Przetargi.pl
Wykonanie usługi audytu zewnętrznego dla projektu: Biura Wspierania Przedsiębiorczości

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2012-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi audytu zewnętrznego dla projektu: Biura Wspierania Przedsiębiorczości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi audytu zewnętrznego dla projektu: Biura Wspierania Przedsiębiorczości. Audyt powinien obejmować przede wszystkim analizę dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do procedur akceptacji wydatków kwalifikowanych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania, sprawozdawczości z projektu ze szczególnym uwzględnieniem osiągnięcia założonych celów i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie. Audyt należy przeprowadzić zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska - Rosja w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa (ENPI CBC) 2007 -2013. Audytor zobowiązany jest zapoznać się z Warunkami Odniesienia dla kontroli wydatków, które stanowią Aneks nr VII Zakres wymagań i obowiązków w odniesieniu do kontroli wydatków w ramach umowy o dofinansowanie (Terms of reference for an expenditure verification), wraz z obowiązkowymi załącznikami do wymienionego aneksu - dostępne są pod adresem internetowym: http://www.lt-pl-ru.eu/pl,2. Aneks nr VII Zakres wymagań i obowiązków w odniesieniu do kontroli wydatków w ramach umowy o dofinansowanie (Terms of reference for an expenditure verification), wraz z obowiązkowymi załącznikami do wymienionego aneksu, Litwa - Polska - Rosja jest Załącznikiem nr 1 do umowy (Zał. nr 5 do SIWZ) z Wykonawcą. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy wraz z załącznikiem nr 1 w j. polskim i angielskim. Audyt będzie obejmował wykonanie dwóch okresowych i jednego końcowego raportu finansowego dla działań realizowanych po stronie polskiej oraz dwóch okresowych i jednego końcowego skonsolidowanego raportu finansowego, który łączy poszczególne skontrolowane raporty, za które odpowiadają Beneficjent i Partner dla działań realizowanych zarówno po stronie polskiej jak i rosyjskiej wraz z wydaniem certyfikatu za każdy okres sprawozdawczy. Szczegółowe warunki przeprowadzenia audytu zewnętrznego określa Zał nr 5 do SIWZ - Umowa, wraz z załącznikiem nr 1 (Zakres wymagań i obowiązków w odniesieniu do kontroli wydatków w ramach umowy o dofinansowanie (Terms of reference for an expenditure verification), wraz z obowiązkowymi załącznikami do wymienionego aneksu), która zostanie zawarta z Wykonawcą. DODATKOWE INFORMACJE: Całkowita wartość projektu: 202 477,34 euro. Planowany okres realizacji projektu: 01.09.2012- 31.08.2014 r. Planowana ilość raportów z kontroli wydatków: Audyt obejmuje wykonanie dwóch okresowych i jednego końcowego raportu finansowego dla działań realizowanych po stronie polskiej oraz dwóch okresowych i jednego końcowego skonsolidowanego raportu finansowego, który łączy poszczególne skontrolowane raporty, za które odpowiadają Beneficjent i Partner dla działań realizowanych zarówno po stronie polskiej jak i rosyjskiej wraz z wydaniem certyfikatu za każdy okres sprawozdawczy. Dokumentacja przedmiotu zamówienia sporządzana w języku angielskim. Podpisanie Załącznika nr 1 do Umowy, będący Aneksem nr VII Terms of reference for an expenditure verification stanowiącego obowiązkowe Warunki Umowy Zleceniodawcy z Usługodawcą oraz powierzenie Usługodawcy Zlecenia będącego Przedmiotem niniejszego postępowania, uwarunkowane jest podpisaniem Umowy Grantu przez Beneficjenta z Instytucją Zarządzającą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach