Przetargi.pl
Wykonanie usług związanych z aktywną integracją osób niepełnosprawnych oraz pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, realizowaną przez PCPR we Włocławku w ramach projektu -Podróż do samodzielności-, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na 4 zadania

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Brzeska 15
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 231 22 38 , fax. 0-54 231 22 38
  • Data zamieszczenia: 2012-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Brzeska 15 15
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 231 22 38, fax. 0-54 231 22 38
    REGON: 00587043800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wloclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług związanych z aktywną integracją osób niepełnosprawnych oraz pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, realizowaną przez PCPR we Włocławku w ramach projektu -Podróż do samodzielności-, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na 4 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z aktywną integracją osób niepełnosprawnych oraz pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, realizowaną przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włocławku w ramach projektu -Podróż do samodzielności-, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na 4 zadania: Zadanie I Zorganizowanie i przeprowadzenie 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego na terenie województwa kujawsko-pomorskiego z programem aktywności zawodowej dla osób niepełnosprawnych z terenu powiatu włocławskiego, w okresie od 25 czerwca do 31 lipca 2012 r. Turnus rehabilitacyjny powinien być przeprowadzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011 r., Nr 127, poz. 721, z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Pracy i polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U Nr 230, poz.1694z późn. zm.). Zadanie II Organizacja i przeprowadzenie mediacji rodzinnych dla 54 osób niepełnosprawnych oraz 54 osób z ich otoczenia tj. 108 osób w 4 grupach (3 grupy po 28 osób i 1 grupa 24 osobowa) w miesiącu wrześniu 2012 r. Dopuszcza się możliwość przedłużenia realizacji zadania na pierwszą sobotę października 2012 r. Zadanie III Przeprowadzenie w miesiącu sierpniu 2012 r. 7-dniowych warsztatów psychologicznych połączonych z zajęciami z doradcą zawodowym dla 5 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, zapewnienie całodobowej opieki. Zadanie IV Przeprowadzenie w miesiącu wrześniu 2012 r. 7-dniowych warsztatów psychologicznych połączonych z zajęciami z doradcą zawodowym dla 8 osób niepełnosprawnych oraz 8 opiekunów, w tym dla 1 osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 05 czerwca 2012 r. do godz. 10:00, wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące i 00/100 złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach