Przetargi.pl
Wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg i rowów przy drogach gminnych i wewnętrznych w roku 2020

Gmina Brzostek ogłasza przetarg

  • Adres: 39-230 Brzostek, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 680 30 26 , fax. 14 680 30 25
  • Data zamieszczenia: 2020-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzostek
    Rynek 1
    39-230 Brzostek, woj. podkarpackie
    tel. 14 680 30 26, fax. 14 680 30 25
    REGON: 85166108500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbrzostek.mserwer.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg i rowów przy drogach gminnych i wewnętrznych w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych oraz rowów przydrożnych polegających na pracach: 1) koparką kołową i gąsienicową o masie roboczej do 10 ton z zestawem łyżek podsiębiernych do kopania i skarpowania o pojemności nie większej niż 0,6 m3 do robót związanych z bieżącym utrzymaniem rowów przy drogach gminnych i wewnętrznych tj. wykonanie koparką rowów przydrożnych, wykonanie mechanicznego czyszczenia (odmulenia), skarpowania rowów przydrożnych, odmulenia przepustów rurowych - na odkład lub z wywozem na odcinku do 1 km przy użyciu samochodu o ładowności 6-10t; 2) wykonanie niwelacji równiarką drogową nawierzchni dróg żwirowych; 3) wykonanie spycharką gąsienicową niwelacji nawierzchni dróg gruntowych lub robót przy ich modernizacji. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia etapami, w zależności od aktualnych potrzeb, każdorazowo na zlecenie Zamawiającego określające miejsce, zakres i termin wykonania zadania. Wykonawca określi w złożonej ofercie deklarowany czas reakcji na zlecenie Zamawiającego, który będzie jednocześnie terminem wykonania usługi. Czas reakcji Wykonawcy na zlecenie Zamawiającego nie może być dłuższy niż 11 dni roboczych. Za jeden dzień reakcji na zlecenie Zamawiającego rozumie się czas reakcji Wykonawcy do 24 godzin. 2. Prognozowana ilość poszczególnych usług: 1) Prace koparką kołowa i gąsienicową o masie roboczej do 10ton: a) wykonanie mechanicznego czyszczenia do gr. 0,4m (odmulenia) koparką 1mb rowu przydrożnego na odkład: 6 500mb b) wykonanie mechanicznego czyszczenia do gr. 0,4m (odmulenia) koparką 1mb rowu przydrożnego z wywozem urobku na odcinku do 1km: 4 000mb c) wykonanie mechanicznego ścinania poboczy koparką - 1mb pobocza z wywozem urobku do 1km: 8 000mb d) wykonanie koparka 1mb rowu przydrożnego na odkład: 1 100mb e) wykonanie koparką 1mb rowu przydrożnego z wywozem urobku na odcinku do 1km: 1 000mb f) 1 godz. pracy koparki: 70godz. g) wykonanie odmulenia 1mb przepustu rurowego o średnicy do 0,4m z namułu, bez względu na stopień zamulenia, z wywozem urobku do 1km: 80mb h) wykonanie odmulenia 1mb przepustu rurowego o średnicy od 0,41m do 0,61m z namułu, bez względu na stopień zamulenia, z wywozem urobku do 1km: 60mb 2) Praca samochodu o ładowności 6-10t - 1godz. pracy samochodu: 70godz. 3) Prace równiarką drogową - za wykonanie niwelacji równiarką drogową 1mb drogi o szerokości 4m: 25 000mb 4) Prace spycharką gąsienicową o mocy nie mniejszej niż 75 KM - 1godz. pracy spycharki: 24godz. Zamawiający zastrzega, że określone powyżej prognozowane ilości nie są obligatoryjne i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia 1) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, 2) Materiały, urządzenia wykorzystywane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w odrębnych przepisach, 3) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu wykonywania zlecenia jednostkowego przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich, 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku wykonywania zlecenia jednostkowego/ przedmiotu zamówienia, 5) Wykonanie przedmiotu zamówienia musi odbywać się zgodnie z przepisami BHP, PPOŻ, sanitarnymi, ochrony środowiska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach