każdej specjalizacji karta procesu. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty procesu specjalizacji w wersji elektronicznej (CD ROM) oraz w wersji papierowej w trzech egzemplarzach dla każdej specjalizacji. Dokument ten nie powinien zawierać mniej niż 10 stron A4 (każda karta), razem łącznie dla siedmiu kart nie mniej niż 70 stron A4. Karta powinna mieć strukturę tabeli z pozycjami określonymi powyżej jako minimalny zakres. 4.Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu kompletne dokumenty z realizacji badania w formie niewymagającej dodatkowych prac redakcyjnych. Opracowania częściowe, niedokończone, niezredagowane, nieuwzględniające zgłoszonych przez Zamawiającego uwag nie będą przyjmowane. 5.Wykonawca zobowiązany jest opracować karty procesu, w języku polskim w przystępny, zrozumiały sposób. Karta nie będzie wymagała dodatkowych korekt. 6.Końcowa wersja każdej karty powinna być odpowiednio oznakowana, zgodnie z zasadami określonymi w dokumencie Narodowa Strategia Spójności. Księga identyfikacji wizualnej. Zamawiający przekaże Wykonawcy pliki graficzne potrzebne do oznakowania materiałów. 7.Miejscem dostarczenia wykonanego przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Kielcach: Departament Polityki Regionalnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego, IV Oddział ds. Innowacji i Transferu Wiedzy ul. Sienkiewicza 78, 25-501 Kielce. 8.Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9.Cenę oferty Wykonawca oblicza w Załączniku nr 1 do SOPZ Formularz ofertowy, uwzględniając wszystkie koszty, w tym również przeniesienie autorskich praw majątkowych do przygotowanego opracowania w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2006 r. Nr 90, poz.631 ze zmianami). 10.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w rozdziale V SIWZ. Nie dopełnienie ww obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca deklaruje wykonanie przedmiotu zamówienia samodzielnie. 11.Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36b ust. 2 ustawy Pzp. 12.Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 13.Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 14.Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 4 do SIWZ - wzór umowy. 15.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 16.Zamawiający nie przewiduje:zawarcia umowy ramowej, udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, aukcji elektronicznej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: sposób realizacji przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach