Przetargi.pl
Wykonanie usług z zakresu mechanicznego przerobu kompostu na szkółkach leśnych nadleśnictw RDLP w Łodzi w latach 2010-2011.

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-402 Łódź, ul. Matejki 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6317955 , fax. 042 6317982
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi
    ul. Matejki 16 16
    91-402 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6317955, fax. 042 6317982
    REGON: 00011805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług z zakresu mechanicznego przerobu kompostu na szkółkach leśnych nadleśnictw RDLP w Łodzi w latach 2010-2011.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu mechanicznego przerobu kompostu na szkółkach leśnych nadleśnictw RDLP w Łodzi w latach 2010-2011. Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) oznaczony jest kodem 77231000-8 Usługi gospodarki leśnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Usługa mechanicznego przerobu kompostu wykonana będzie w szkółkach leśnych nadleśnictw RDLP w Łodzi tj.: Bełchatów, Brzeziny, Gostynin, Grotniki, Kolumna, Piotrków, Płock, Poddębice, Przedbórz, Radomsko, Radziwiłłów, Skierniewice, Smardzewice, Spała i Złoczew. Przerób kompostu będzie polegać na rozdrobnieniu i wymieszaniu materiału na kompost przygotowanego na wydłużonych pryzmach o przekroju trapezowym. Pryzmy przygotowane do kompostowania składają się z różnych składników organicznych takich jak: torf, liście, trociny , zrębki, rozdrobniona słoma, zielona masa, kora, i inne. Długość pryzm może być nieograniczona. Przemieszana pryzma winna znaleźć się w tym samym miejscu co przed procesem mieszania. Na szczycie uformowanej pryzmy o przekroju trapezowym winno pozostać niewielkie podłużne zagłębienie w celu zatrzymania wody opadowej. Zagłębienie to może formować np. koło zawieszone wahliwie na osłonie maszyny do mechanicznego przerobu kompostu. Jednokrotne przerobienie kompostu na wszystkich szkółkach nie może trwać dłużej niż- 40 dni kalendarzowych. Kompost przerabiany będzie średnio trzykrotnie w ciągu roku w okresie od początku maja do końca października każdego roku, a sporadycznie, na niektórych szkółkach dwukrotnie lub jednokrotnie. Termin rozpoczęcia każdego nawrotu będzie ustalał Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772310008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia składanej oferty w kwocie 1600 zł Wadium może być wnoszone zgodnie z wyborem Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych i poręczenia spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych; 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 05 1540 1245 2001 4800 1502 0002 BOŚ S.A. O/Łódź. Zamawiający nie dopuszcza składania wadium w formie pieniężnej w kasie w swojej siedzibie. Wadia wnoszone w formie nie pieniężnej należy deponować w kasie, w siedzibie zamawiającego do dnia 18.12.2009 r. do godz. 9.00 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment wpływu na rachunek zamawiającego. W przypadku dostarczenia gwarancji (poręczeń) z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie przez zamawiającego wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do oferty dokumentów wymienionych w pkt. 12 w SIWZ. 1.2. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z niniejszego postępowania a złożona przez niego oferta będzie uznana za odrzuconą. 1.3. Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt1.1.2) i 1.1.3) jeżeli: 1. Wykonawca wykaże, że do wykonania zamówienia dysponuje lub będzie dysponował maszyną służącą ( zaprojektowaną ) do przerobu kompostu o wydajności min 400 mp/h pozwalającej w procesie przerobu uformować pryzmę kompostową o przekroju trapezowym, na szczycie której znajduje się zagłębienie zatrzymujące wodę opadową 2. W przypadku gdy maszyna do mechanicznego przerobu kompostu agregowana jest z ciągnikiem rolniczym wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim do tego celu przystosowanym ciągnikiem rolniczym. 3. Do wykonania zamówienia wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej dwiema osobami z niezbędnymi kwalifikacjami niezbędnymi do operowania maszyną. 1.4 Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 1.1.1) wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 3) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Informacja o której mowa w niniejszym punkcie powinna zostać złożona dla: - osób fizycznych ( na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej) dla nich samych - spółki cywilnej - dla każdego ze wspólników - spółki jawnej - dla każdego ze wspólników - osób prawnych - dla każdego z członków organu zarządzającego 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca, iż na podmioty zbiorowe ubiegające się o udzielenie zamówienia sąd nie orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Obowiązek złożenia informacji o której mowa w niniejszym punkcie dotyczy jedynie osób prawnych oraz spółek osobowych prawa handlowego. Informacji tej nie przedkładają wykonawcy będący osobami fizycznymi, także w formie spółki cywilnej; 6) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik nr 2) 1.5 Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 1.1.2) wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) wykazu niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (wg wzoru - załącznik nr 5): 2) pisemnego zobowiązania innych pomiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w załączniku nr 5 do SIWZ wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 3) wykaz osób (wg wzoru - załącznik nr 4), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 4) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 4 do SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZESTAWIENIE DOKUMENTÓW, KTÓRE SKŁADAJĄ SIĘ NA OFERTĘ. Oferta składana samodzielnie przez Wykonawcę powinna zawierać: 1) formularz oferty (wg wzoru - załącznik nr 1), 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik nr 2), 3) kosztorys ofertowy (wg wzoru - załącznik nr 3), 4) wszystkie dokumenty określone w pkt 7.4 i 7.5 niniejszej SIWZ. 5) pełnomocnictwa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach