Przetargi.pl
Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego w sezonie zimowym 2019/2020 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg przy wykorzystaniu nośników Wykonawcy

Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej ogłasza przetarg

  • Adres: 24-320 Poniatowa, ul. Młodzieżowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 204 072 , fax. 818 204 072
  • Data zamieszczenia: 2019-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej
    ul. Młodzieżowa 6
    24-320 Poniatowa, woj. lubelskie
    tel. 818 204 072, fax. 818 204 072
    REGON: 43102961300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpopole.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego w sezonie zimowym 2019/2020 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg przy wykorzystaniu nośników Wykonawcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „ Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego sezonie zimowym 2019/2020 – zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg przy wykorzystaniu nośników wykonawcy ” 1.Usługi polegać będą na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów oraz utrzymaniu w gotowości sprzętu do zimowego utrzymania dróg . Zapotrzebowanie na nośniki dla : 1) Piaskarki PP-1D (ładowność min. 9 ton) wraz z pługiem lekkim jednostronnym w ilości -1 szt 2) Piaskarki P1-JD ( ładowność min. 8 ton) wraz z pługiem lekkim jednostronnym w ilości – 2 szt 3) Piaskarki P1-D ( ładowność min. 6 ton) wraz z pługiem lekkim jednostronnym w ilości – 1 szt 4) Pługa średniego bocznego PJ-10 w ilości - 3 szt 5) Pługa ciężkiego czołowego PO-20 w ilości – 1 szt Praca sprzętu odbywać się będzie na wezwanie i wg dyspozycji Zamawiającego . Jednostki sprzętowe tj. piaskarki i pługi, zabezpiecza Zamawiający . Wykonawca zabezpieczy akumulator 12 V do uruchamiania silnika piaskarki typu Lamborghini Łącznie zimowym utrzymaniem objęte jest 362,463 km dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej i gruntowej ulepszonej . Szczegółowe warunki sprzętu i warunki usług określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) zimowego utrzymania dróg powiatowych stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – liczba części: 8, to jest maksymalnie 8 ofert na świadczenie usług dowolną liczbą pojazdów / sprzętu wraz z obsługą, jednak pojazd / sprzęt wraz z obsługą zapisany w ofercie w jednej części nie może stanowić części składowej innej części zamówienia. Zamówienie podzielone jest na 8 zadań częściowych: Zadanie 1 – nośnik piaskarki PP-1D (P-2) wraz z pługiem lekkim jednostronnym ( ładowność min. 9 ton ) – usługa zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów, na terenie gminy Józefów nad Wisłą i część gminy Opole Lubelskie , szacunkowa ilość km/miesiąc - 500 km Zadanie 2 – nośnik piaskarki PP-JD (P-1) wraz z pługiem lekkim jednostronnym ( ładowność min 8 ton ) – usługa zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów , na terenie gminy Wilków i Łaziska , szacunkowa ilość km/miesiąc - 400 km Wykonawca zabezpiecza plac składowy na mieszankę piaskowo-solną na terenie gminy Wilków lub gminy Łaziska .Dowóz mieszanki piaskowo-solnej na wskazany plac składowy - zabezpiecza Zamawiający Zadanie 3 - nośnik piaskarki P1-D wraz z pługiem lekkim jednostronnym ( ładowność min. 6 ton ) – usługa zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów , na terenie gminy Chodel , miasta Opole Lubelskie i części gminy Opole Lubelskie , szacunkowa ilość km/miesiąc - 400 km Zadanie 4 – nośnik piaskarki P1-JD ( P-1) wraz z pługiem lekkim jednostronnym ( ładowność min. 8 t ) - usługa zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów, na terenie gminy Karczmiska , miasta i gminy Poniatowa , szacunkowa ilość km/miesiąc- 400 km Zadanie 5 – nośnik pługa średniego bocznego PJ-10 , napęd na dwie i więcej osi , ładowność min. 10 t - usługa odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów, na terenie powiatu opolskiego ( gmina Łaziska i Wilków , częściowo Karczmiska ) , szacunkowa ilość km/miesiąc - 100 km Zadanie 6 - nośnik pługa średniego bocznego PJ-10 , napęd na dwie i więcej osi , ładowność min. 10 t - usługa odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów, na terenie powiatu opolskiego (gmina Chodel, częściow Opole Lub. , Józefów ) , szacunkowa ilość km/miesiąc - 100 km Zadanie 7 - nośnik pługa średniego bocznego PJ-10 z napędem na dwie i więcej osi , ładowność min. 10 t – usługa odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów, na terenie powiatu opolskiego ( gmina Chodel , częściowo Karczmiska , Poniatowa ), szacunkowa ilość km/miesiąc - 100 km Zadanie 8 – nośnik pługa ciężkiego czołowego PO-20 , ładowność min 15 t - usługa odśnieżania dróg powiatowych, łącznie z zatokami autobusowymi i miejscami do zatrzymywania autobusów ,na terenie powiatu opolskiego , szacunkowa ilość km/miesiąc - 100 km 3. Ze względu na brak możliwości dokonania szczegółowego przedmiaru i dokładnego oszacowania ilości niezbędnych prac, szacunkowa ilość km przyjęta jest do porównania ofert. Rozliczenie i płatność nastąpi zgodnie z rzeczywistą liczbą przejechanych km. i cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przerywanego czasu pracy ( usług ) oraz czasowego zawieszenia wykonywania prac ( usług ) ze względu na panujące warunki atmosferyczne lub inne ważne uwarunkowania wynikające z dyspozycyjności sprzętu będącego w posiadaniu ZDP -dotyczy pracy i dyżurów sprzętu. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania sprzętu na inne drogi powiatowe nieujęte w umowie Wynagrodzenie za świadczenie usług na drogach nieobjętych umową odbywać się będzie wg stawek obowiązujących w umowie. 6. Zamawiający według potrzeb będzie wydawał dyspozycje dotyczące zakresu prac i czynności do wykonania. Decyzję o przystąpieniu do prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg podejmuje Dyżurny ZDP. Dyżurny telefonicznie wzywa Wykonawcę do rozpoczęcia prac, wydając dyspozycje dot. zakresu prac i czynności do wykonania. 7. Odśnieżanie drogi ma polegać na usuwaniu śniegu z jezdni i poboczy drogi, zatok autobusowych i miejsc zatrzymywania autobusów oraz parkingów przyległych do drogi . 8. Likwidacja śliskości zimowej ma polegać na usunięciu z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego albo ubitego śniegu przy użyciu środków chemicznych , uszartniających lub mechanicznych albo środków tych łącznie . 9. Wykonawca oddaje do dyspozycji sprzęt łącznie z operatorem posiadającym kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług. 10. Wykonawca musi posiadać całodobową dyspozycyjność oraz zapewnić łączność telefoniczną z dyżurnym dyspozytorem ZDP akcji zima oraz pracującym sprzętem (podczas pracy sprzętu Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu stały kontakt telefoniczny z operatorem). Wykonawca musi informować na bieżąco Zamawiającego o ilości wykorzystanych materiałów. 11. Zamawiający zapewnia mieszankę piaskowo-solną , do zwalczania śliskości zimowej , na terenie bazy Obwodu Drogowo-Mostowego przy ul. Szkolnej 28 w Poniatowej . Dla Zadania nr 2 - Wykonawca zabezpiecza plac składowy na mieszankę piaskowo-solną na terenie gminy Wilków lub gminy Łaziska .Dowóz mieszanki piaskowo-solnej na wskazany plac składowy - zabezpiecza Zamawiający. 12. Załadunek mieszanki Wykonawca zapewnia we własnym zakresie . 13. Wykonawcy mają zapewnić nośniki ( samochody ) do sprzętu Zamawiającego oraz pozostały wymagany w SIWZ sprzęt pomocniczy . 14. Pojazdy-nośniki piaskarek powinny posiadać akumulator 12 V do uruchamiania silnika piaskarki typ Lamborghini. 15. Wszystkie nośniki winny być wyposażone w tachografy . 16. Maksymalna prędkość pracy sprzętu przy zimowym utrzymaniu drog 25 km/ godz. 17. Przygotowanie sprzętu związanego ze zwalczaniem śliskości i z odśnieżaniem dróg, własnego lub wynajętego do dnia 31.10.2019r. 18. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane zaniechaniem robót, wynikającym z własnego zaniedbania lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami, warunkami umowy wykonania robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 19. W przypadku wezwania pojazdu przez Zamawiającego i przebywanie sprzętu (piaskarki) wraz z obsługą (kierowcy) do dyspozycji Zamawiającego na bazie Obwodu Drogowo-Mostowego (tzw. dyżur), Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za 1 godzinę pełnionego dyżuru cenę jednostkową netto 25,00 zł plus VAT 20. Jeśli w czasie pełnienia „dyżuru sprzętu” nastąpi podjęcie pracy sprzętu – piaskarki , dyżur automatycznie zostaje przerwany i od tego momentu liczona będzie praca sprzętu . 21. Szczegółowy opis i zakres usług określa: - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) -zał. nr 10 SIWZ - Plan zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 a/ Wykaz standardów zimowego utrzymania dróg powiatowych– zał. nr 11 SIWZ b/ Wykaz dróg powiatowych objętych zimowym utrzymaniem– zał. nr 9 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach