Przetargi.pl
Wykonanie usług z zakresu prac leśnych polegających na zrywce pozyskanego drewna

Bieszczadzki Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 38-714 Ustrzyki Górne, Ustrzyki Górne 19
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4610650 , fax. (013) 4610650
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bieszczadzki Park Narodowy
    Ustrzyki Górne 19
    38-714 Ustrzyki Górne, woj. podkarpackie
    tel. 013 4610650, fax. (013) 4610650
    REGON: 00012456428002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bdpn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług z zakresu prac leśnych polegających na zrywce pozyskanego drewna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usług związanych ze zrywką pozyskanego drewna. Polegają one na konnym lub mechanicznym przetransportowaniu sortymentów wyrobionych z pozyskanego drewna na trasie od miejsca pozyskania do wyznaczonych składów drewna. Całość prac zrywkowych w ramach jednego zamówienia podzielono na pakiety obejmujące poszczególne leśnictwa BdPN. Za wyznaczenie przebiegu tras zrywkowych, terminów zrywki, lokalizacji składów drewna oraz merytoryczny nadzór nad pracami odpowiadają kierownicy poszczególnych leśnictw (leśniczowie). Zakres zamówienia: zrywka drewna - łącznie 152 m3 drewna Lokalizacja - w poszczególnych leśnictwach: Ustrzyki Górne - 42 m3, długość zrywki:101-300 m; Suche Rzeki - 110 m3, długość zrywki: 901-1200 m;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772112004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają: - warunki art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r Nr 19 poz. 177 , z późn. zm.) - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz.U. z 2004r Nr 19 poz. 177, z późn. zm.) - spełniają warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Spełnianie wymaganych warunków, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie - spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego powinien złożyć 1. Oświadczenie w trybie art. 22. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na druku stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji - OŚWIADCZENIE; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; złożyć (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) 3 Wykaz podwykonawców oraz części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom, na druku stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji W przypadku braku podwykonawców na oświadczeniu należy wpisać - nie dotyczy. 3. Wykaz dotychczas wykonywanych prac. Zamawiający wymaga wykazaniem się dwoma pracami o zakresie i wielkości porównywalnej do przedmiotu niniejszego zamówienia jakie oferent wykonał w ostatnich dwóch latach, tj. 2008-2009. Jako potwierdzenie prawidłowego wykonania tych prac zamawiający wymaga pisemnych referencji od zleceniodawców na rzecz których oferent wykonywał usługi. Zał. nr. 3 (doświadczenie zawodowe) W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie (jedna oferta), każdy z ww. dokumentów musi być złożony przez każdego wykonawcę (w jednej ofercie). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia powinni załączyć do oferty pisemne pełnomocnictwo dla osoby upoważnionej do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne (zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) - Załącznik nr 4 do specyfikacji OŚWIADCZENIE DOT. WYZNACZENIA PEŁNOMOCNIKA KONSORCJUM W przypadku składania dwóch ofert na odrębne zakresy zamówienia należy do każdej oferty dołączyć komplet wymaganych oświadczeń i dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bdpn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną