Przetargi.pl
Wykonanie usług z zakresu gospodarki szkółkarskiej i prac z zakresu nasiennictwa i selekcji w Nadleśnictwie Brzeziny w 2009 roku

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 95-040 Koluszki, Kaletnik, ul. Główna 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7141551 , fax. 044 7141552
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Brzeziny
    Kaletnik, ul. Główna 3 3
    95-040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 044 7141551, fax. 044 7141552
    REGON: 59001916928000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.lasy.gov.pl/brzeziny
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SkarbPaństwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brzeziny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług z zakresu gospodarki szkółkarskiej i prac z zakresu nasiennictwa i selekcji w Nadleśnictwie Brzeziny w 2009 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usług z zakresu gospodarki szkółkarskiej i prac z zakresu nasiennictwa i selekcji w Nadleśnictwie Brzeziny w 2009 roku zgodnie z SIWZ 1) Miejsce wykonania usług - Gospodarstwo Szkółkarskie Mikołajów, obiekty nasienne na terenie Nadleśnictwa Brzeziny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. min.: - uprawnienia do kierowania ciągnikiem, odpowiadające kat. T lub równorzędnej - dotyczy prac wykonywanych ciągnikiem - dla min. 1 osoby, - zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania zabiegów środkami ochrony roślin dla min 1 osoby 1.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed datą wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej, których wartość wyniosła 50 000 z ł. b) dysponuje maszynami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: - ciągnik rolniczy (lub inny równoważny) o mocy min. 38,2 kW (52KM) - min.1 szt. - wykaszarka spalinowa w ilości min. 1 szt, - pług typu rolniczego 1-skibowy w ilości min. 1 szt, - ładowarka czołowa lub ładowacz rolniczy - umożliwiający załadunek materiałów sypkich i zwałowych W przypadku , gdy Wykonawcy będą korzystać z udostępnionego potencjału technicznego, przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości minimum 5 osób: - wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zadania z podaniem ich kwalifikacji i uprawnień. W przypadku , gdy Wykonawcy będą korzystać z udostępnienia osób od innych podmiotów - przedstawią pisemne jego zobowiązanie o udostępnieniu osób. 1.3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 10 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i do?kumentów lub pełnomocnictw potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) formularz oferty (zał. nr 1 do SIWZ) b) formularz cenowy oferty (zał. nr 3 do SIWZ) c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( zał. nr 4 do SIWZ) d) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych podatków, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, ewentualnie zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu ofertowym wg zał. nr 6 do SIWZ, W przypadku , gdy Wykonawcy będą korzystać z udostępnienia osób od innych podmiotów - przedstawią pisemne jego zobowiązanie o udostępnieniu osób. h) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. min.: - uprawnienia do kierowania ciągnikiem, odpowiadające kat. T lub równorzędnej - dotyczy prac wykonywanych ciągnikiem - dla min. 1 osoby, - zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania zabiegów środkami ochrony roślin dla min 1 osoby i) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zadania jakim dysponuje Wykonawca lub będzie dysponował Wykonawca - wg zał. nr 7 do SIWZ, W przypadku , gdy Wykonawcy będą korzystać z udostępnionego potencjału technicznego, przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. j) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed datą wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej - wg załącznika nr 8.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasy.com.pl/a/artykul/ida/81
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach