Przetargi.pl
wykonanie usług zarządzania projektem - koordynator finansowy projektu w ramach POKL pt. Studia Podyplomowe z zakresu wytwarzania oprogramowania oraz zarządzania projektami w firmach informatycznych - ZP/0725/2009

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza 30
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6173595 , fax. (012) 6173595, 6173363
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6173595, fax. (012) 6173595, 6173363
    REGON: 00000157700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usług zarządzania projektem - koordynator finansowy projektu w ramach POKL pt. Studia Podyplomowe z zakresu wytwarzania oprogramowania oraz zarządzania projektami w firmach informatycznych - ZP/0725/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do obowiązków Koordynatora finansowego projektu należeć będzie: 1. Monitoring i kontrola realizacji finansowej poszczególnych zadań zawartych w budżecie /kwotowo i względem kwalifikowalności rodzaju wydatków/ bieżąca kontrola wykorzystania stopnia środków, 2. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji płatności zawartych w harmonogramie projektu oraz w harmonogramie płatności projektu. 3. Nadzór nad prawidłowością opisu faktur oraz innych dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi programu. 4. Sporządzanie wniosków płatniczych projektu. 5. Sporządzanie kalkulacji oraz sprawozdań finansowych projektu dla potrzeb instytucji wdrażającej. 6. prowadzenie umowy zgodnie z wytycznymi uczelnianymi, monitorowanie wydatków /sporządzanie kalkulacji, harmonogramów i wewnętrzna sprawozdawczość i raportowanie w AGH/ 7. przygotowywanie wniosków płatniczych do Instytucji Wdrażającej 8. przygotowanie dokumentacji przetargowej (zakup sprzętu) 9. Nadzór nad sporządzaniem umów cywilno - prawnych Koordynator finansowy projektu Wykonawca winien posiadać wiedzę, kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, oraz potwierdzić następującymi dokumentami: . Wykształcenie średnie ekonomiczne kopia dyplomu Doświadczenie w pracy w technicznej uczelni wyższej w sferze finansów nie mniej niż 10 lat zaświadczenie Znajomość struktury AGH i obiegu dokumentów oświadczenie na formularzu oferty Znajomość przepisów prawnych i rozporządzeń wykonawczych z zakresu finansów publicznych i funduszy strukturalnych oraz Ustawy o Zamówieniach Publicznych oświadczenie na formularzu oferty Wiedza z zakresu realizacji i rozliczania projektów ze środków UE kopie certyfikatów o ukończeniu kursów, szkoleń Wiedza z zakresu podatkowych zobowiązań szkół wyższych w zakresie VAT oświadczenie na formularzu oferty Doświadczenie w obsłudze księgowości komputerowej w uczelni wyższej oświadczenie na formularzu oferty Znajomość przepisów z zakresu ustawy Prawo Zamówień Publicznych zaświadczenie, certyfikat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dn. 29 listopada 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał : co najmniej jedną usługę obejmującą prowadzenie dokumentacji finansowej studiów podyplomowych oraz co najmniej jedną usługę obejmującą rozliczenie projektów unijnych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tzn. posiadającą: 1. wykształcenie średnie ekonomiczne, 2. doświadczenie w pracy w technicznej uczelni w zakresie obsługi finansowej projektów międzynarodowych - co najmniej 3 lata, 3. znajomość przepisów prawnych i rozporządzeń wykonawczych z zakresu finansów publicznych, funduszy strukturalnych oraz ustawy prawo zamówień publicznych, 4. znajomość zasad księgowania wydatków i rachunkowości, zgodnie z ustawa o rachunkowości 5. znajomość co najmniej jednego systemu służącego do obsługi bankowości elektronicznej przedsiębiorstw, 6. znajomość struktury AGH i obiegu dokumentów (Statut AGH, Regulamin Organizacyjny AGH). Ocena spełniania warunków na podstawie formuły spełnia: nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykaz wykonanych usług dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług. Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Z powyższego wykazu musi jednoznacznie wynikać spełnianie przez Wykonawcę wymaganych w SIWZ warunków.Formularz oferty Istotne postanowienia umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.agh.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach