Przetargi.pl
Wykonanie usług z zakresu transportu i spedycji drewna w 2016 r

Nadleśnictwo Włodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, Suszno, ul. Wspólna 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5721441 , fax. 82 572 37 60
  • Data zamieszczenia: 2015-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Włodawa
    Suszno, ul. Wspólna 8 8
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 82 5721441, fax. 82 572 37 60
    REGON: 11001691200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług z zakresu transportu i spedycji drewna w 2016 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu transportu i spedycji drewna w 2016 r. Prace dotyczą transportu drogowego drewna z lasu na składnicę drewna wykonawcy, załadunku drewna na wagony oraz sporządzenia dokumentacji transportowej i wysyłkę drewna do zakładów International Paper-Kwidzyn Sp. z o.o., ul. Lotnicza 1, 82-500 Kwidzyn. 2. Wielkość przedmiotu zamówienia to 6017 m3 drewna średniowymiarowego, z czego: - Brz S2a - 1834 m3, - Ol S2a - 2833 m3, - Os S2a - 1325 m3, - Tp S2a - 25 m3. 3. Rozmiar przedmiotu zamówienia został określony na podstawie wyników aukcji internetowych zakładu International Paper-Kwidzyn Sp. z o.o. w Portalu Leśno-Drzewnym i systemowym e-drewno na 2016 r. Mimo określenia przedmiotu zamówienia przez zamawiającego w maksymalnej wielkości, w toku wykonywania usługi może wystąpić konieczność zwiększenia rozmiaru niektórych elementów realizowanego zamówienia w grupie sortymentów, aby spełnić pełny zakres prac opisanych w przedmiocie zamówienia. 4. Opcjonalnie zamawiający jest uprawniony zlecić wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia, jednakże w rozmiarze nie większym niż o 20% zakresu określonego w ust.2. Środki finansowe na sfinansowanie zwiększonego zakresu zamówienia pochodzić będą z ponadplanowych przychodów uzyskanych ze sprzedaży drewna. 5. Z uwagi na to, że zamawiający określił przedmiot zamówienia w możliwie maksymalnej wielkości, w uzasadnionych przypadkach przewiduje możliwość redukcji przedmiotu zamówienia o 50 %. Zamawiający w przypadku, gdy zaistnieją okoliczności redukcji przedmiotu zamówienia, powiadomi o tym wykonawcę. 6. Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem powinien być wykonany w sposób zgodny z zasadami szczegółowo określonymi w: - Instrukcji ochrony lasu - wprowadzonej zarządzeniem nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych (DGLP) z dnia 22.11.2011 r., - Instrukcji bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej - wprowadzonej zarządzeniem nr 36 DGLP z dnia 20.04.2012 r., - Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 24.08.2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. z 2006 r. nr 161, poz. 1141), - Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 22.03.2006 r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. z 2006 r. nr 58, poz. 405 z późn. zm.), - Instrukcji ochrony przeciwpożarowej lasu - wprowadzonej zarządzeniem nr 54 DGLP z dnia 21.11.2011 r., - Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. nr 109, poz. 719), - Zasadach, kryteriach i standardach zrównoważonej gospodarki leśnej FSC, PEFC (http://www.fsc.pl, http://www.pefc-polska.pl). 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w kwocie 2 000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: - w BGŻ Chełm 80 2030 0045 1110 0000 0101 57 10 lub: - w PEKAO S.A. 34 1240 2249 1111 0000 3598 3804 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wykonanie usług z zakresu transportu i spedycji drewna w 2016 r. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie zamawiającego w pok. nr 102 (sekretariat) lub załączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu wykonawcy w sytuacji wskazanej w ust. 7, 8 i 9 poniżej. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Kopię dowodu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_wlodawa
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach