Przetargi.pl
Wykonanie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w sezonie zima 2009/2010 - 6 zadań

Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 44-14-069 (70) , fax. 077 44-14-071
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
    ul. Strzelców Bytomskich 7 7
    45-084 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 44-14-069 (70), fax. 077 44-14-071
    REGON: 53142158400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w sezonie zima 2009/2010 - 6 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych przy odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na drogach powiatu opolskiego, w ramach wydzielonych 6 zadań (6 części)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty (tylko dla zadań, o które się będzie ubiegał) wadium w wysokości: Zadanie Nr 1 - 2000,- zł Zadanie Nr 2 - 2300,- zł Zadanie Nr 3 - 1000,- zł Zadanie Nr 4 - 700,- zł Zadanie Nr 5 - 1600,- zł Zadanie Nr 6 - 800,- zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: SIWZ VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia (na dowolne zadania) mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp i spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe wymienione poniżej. Potwierdzeniem spełnienia warunków będą dokumenty i oświadczenia (złożone wraz z ofertą) wymienione w p. IX SIWZ - ocena nastąpi wg zasady spełnia / nie spełnia. Przepisy ustawy Pzp i SIWZ dotyczące Wykonawcy mają zastosowanie odpowiednio do wyko-nawców występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna). Ponoszą oni też solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 1) Sytuacja formalno-prawna - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Potencjal techniczny - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) dysponuje lub będzie dysponował (np. poprzez dzierżawę lub wypożyczenie, albo dla Zadania Nr 1, Nr 2, Nr 4 przez otrzymanie z ZDP Opole wg pkt. IV 1.3.1 SIWZ) w pełni sprawnymi jednostkami transportowymi i sprzętowymi nie zaangażowanymi przy innych zadaniach niniejszego zamówienia: Zadanie Nr 1 - pługi lekkie minimum - 1 szt - pługi średnie minimum - 2 szt - piaskarko-solarki minimum - 2 szt - nośniki do w/w pługów i piaskarko - solarek minimum - 3 szt Zadanie Nr 2 - pługi lekkie minimum - 2 szt - pługi średnie minimum - 1 szt - piaskarko-solarki minimum - 3 szt - nośniki do w/w pługów i piaskarko - solarek minimum - 3 szt Zadanie Nr 3 - pługi lekkie z nośnikami lub inne jednostki sprzęt.- transp. do odśnieżania minimum - 2 szt - piaskarko-solarki z nośnikami lub inne jednostki sprzęt.- transp. do zwalczania śliskości (np. rozrzutniki rolnicze wapna i nawozów) minimum - 2 szt - ładowarka minimum - 1 szt - dysponować placem magazynowym Zadanie Nr 4 - pługi lekkie minimum - 2 szt - pługi średnie minimum - 1 szt - piaskarko-solarki minimum - 1 szt - nośniki do w/w pługów i piaskarko - solarek minimum - 3 szt Zadanie Nr 5 - pługi lekkie minimum - 2 szt - pługi średnie minimum - 2 szt - piaskarko-solarki minimum - 2 szt - nośniki do w/w pługów i piaskarko - solarek minimum - 4 szt - dysponować placem magazynowym Zadanie Nr 6 - ładowarka - 1 szt 3) Potencjał kadrowy - wykonawca (lub partnerzy łącznie) dysponuje lub będzie dysponować osobami posiadającymi niezbędne doświadczenie w zakresie zimowego utrzymania dróg, którzy pracowali co najmniej w 2 (dwóch) ostatnich sezonach zimowych (2007/08, 2008/09) - dla każdego zadania kompletną obsadę osobową nie zaangażowaną na innych zadaniach niniejszego zamówienia 4) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy - wykonawca (lub partnerzy łącznie) realizował w okresie ostatnich 3 sezonów zimowych (2006/07, 2007/08, 2008/09) usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg o łącznej wartości co najmniej 45.000,- zl dla każdego zadania (tzn. np. dla dwóch zadań 90.000 zł, dla trzech zdań 135.000 zł, itd.). Jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 5) Sytuacja finansowa - wykonawca (lub partnerzy łącznie): a) dysponuje środkami finansowymi umożliwiającymi bieżącą i terminową realizację zamówienia w wysokości co najmniej 5000,- zł dla każdego zadania (tzn. np. dla dwóch zadań 10.000 zł, dla trzech zdań 15.000 zł, itd.) b) posiada średni obrót całkowity w okresie ostatnich 3 lat (obrotowych) w wysokości co najmniej 15.000,- zł dla każdego zadania (tzn. np. dla dwóch zadań 30.000 zł, dla trzech zadań 45.000 zł , itd.). Jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie podzielony przez 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: SIWZ IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW (w tym: potwierdzających spełnienie warunków udziału opisanych w p. VIII SIWZ) 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. osoby podpisujące ofertę): (1) -wypełniony formularz oferty (formularze - załączniki nr 1.1-1.6) - na wybrane zadania (2) - wyliczenie wartości ofertowej (formularze - załączniki nr 2.1-2.6) - na wybrane zadania (3) - dowód wniesienia wadium (wg zasad opisanych w pkt XII SIWZ) (4) - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału (formularz - załącznik nr 3) (5) - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportowych i sprzętowych + pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu - jeśli w wykazie wystąpią jednostki sprzętowe., którymi wykonawca będzie dysponował (formularze - załączniki nr 4.1 - 4.6) - na wybrane zadania (6) - wykaz osób zaangażowanych w realizację zamówienia na wybrane zadania + pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób - jeśli w wykazie wystąpią osoby, którymi wykonawca będzie dysponował (formularze - załączniki nr 5.1 - 5.6) - w wykazie należy podać również adresy domowe oraz numery tel. służbowych i prywatnych (dane będą utajnione) (7) - wykaz usług w zakresie zimowego utrzymania dróg realizowanych w okresie ostatnich 3 sezonów zimowych ( 2006/07 , 2007/08, 2008/09) - (formularz - załącznik nr 6 - łącznie na wybrane zadania) wraz z dokumentami poświadczającymi ich należyte wykonanie (np. referencje, protokoły odbioru). Jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. (8) - dane finansowe za ostatnie 3 lata obrotowe o wysokości osiąganych obrotów całkowitych (formularz - załącznik nr 7 - łącznie na wybrane zadania). Jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. (9) oświadczenie, że wykonawca dysponuje środkami finansowymi, o których mowa w pkt. VIII.5.a) na bieżącą realizację zamówienia. (formularz - załącznik nr 8 - łącznie na wybrane zadania) (10) -aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione lub uaktualnione przez wystawiającego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (11)- pełnomocnictwo do podpisywania oferty / do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty/ do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - w oryginale lub poświadczone notarialnie 2. Oferta podmiotów występujących wspólnie (np. członkowie konsorcjum, sp. cywilnej) musi zawierać dokumenty osobno od każdego podmiotu - dot. ppkt 4), 10), 11) - pozostałe zaś można złożyć łącznie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1, ppkt 10), składa odpowiednie dokumenty na zasadach określonych w § 2 i § 4 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r w spr. rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach