Przetargi.pl
wykonanie usług zarządzania projektem p.n. Prototyp systemu zarządzania regułami biznesowymi i technologicznymi realizowanego przez AGH w Krakowie - ZP/0262/2009

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza 30
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6173595 , fax. (012) 6173595, 6173363
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6173595, fax. (012) 6173595, 6173363
    REGON: 00000157700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usług zarządzania projektem p.n. Prototyp systemu zarządzania regułami biznesowymi i technologicznymi realizowanego przez AGH w Krakowie - ZP/0262/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie usług zarządzania projektem p.n. Prototyp systemu zarządzania regułami biznesowymi i technologicznymi realizowanego przez AGH w Krakowie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dn.14 września 2006 r. Nr 164, poz.1163 z późniejszymi zmianami), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych. Ocena warunków w/g formuły spełnia-nie spełnia. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych potwierdzone:1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Wykonawcy będący osobami fizycznymi, którzy nie prowadzą działalności gospodarczej, nie są zobowiązani do składania ww dokumentu. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- Wykonawca winien posiadać wiedzę, kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, oraz potwierdzić następującymi Warunek: Wykonawca winien posiadać wiedzę, kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, oraz potwierdzić następującymi dokumentami, odpowiednio dla każdego zadania częściowego: Zarządzanie projektem Zadanie nr 1 - koordynator projektu 1. stopień doktora nauk ekonomicznych - kopia dyplomu 2. min 15 lat staż dydaktyczny na technicznej uczelni wyższej - zaświadczenie 3. wykładowca akademicki - zaświadczenie 4. znajomość specyfiki programów UE - oświadczenie wykonawcy 5. znajomość struktury uczelni wyższej - oświadczenie wykonawcy 6. znajomość zagadnień zarządzania regułami biznesowymi udokumentowana publikacjami o światowym zasięgu - spis publikacji 7. udokumentowane osiągnięcia naukowo-badawcze z zakresu modelowania procesów hutniczych i przetwórstwa metali - spis publikacji 8. doświadczenia w realizacji prac badawczo-naukowych dla hutnictwa i przetwórstwa metali - kopie umów 9. znajomość przepisów prawnych i rozporządzeń wykonawczych z zakresu finansów publicznych i funduszy strukturalnych oraz Ustawy o Zamówieniach Publicznych - oświadczenie wykonawcy Prowadzenie rozliczeń finansowych projektu Zadanie nr 2 - koordynator finansowy projektu 1. ukończone studia wyższe w zakresie zarządzania finansami - kopia dyplomu 2. znajomość struktury uczelni wyższej - oświadczenie wykonawcy, 3. znajomość obiegu dokumentów, a w szczególności dokumentów finansowych na uczelni wyższej - oświadczenie wykonawcy, 4. doświadczenie w pracy na uczelni wyższej w sferze finansów nie mniej niż 10 lat, w tym na stanowisku specjalisty powyżej 3 lat - zaświadczenie, 5. doświadczenie w pracy w jednostce zajmującej się obsługą programów międzynarodowych na uczelni wyższej min. 5 lat - zaświadczenie, 6. znajomość specyfiki programów UE w zakresie finansów projektów - oświadczenie wykonawcy, kopie umów, 7. znajomość zasad funkcjonowania umów UE na uczelni wyższej, znajomość przepisów prawnych i rozporządzeń wykonawczych z zakresu finansów publicznych i funduszy strukturalnych - oświadczenie wykonawcy, 8. znajomość zasad księgowania wydatków i rachunkowości (udokumentowana zaświadczeniami lub stażem pracy na odpowiednim stanowisku), 9. doświadczenie w obsłudze bankowości elektronicznej przedsiębiorstw i wykonywania analiz finansowych i księgowych - oświadczenie wykonawcy, 10. wiedza i min. 2-letnie doświadczenie z zakresu realizacji i rozliczania projektów strukturalnych, szczególnie w zakresie kwalifikowalności wydatków i rozliczeń finansowych (sprawozdawczość, kontrola i dokumentowanie) - kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów, kopie umów, 11. wiedza z zakresu odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych szkół wyższych - zaświadczenie Zadanie nr 3 - zastępca koordynatora finansowego projektu 1. wykształcenie średnie - kopia dyplomu 2. znajomość struktury uczelni wyższej - oświadczenie wykonawcy, 3. znajomość obiegu dokumentów, a w szczególności dokumentów finansowych na uczelni wyższej - oświadczenie wykonawcy, 4. doświadczenie w pracy na uczelni wyższej w sferze finansów nie mniej niż 10 lat, w tym na stanowisku specjalisty powyżej 1 roku - zaświadczenie, 5. doświadczenie w pracy w jednostce zajmującej się obsługą programów międzynarodowych na uczelni wyższej min. 5 lat - zaświadczenie, 6. znajomość specyfiki programów UE w zakresie finansów projektów - oświadczenie. wykonawcy, kopie umów, 7. znajomość zasad funkcjonowania umów UE na uczelni wyższej, znajomość przepisów prawnych i rozporządzeń wykonawczych z zakresu finansów publicznych i funduszy strukturalnych - oświadczenie wykonawcy, 8. znajomość zasad księgowania wydatków i rachunkowości (udokumentowana zaświadczeniami lub stażem pracy na odpowiednim stanowisku), 9. doświadczenie w obsłudze bankowości elektronicznej przedsiębiorstw i wykonywania analiz finansowych i księgowych - oświadczenie. wykonawcy, 10. wiedza i min. 2-letnie doświadczenie z zakresu realizacji i rozliczania projektów strukturalnych, szczególnie w zakresie kwalifikowalności wydatków i rozliczeń finansowych (sprawozdawczość, kontrola i dokumentowanie) - kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów, kopie umów, 11. wiedza z zakresu odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych szkół wyższych - zaświadczenie Zadanie nr 4 - specjalista ds. dokumentacji finansowej 1. ukończone studia wyższe ekonomiczne - kopia dyplomu 2. znajomość struktury uczelni wyższej - oświadczenie wykonawcy, 3. znajomość obiegu dokumentów, a w szczególności dokumentów finansowych na uczelni wyższej - oświadczenie wykonawcy, 4. doświadczenie w pracy na uczelni wyższej w sferze administracji nie mniej niż 10 lat, w tym na stanowisku głównego specjalisty powyżej 5 lat - zaświadczenie, 5. znajomość specyfiki programów UE w zakresie finansów projektów - oświadczenie. wykonawcy, kopie umów, 6. znajomość zasad funkcjonowania umów UE na uczelni wyższej, znajomość przepisów prawnych i rozporządzeń wykonawczych z zakresu finansów publicznych i funduszy strukturalnych - oświadczenie wykonawcy, 7. znajomość zasad księgowania wydatków i rachunkowości (udokumentowana zaświadczeniami lub stażem pracy na odpowiednim stanowisku), 8. wiedza z zakresu odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych szkół wyższych - zaświadczenie Administrowanie projektem Zadanie nr 5 - koordynator administracyjny projektu 1. ukończone studia wyższe - kopia dyplomu 2. studia podyplomowe w zakresie zarządzania - kopia dyplomu 3. doświadczenie w pracy w administracji uczelni wyższej min. 10 lat - zaświadczenie 4. znajomość struktury uczelni wyższej i obiegu dokumentów-oświadczenie wykonawcy 5. doświadczenie w administrowaniu projektami - oświadczenie wykonawcy Zadanie nr 6 - specjalista ds. administracyjnych 1. wykształcenie średnie - kopia dyplomu 2. doświadczenie w pracy w administracji uczelni wyższej min. 15 lat - zaświadczenie 3. znajomość struktury uczelni wyższej i obiegu dokumentów-oświadczenie wykonawcy 4. znajomość obiegu dokumentacji dotyczącej programów UE na uczelni wyższej - oświadczenie wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wypełniony Formularz Oferty. Zaakceptowany wzór umowy Wykonawca winien posiadać wiedzę, kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, oraz potwierdzić następującymi Warunek: Wykonawca winien posiadać wiedzę, kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, oraz potwierdzić następującymi dokumentami, odpowiednio dla każdego zadania częściowego: Zarządzanie projektem Zadanie nr 1 - koordynator projektu 1. stopień doktora nauk ekonomicznych - kopia dyplomu 2. min 15 lat staż dydaktyczny na technicznej uczelni wyższej - zaświadczenie 3. wykładowca akademicki - zaświadczenie 4. znajomość specyfiki programów UE - oświadczenie wykonawcy 5. znajomość struktury uczelni wyższej - oświadczenie wykonawcy 6. znajomość zagadnień zarządzania regułami biznesowymi udokumentowana publikacjami o światowym zasięgu - spis publikacji 7. udokumentowane osiągnięcia naukowo-badawcze z zakresu modelowania procesów hutniczych i przetwórstwa metali - spis publikacji 8. doświadczenia w realizacji prac badawczo-naukowych dla hutnictwa i przetwórstwa metali - kopie umów 9. znajomość przepisów prawnych i rozporządzeń wykonawczych z zakresu finansów publicznych i funduszy strukturalnych oraz Ustawy o Zamówieniach Publicznych - oświadczenie wykonawcy Prowadzenie rozliczeń finansowych projektu Zadanie nr 2 - koordynator finansowy projektu 1. ukończone studia wyższe w zakresie zarządzania finansami - kopia dyplomu 2. znajomość struktury uczelni wyższej - oświadczenie wykonawcy, 3. znajomość obiegu dokumentów, a w szczególności dokumentów finansowych na uczelni wyższej - oświadczenie wykonawcy, 4. doświadczenie w pracy na uczelni wyższej w sferze finansów nie mniej niż 10 lat, w tym na stanowisku specjalisty powyżej 3 lat - zaświadczenie, 5. doświadczenie w pracy w jednostce zajmującej się obsługą programów międzynarodowych na uczelni wyższej min. 5 lat - zaświadczenie, 6. znajomość specyfiki programów UE w zakresie finansów projektów - oświadczenie wykonawcy, kopie umów, 7. znajomość zasad funkcjonowania umów UE na uczelni wyższej, znajomość przepisów prawnych i rozporządzeń wykonawczych z zakresu finansów publicznych i funduszy strukturalnych - oświadczenie wykonawcy, 8. znajomość zasad księgowania wydatków i rachunkowości (udokumentowana zaświadczeniami lub stażem pracy na odpowiednim stanowisku), 9. doświadczenie w obsłudze bankowości elektronicznej przedsiębiorstw i wykonywania analiz finansowych i księgowych - oświadczenie wykonawcy, 10. wiedza i min. 2-letnie doświadczenie z zakresu realizacji i rozliczania projektów strukturalnych, szczególnie w zakresie kwalifikowalności wydatków i rozliczeń finansowych (sprawozdawczość, kontrola i dokumentowanie) - kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów, kopie umów, 11. wiedza z zakresu odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych szkół wyższych - zaświadczenie Zadanie nr 3 - zastępca koordynatora finansowego projektu 1. wykształcenie średnie - kopia dyplomu 2. znajomość struktury uczelni wyższej - oświadczenie wykonawcy, 3. znajomość obiegu dokumentów, a w szczególności dokumentów finansowych na uczelni wyższej - oświadczenie wykonawcy, 4. doświadczenie w pracy na uczelni wyższej w sferze finansów nie mniej niż 10 lat, w tym na stanowisku specjalisty powyżej 1 roku - zaświadczenie, 5. doświadczenie w pracy w jednostce zajmującej się obsługą programów międzynarodowych na uczelni wyższej min. 5 lat - zaświadczenie, 6. znajomość specyfiki programów UE w zakresie finansów projektów - oświadczenie. wykonawcy, kopie umów, 7. znajomość zasad funkcjonowania umów UE na uczelni wyższej, znajomość przepisów prawnych i rozporządzeń wykonawczych z zakresu finansów publicznych i funduszy strukturalnych - oświadczenie wykonawcy, 8. znajomość zasad księgowania wydatków i rachunkowości (udokumentowana zaświadczeniami lub stażem pracy na odpowiednim stanowisku), 9. doświadczenie w obsłudze bankowości elektronicznej przedsiębiorstw i wykonywania analiz finansowych i księgowych - oświadczenie. wykonawcy, 10. wiedza i min. 2-letnie doświadczenie z zakresu realizacji i rozliczania projektów strukturalnych, szczególnie w zakresie kwalifikowalności wydatków i rozliczeń finansowych (sprawozdawczość, kontrola i dokumentowanie) - kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów, kopie umów, 11. wiedza z zakresu odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych szkół wyższych - zaświadczenie Zadanie nr 4 - specjalista ds. dokumentacji finansowej 1. ukończone studia wyższe ekonomiczne - kopia dyplomu 2. znajomość struktury uczelni wyższej - oświadczenie wykonawcy, 3. znajomość obiegu dokumentów, a w szczególności dokumentów finansowych na uczelni wyższej - oświadczenie wykonawcy, 4. doświadczenie w pracy na uczelni wyższej w sferze administracji nie mniej niż 10 lat, w tym na stanowisku głównego specjalisty powyżej 5 lat - zaświadczenie, 5. znajomość specyfiki programów UE w zakresie finansów projektów - oświadczenie. wykonawcy, kopie umów, 6. znajomość zasad funkcjonowania umów UE na uczelni wyższej, znajomość przepisów prawnych i rozporządzeń wykonawczych z zakresu finansów publicznych i funduszy strukturalnych - oświadczenie wykonawcy, 7. znajomość zasad księgowania wydatków i rachunkowości (udokumentowana zaświadczeniami lub stażem pracy na odpowiednim stanowisku), 8. wiedza z zakresu odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych szkół wyższych - zaświadczenie Administrowanie projektem Zadanie nr 5 - koordynator administracyjny projektu 1. ukończone studia wyższe - kopia dyplomu 2. studia podyplomowe w zakresie zarządzania - kopia dyplomu 3. doświadczenie w pracy w administracji uczelni wyższej min. 10 lat - zaświadczenie 4. znajomość struktury uczelni wyższej i obiegu dokumentów-oświadczenie wykonawcy 5. doświadczenie w administrowaniu projektami - oświadczenie wykonawcy Zadanie nr 6 - specjalista ds. administracyjnych 1. wykształcenie średnie - kopia dyplomu 2. doświadczenie w pracy w administracji uczelni wyższej min. 15 lat - zaświadczenie 3. znajomość struktury uczelni wyższej i obiegu dokumentów-oświadczenie wykonawcy 4. znajomość obiegu dokumentacji dotyczącej programów UE na uczelni wyższej - oświadczenie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.agh.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach