Przetargi.pl
Wykonanie usług zakresie sprzątania przystanków autobusowych i parkingów na terenie gminy Stare Babice

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.babice-stare.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług zakresie sprzątania przystanków autobusowych i parkingów na terenie gminy Stare Babice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usług zakresie sprzątania przystanków autobusowych i parkingów na terenie gminy Stare Babice Wyszczególnienie usługi: 1) utrzymanie czystości na przystankach na terenie gminy w zakresie: - uprzątanie 89 szt przystanków autobusowych z błota, piasku, odpadów, lodu, śniegu, innych zanieczyszczeń oraz opróżnianie koszy na terenie przystanków osiem razy w miesiącu (nie mniej niż 2 razy w tygodniu wszystkie przystanki - poniedziałek, czwartek) i mycie wiat przystankowych raz w miesiącu (pierwszy czwartek miesiąca), Na przystankach autobusowych jest 89szt. koszy o pojemności 30 litrów. Wykaz miejsc przystankowych przeznaczonych do sprzątania stanowi załącznik nr 1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia interwencyjnego sprzątnięcia przystanków autobusowych (usunięcie śmieci) dwa razy w miesiącu, na wskazanych przez Zamawiającą przystankach. Wykonawca zobowiązany jest sprzątnąć wskazany przystanek w czasie 5 godzin od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającą. 2) sprzątanie z błota, piasku, odpadów, lodu, śniegu, innych zanieczyszczeń parkingów (wraz ze służbowym) wraz z terenem wokół Urzędu Gminy Stare Babice w zakresie: - zamiatanie zatok przystankowych i parkingów z wywozem zebranych zanieczyszczeń raz w miesiącu (pierwszy czwartek miesiąca), - oczyszczanie krawężników i korytek ściekowych z wywozem zebranych zanieczyszczeń - raz w miesiącu (pierwszy czwartek miesiąca), Łączna powierzchnia przeznaczona do sprzątania wokół terenu Urzędu Gminy Stare Babice wraz z sąsiadującymi zatokami przystankowymi (2szt.) oraz parkingami wynosi 3950m2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia interwencyjnego sprzątnięcia zanieczyszczeń parkingów (wraz ze służbowym) wraz z terenem wokół Urzędu Gminy Stare Babice cztery razy w roku. Wykonawca zobowiązany jest sprzątnąć wskazany teren w czasie 5 godzin od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającą. 3) opróżnianie koszy na śmieci wzdłuż ciągu pieszego od ul. Sienkiewicza do szkoły przy ul. Polnej z wywozem zebranych zanieczyszczeń cztery razy w miesiącu ( nie mniej niż raz w tygodniu - poniedziałek , czwartek) Wzdłuż ciągu pieszego od ul. Sienkiewicza do szkoły przy ul. Polnej jest 3szt. koszy o pojemności 60 litrów każdy . Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia interwencyjnego usunięcia śmieci z koszy dwa razy w miesiącu. Wykonawca zobowiązany jest sprzątnąć wskazany przystanek w czasie 5 godzin od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającą. 2. Każdorazowo po wykonaniu w/w prac Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Zamawiającą . 3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w przetargu wynosi 2000 zł i musi być wpłacone zgodnie z zapisami SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) O niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który posiada pozytywne i udokumentowane doświadczenie jako Wykonawca co najmniej jednego podobnego zadania tj. (sprzątanie przystanków - co najmniej 60 szt. ) zrealizowanego w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Na potwierdzenie doświadczenia należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie b) o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje potencjałem technicznym - sprzętem lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego potencjału technicznego - sprzętu, tj co najmniej jeden pojazd umożliwiający wywóz zebranych zanieczyszczeń 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości, co najmniej 30 000, 00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) Załącznik Nr 1 do Oferty - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4) FORMULARZ NR 2 DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY - Wykaz wykonanych robót oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 5) FORMULARZ NR 3 POTENCJAŁ TECHNICZNY - Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego sprzętu (co najmniej: pojazd umożliwiający wywóz zebranych zanieczyszczeń.) 6) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej wysokości, co najmniej 30 000, 00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.babice-stare.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach