Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg
- Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza 30
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6173595 , fax. (012) 6173595, 6173363
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Al. Mickiewicza 30 30
30-059 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6173595, fax. (012) 6173595, 6173363
REGON: 00000157700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie usług zarządzania projektem - koordynator finansowy projektu w ramach POKL pt. Studia Podyplomowe z zakresu wytwarzania oprogramowania oraz zarządzania projektami w firmach informatycznych - ZP/0725/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Do obowiązków Koordynatora finansowego projektu należeć będzie: 1. Monitoring i kontrola realizacji finansowej poszczególnych zadań zawartych w budżecie /kwotowo i względem kwalifikowalności rodzaju wydatków/ bieżąca kontrola wykorzystania stopnia środków, 2. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji płatności zawartych w harmonogramie projektu oraz w harmonogramie płatności projektu. 3. Nadzór nad prawidłowością opisu faktur oraz innych dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi programu. 4. Sporządzanie wniosków płatniczych projektu. 5. Sporządzanie kalkulacji oraz sprawozdań finansowych projektu dla potrzeb instytucji wdrażającej. 6. prowadzenie umowy zgodnie z wytycznymi uczelnianymi, monitorowanie wydatków /sporządzanie kalkulacji, harmonogramów i wewnętrzna sprawozdawczość i raportowanie w AGH/ 7. przygotowywanie wniosków płatniczych do Instytucji Wdrażającej 8. przygotowanie dokumentacji przetargowej (zakup sprzętu) 9. Nadzór nad sporządzaniem umów cywilno - prawnych Koordynator finansowy projektu Wykonawca winien posiadać wiedzę, kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, oraz potwierdzić następującymi dokumentami: . Wykształcenie średnie ekonomiczne kopia dyplomu Doświadczenie w pracy w technicznej uczelni wyższej w sferze finansów nie mniej niż 10 lat zaświadczenie Znajomość struktury AGH i obiegu dokumentów oświadczenie na formularzu oferty Znajomość przepisów prawnych i rozporządzeń wykonawczych z zakresu finansów publicznych i funduszy strukturalnych oraz Ustawy o Zamówieniach Publicznych oświadczenie na formularzu oferty Wiedza z zakresu realizacji i rozliczania projektów ze środków UE kopie certyfikatów o ukończeniu kursów, szkoleń Wiedza z zakresu podatkowych zobowiązań szkół wyższych w zakresie VAT oświadczenie na formularzu oferty Doświadczenie w obsłudze księgowości komputerowej w uczelni wyższej oświadczenie na formularzu oferty Znajomość przepisów z zakresu ustawy Prawo Zamówień Publicznych zaświadczenie, certyfikat - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dn. 29 listopada 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał : co najmniej jedną usługę obejmującą prowadzenie dokumentacji finansowej studiów podyplomowych oraz co najmniej jedną usługę obejmującą rozliczenie projektów unijnych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tzn. posiadającą: 1. wykształcenie średnie ekonomiczne, 2. doświadczenie w pracy w technicznej uczelni w zakresie obsługi finansowej projektów międzynarodowych - co najmniej 3 lata, 3. znajomość przepisów prawnych i rozporządzeń wykonawczych z zakresu finansów publicznych, funduszy strukturalnych oraz ustawy prawo zamówień publicznych, 4. znajomość zasad księgowania wydatków i rachunkowości, zgodnie z ustawa o rachunkowości 5. znajomość co najmniej jednego systemu służącego do obsługi bankowości elektronicznej przedsiębiorstw, 6. znajomość struktury AGH i obiegu dokumentów (Statut AGH, Regulamin Organizacyjny AGH). Ocena spełniania warunków na podstawie formuły spełnia: nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykaz wykonanych usług dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług. Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Z powyższego wykazu musi jednoznacznie wynikać spełnianie przez Wykonawcę wymaganych w SIWZ warunków.Formularz oferty Istotne postanowienia umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.agh.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonywanie obowiązków koordynatora zadania Wybór optymalnej technologii monitoringu mikrosejsmicznego w procesach szczelinowania hydraulicznego. Optymalizacja przetwarzania i interpretacji danych pomiarowych dla WGGiOŚ
Dodano: 2015-03-27 - obsługa administracyjna do bieżącej realizacji projektu oraz zamknięcia projektu pt Wykorzystanie materiałów i konstrukcji inteligentnych do opracowania koncepcji i wykonania innowacyjnego systemu łożyskowania wirników mikroturbin energetycznych w ramach programu POIG - KC-zp.272-53/15
Dodano: 2015-02-04 - wyłonienie Kierownika Projektu oraz koordynatorów merytorycznych w projekcie Opracowanie wytycznych do zaprojektowania innowacyjnej technologii wydobycia gazu z łupków przy użyciu ciekłego CO2 na drodze analiz numerycznych i badań eksperymentalnych - KC-zp.272-21/15
Dodano: 2015-01-27 - Wykonywanie funkcji koordynatora projektu promocja zdrowia poprzez wdrożenie programów profilaktycznych w tym badań przesiewowych i diagnostyki oraz działań edukacyjnych o tematyce zdrowotnej w celu zmniejszenia poziomu zachorowalności i śmiertelności z powodu nowotworów płuc i oskrzeli w powiecie proszowickim. Program PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu
Dodano: 2015-01-22 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu: Cybernetyczna wieś - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Wieprz
Dodano: 2014-10-14 - wyłonienie zespołu zarządzającego do projektu Multifield CO2 Storage for Environment and Energy Acronim: Muse
Dodano: 2014-09-04 - KOORDYNATOR PROJEKTU PN. BUDOWA SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO W GMINIE KŁAJ- ETAP 2
Dodano: 2014-07-25 - wyłonienie koordynatora merytorycznego projektu Multifield CO2 Storage for Environment and Energy ACRONIM: MUSE - KC-zp.272-490/14.
Dodano: 2014-07-21 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Budowanie sieci współpracy na rzecz promocji Odnawialnych Źródeł Energii-BUSOZE, w ramach MRPO na lata 2007-2013
Dodano: 2014-06-06 - Obsługa administracyjna do bieżącej realizacji projektu oraz do zamknięcia projektu pt. Wykorzystanie materiałów i konstrukcji inteligentnych , do opracowania koncepcji i wykonania innowacyjnego systemu łożyskowania wirników mikroturbin energetycznych, w ramach programu PO IG w okresie 01.06.2014-31.05.2015 r.
Dodano: 2014-05-02