Przetargi.pl
Wykonanie usługi audytu zewnętrznego w ramach realizacji projektu nr LPR1/010/109 pt.: Poprawa infrastruktury publicznej w celu zwiększenia atrakcyjności turystycznej w regionie transgranicznym wdrażanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska - Rosja 2007-2013

Miasto Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5628000 , fax. 087 5628098
  • Data zamieszczenia: 2013-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
    ul. Mickiewicza 1 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5628000, fax. 087 5628098
    REGON: 79067103000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi audytu zewnętrznego w ramach realizacji projektu nr LPR1/010/109 pt.: Poprawa infrastruktury publicznej w celu zwiększenia atrakcyjności turystycznej w regionie transgranicznym wdrażanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska - Rosja 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na: - przeprowadzeniu 3 audytów na miejscu w ramach realizacji projektu pn. Poprawa infrastruktury publicznej w celu zwiększenia atrakcyjności turystycznej w regionie transgranicznym realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska - Rosja 2007-2013 w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa (ENPI CBC) 2007-2013. - przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu 3 Sprawozdań z weryfikacji wydatków w ramach Umowy Grantu (ang. Report for an expenditure verification of an grant contract) oraz 3 Sprawozdań ze sprawdzenia połączenia Skonsolidowanego Sprawozdania Finansowego (ang. Report for checking the compilation of the consolidated financial report). Każde sprawozdanie musi zostać sporządzone w języku polskim w jednym egzemplarzu oraz w języku angielskim w dwóch egzemplarzach w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD przygotowaną w standardzie programów z grupy Microsoft Office (MS Word, MS Exel). Przygotowanie trzeciego końcowego Sprawozdania z weryfikacji wydatków w ramach Umowy Grantu i Sprawozdania ze sprawdzenia połączenia Skonsolidowanego Sprawozdania Finansowego nastąpi po opracowaniu przez Zamawiającego Raportu Końcowego (nie później niż 3 miesiące po zakończeniu projektu). Obecna data zakończenia projektu to 30.06.2014 r. Audyt powinien m. in. obejmować przede wszystkim analizę dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do procedur akceptacji wydatków kwalifikowanych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania, sprawozdawczości z projektu ze szczególnym uwzględnieniem osiągnięcia założonych celów i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie. Wszystkie raporty na pierwszej stronie muszą posiadać logo programu i flagę Unii Europejskiej w jednakowej wielkości w kolorze lub w wersji monochromatycznej oraz napis o sfinansowaniu zadania z Unii Europejskiej i w języku angielskim i polskim. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ, który po podpisaniu umowy będzie załącznikiem do umowy. 3.Wykonanie przedmiotu zamówienia współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska - Rosja w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa (ENPI CBC) 2007-2013. 4.Projekt został złożony w partnerstwie z Administracją Jednostki Miejskiej Cherniachowski Ośrodek Miejski oraz Administracją Gurjewskiego Okręgu Miejskiego (Obwód Kaliningradzki), przy czym partnerzy rosyjscy mają oddzielnych audytorów. 5.Przedmiotem projektu nr LPR1/010/109 pt.: Poprawa infrastruktury publicznej w celu zwiększenia atrakcyjności turystycznej w regionie transgranicznym jest przebudowa Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego wraz ze skrzyżowaniami z ul. Ks. Kazimierza Hamerszmita i ul. Tadeusza Kościuszki w Suwałkach. W ramach projektu m. in. Zostanie przebudowana nawierzchnia jezdni i chodników, przebudowana i wybudowana sieć: wodociągowa, kanalizacji deszczowej, linii kablowych nn i oświetlenia ulicznego. W projekcie przewidziano również działania miękkie - m.in. koszty osobowe, opublikowanie 2 artykułów w prasie i zakup komputera). Całkowita wartość projektu: 2 055 858,46 EUR. Planowany okres realizacji projektu: 02.01.2013 r. - 30.06.2014 r. 6.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uczestniczyć mogą osoby fizyczne oraz osoby prawne będące obywatelami lub mające siedzibę na terytorium państwa członkowskiego Wspólnoty oraz państw określonych w artykule 21 Rozporządzenia (WE) nr 1638/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 24 października 2006 r. określające przepisy ogólne w sprawie ustanowienia Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa. Są to państwa EISiP, kraje będące beneficjentem pomocy z Instrumentu Pomocy Przedakcesyjnej ustanowionego rozporządzeniem Rady (WE) nr 1085/2006 z dnia 17 lipca 2006 r. ustanawiającym Instrument Pomocy Przedakcesyjnej (IPA) lub państwa członkowskie Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) lub organizacje międzynarodowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach