Przetargi.pl
Wykonanie usługi - organizacji praktyk zawodowych w ramach realizacji projektu Współpraca się opłaca współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Zespole Szkół Spożywczo - Gastronomicznych przy ul. Komorskiej 17/23 w Warszawie oraz dostawa odzieży ochronnej dla uczestników uczestniczek praktyk zawodowych na potrzeby projektu Współpraca się opłaca

Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 33 80 717 , fax. 22 33 80 767
  • Data zamieszczenia: 2012-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
    ul. Grochowska 274 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 33 80 717, fax. 22 33 80 767
    REGON: 01525966300075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi - organizacji praktyk zawodowych w ramach realizacji projektu Współpraca się opłaca współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Zespole Szkół Spożywczo - Gastronomicznych przy ul. Komorskiej 17/23 w Warszawie oraz dostawa odzieży ochronnej dla uczestników uczestniczek praktyk zawodowych na potrzeby projektu Współpraca się opłaca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi - organizacji praktyk zawodowych w ramach realizacji projektu Współpraca się opłaca współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Zespole Szkół Spożywczo - Gastronomicznych przy ul. Komorskiej 17/23 w Warszawie oraz dostawa odzieży ochronnej dla uczestników uczestniczek praktyk zawodowych na potrzeby projektu Współpraca się opłaca Zakres zamówienia obejmuje: Część pierwsza - wykonanie usługi - organizacji praktyk zawodowych w ramach realizacji projektu Współpraca się opłaca współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Zespole Szkół Spożywczo - Gastronomicznych przy ul. Komorskiej 17/23 w Warszawie 1. Wykonawca zobowiązuje się do organizacji praktyk zawodowych w roku szkolnym 2012/2013 podzielonych na dwa etapy: a). I etap - w okresie od 28 stycznia 2013 (ferie zimowe) do 12 maja 2013 r. - 85 osób - 17 grup b). II etap - w okresie od 14 maja do końca sierpnia 2013 r. - 45 osób-9 grup. 2. System organizacji praktyk zawodowych uwzględni zarówno weekendową formę zajęć, jak również zajęcia w ciągu tygodnia. 3. Wykonawca zapewni uczestnikom projektu możliwość odbycia praktyk zawodowych w zakładach/lokalach gastronomiczno-hotelarskich w Warszawie, tj.: min. w 3 hotelach (3-5 gwiazdkowych), min. 2 restauracjach dysponujących pełną obsługą kelnerską oraz min. w 1 zakładzie gastronomicznym zapewniającym przygotowanie barmańskie. 4. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania szczegółowego harmonogramu praktyk przed podpisaniem umowy i przedstawienie go do akceptacji Zamawiającego. 5. Szczegółowe postanowienia i warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Część druga - dostawa odzieży ochronnej dla uczestników/uczestniczek praktyk zawodowych na potrzeby projektu Współpraca się opłaca. 1. Zakres dostaw zawarty jest w załączniku nr 1 do wzoru umowy i obejmuje: Stroje robocze / ochronne dla uczestników/uczestniczek praktyk zawodowych (tj. dla 130 osób): - Kucharz - ilość 50 sztuk - Kelner - Sommelier- ilość 40 sztuk - Barman - Barista - ilość 40 sztuk Wszystkie stroje robocze (unisex).dla uczniów uczestniczących w praktykach dostosowane będą do indywidualnych rozmiarów uczestników Dodatkowo Zamawiający wymaga aby na strojach znalazło się logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Unii Europejskiej wraz z logiem szkoły. Wzór naszywek dostarczy Zamawiający. 2. Oferowane wyroby muszą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym przez Zamawiającego. Wszystkie artykuły muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad. 3. Szczegółowe postanowienia i warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach